Godsmack: When Legends rise Arenele Romane go nuts

Godsmack a concertat la Arenele Romane pe 31 martie și 1 aprilie 2019. Sully Erna și colegii săi de trupă au revenit la Arenele Romane în încheierea turneului european. Citește impresii de la primul show.

Concert Godsmack la Arenele Romane pe 31 martie 2019 │ FOTO: Ionut Paraschiv / InfoMusic.ro

Știi tipul ăla de concert după care rămâi cu un zâmbet pe față și-ți vine să tot zici  "daaaaaa, măăăăăi, daaaa, ăsta da show"? Ei bine, asta am zis în seara de 31 martie, ascultându-i pe Godsmack. I-am văzut și acum 4 ani când au făcut escală în România și de atunci i-am tot așteptat, pentru că au promis solemn că se vor întoarce. Și, damn it, s-au întors și iuhuuuuuu, dacă nu s-a încins scena de la Arene, atunci cu siguranță n-o să se mai înfierbânte niciodată.

N-am băut niciun energizant, dar inima a pompat la maximum. Toate sunetele, tobele, chitarele, toate piesele s-au amestecat ca într-un blender în capetele tuturor celor aflați în cortul de la Arene. A fost un party în adevăratul sens al cuvântului, că deh, tot s-a încheiat turneul de promovare al celui mai recent album "When Legends Rise". Și dacă s-a decis că o să fie sindrofie maximă, pai cu Sully nu te încurci. El nu se joacă, el nu are jumătăți de măsură. Ori totul, ori nimic. Și la București a decis să dea totul.

Fanii veniți la București au avut parte de multă muzică bună, de pe toate albumele Godsmack, de toate piesele alea cântate sub duș :) "1000hp", "Cryin’ like a bitch" ori "Say my name" sună al naibii de bine cînd ești la 50 de metri de Sully, corect? Și așa, pe nesimțite, realizezi că știi toate versurile, că în mintea ta se derulează toate poveștile legate de piesele respective și-ți amintești de primul iubit care asculta pe repeat piesa "Awake"", îți amintești de seara aceea magnifică de iarnă când sorbeai un pahar cu vin și în surdină se auzea "Voodoo" sau "Come together" și ți se facea dor de ducă. Muzica Godsmack a născut în tine povești. Ai ascultat piesele lor când erai trist, când erai la un chef cu prietenii, când erai în drum spre mare, cu motocicleta. Iar acum, pe toate le-ai ascultat live.

RECOMANDARE: Vezi galeria de poze de la concertul Godsmack

Mulți dintre cei veniți la Arene duminică seară au fost și la concertul din 2015, au confirmat asta atunci când Sully i-a întrebat dacă e sau nu prima experiență live, marca Godsmack. Alții au răspuns prezent luni, la a doua reprezentație. Și în 2015 au experimentat vibe-ul Godsmack, pentru că și atunci show-ul a fost de milioane și au decis că o dată nu este destul și că Godsmack trebuie revăzut și regustat și retrăit și resimțit. Prin urmare, spectatorii aveau așteptări, simțeau că Sully va scoate din mânecă toți așii de inimă roșie. Și sigur unii dintre ei se gândeau că poate, poate, vor avea parte din nou de acel duet de tobe din 2015.

Și da, Sully a readus acel moment și în 2019, crescând pulsul, ridicând paharele cu bere în aer, scoțând mulțumirea din toate sufletele, înroșind palmele și eliberând demonii tuturor celor prezenți la Arenele Romane. Dialogul tobelor este, se pare, punctul forte al concertelor Godsmack, este semnătura aceea mișto a lui Sully, este cadoul lui pentru cei care-l ascultă de atâtat vreme și încă-i iubesc muzica.

Sully Erna este chiar un tip fain, este genul acela de vocalist care-i urcă pe scenă pe toți cei prezenți la concert, care dacă are chef să spună cuiva că e prost că n-a aprins lumina pe scenă, o spune, direct, care dacă simte să spună unei fetițe că e drăgălașă, o spune, care dacă are chef să arunce cu apă în public, o face. Și degajarea asta creează conexiunea cu publicul, îl face să revină... over and over again.

Godsmack concertează la București în 2022

Trupa americană Godsmack revine la București după 3 ani de la cele două show-uri sold out din 2019. Concertul va avea loc tot la Arenele Romane (cort), în octombrie 2022.

Godsmack s-a format în 1995 și a lansat 7 albume de studio, bucurându-se de un succes internațional rapid. Trei dintre albume au fost consecutiv numărul 1 în Billboard 200, și anume: "Faceless", "IV" si "The Oracle". Formația a avut si 23 de piese în top 10 radio hits în Statele Unite, dintre care 17 au fost în top 5, un record pentru un artist rock.

Cel de-al șaptelea album al trupei a fost lansat pe 27 aprilie 2019 și se numește "When Legends Rise". Încă de la înființare, Godsmack a fost în turneul Ozzfest de mai multe ori, a cântat la cele mai mari festivaluri internaționale și a umplut arene în jurul lumii. Trupa a vândut peste 20 de milioane de albume în puțin peste 10 ani. În cinstea trupei, după succesul celui de-al șaselea album, "1000hp", orașul Boston are "Ziua Godsmack" pe 6 august, prin decretul primarului Marty Walsh.

Prețuri bilete la concertul Godsmack de la București:

Se pun în vanzare doar 1750 bilete, iar primele 200 au pret earlybird. Acestea se gasesc online începând de vineri, 17 decembrie, ora 10:30.

Evenimentul va respecta normele în vigoare la momentul desfășurării acestuia.

Earlybird - primele 200 de bilete

• Golden Circle - 199 lei
  • Acces General - 169 lei

Presale

• Golden Circle - 229 lei
  • Acces General - 189 lei

La intrare

• Golden Circle - 250 lei
  • Acces General - 200 lei

Zona Golden Circle se află în fața scenei. Se pun în vânzare doar 500 de bilete în Zona Golden Circle, dintr-un total de 1750 de bilete. La prețul tuturor biletelor se adaugă comisionul de emitere bilet de 10 lei.

Organizatorii vor organiza suficiente puncte de vanzare a bauturilor pentru a evita cozile, Arenele Romane fiind o locație propice pentru evenimentele de gen. Accesul cu umbrele este interzis.

<< ian. 2022 >>
27 28 29 30 31 1 2