Florin Chilian @ GuerriLIVE Acoustic Session

Florin Chilian a cântat unplugged la GuerriLIVE pe 1 octombrie, deschizand o noua serie de concerte live in studioul Radio Guerrilla. Chilian a intepretat și noua melodie “Tu!”, disponibilă pe InfoMusic într-o înregistrare din această vară de la Folk You.

Florin Chilian la Guerrilive Acoustic Session

Seria de concerte GuerriLIVE a fost reluată la începutul acestei săptămâni de Bogdan Șerban pe Radio Guerrilla într-o abordare unplugged. Acest lucru vine la pachet cu schimbarea orei de difuzare a emisiunii (intervalul 18.00-19.00 şi reluarea duminică la aceleaşi ore), fiecare concert va putând fi urmărit live pe pagina de facebook a postului radio.

Ascultându-l pe Florin Chilian, am fost sensibilizați şi puși pe gânduri. Artistul de muzică folk a povestit cum a ajuns mereu la timp în cadrul întâlnirilor care aveau să îi definească viaţa. A punctat faptul că a avut o copilărie nefericită, motiv pentru care, în prezent, susţine numeroase concerte caritabile, sancţionând oamenii care vor invitaţii să meargă la asemenea reprezentaţii.  Artistul îşi cumpără bilet la propriul său concert, prin acest gest încercând să tragă un semnal de alarmă şi să aducă în atenţie importanţa plătirii actului artistic.

Pentru Florin Chilian, unul dintre momentele esenţiale din viaţa sa a fost întâlnirea cu Vali Sterian, catalogându-l drept “un spirit autentic, devastator ca şi spiritualitate, un om aberant de sensibil.“ ( la vârsta de16 ani îşi câştiga existenţa cărându-i sculele lui Vali Sterian). Din repertoriul regretatului folkist, el a interpretat în studio melodia “Amintiri cu haiduci”.

Puțini știu că Florin Chilian a fost campion național la ciclism. La vârsta de 17 ani, după cinci-şase ani în care a fost multiplu campion naţional, a renunţat la acest sport. Consideră că este cel mai greu sport după maraton şi că astfel a prins “voinţa cretină de câine”.

Florin Chilian ne-a impresionat prin simplitate felului de a fi, prin sinceritatea debordantă cu care îşi susţinea părerile, fiind onest cu sine, lucru ce se simte şi în melodii. Chitara părea bunul cel mai de preţ pentru el, ţinând-o într-un mod atât de personal, protector. În muzică sa, el vorbeşte numai despre sine, fiind de părere că este singurul om pe care îl cunoaşte. Pentru Florin Chilian, arta trebuie să fie profund personală şi intimă, de aceea îşi scrie singur muzica, de la text, aranjament, până la creionarea afişelor de concert.

La GuerriLIVE, a intepretat și noua melodie “Tu!”, disponibilă mai jos într-o înregistrare din această vară de la Folk You. Din cântarea de la radio nu au lipsit celebrele “Zece”, “Chiar dacă”, “Iubi”.

Bogdan Serban si Florin Chilian la Guerrilive Acoustic Session

Pe 11 octombrie, Florin Chilian va concerta la Hard Rock Cafe. Seria concertelor unplugged vor continua la Radio Guerrilla cu alte 12 nume din muzica românească. Data viitoare vom întâlni cu o trupă rock populară şi iubită în România, cu unul dintre cei mai carismatici solişti - VAMA.

Florin Chilian - Tu!

Folk In The Park îi aduce la Teatrul de Vară din Herăstrău pe Mircea Baniciu, Florin Chilian și Radu Captari

La finalul lunii august, iubitorii de folk din București au din nou prilejul de a se bucura de atmosfera concertelor live la Folk in The Park. Evenimentul va avea loc pe 31 august, la Teatrul de Vară "Constantin Tănase" din Herăstrău și se va concretiza într-un adevărat maraton al celor mai cunoscute melodii din repertoriul artiștilor Mircea Baniciu, Florin Chilian, Radu Captari, Dan Manciulea și trupa Forțele de Muncă.

Mircea Baniciu în concert la Hard Rock Cafe

Timp de 3 ore, vocile calde inconfundabile ale îndrăgiților artiști îi vor încânta pe spectatori cu balade și piese de folk mixate cu ritmuri rock, pop sau jazz, umor fin și versuri pline de sensibilitate.

Cu un parcurs artistic impresionant și o contribuție incontestabilă pe scena muzicală, Mircea Baniciu este un adevărat titan, iubit de publicul din România. În cei peste 40 de ani de activitate, artistul a scris numeroase povești de succes alături de colegii săi de scenă, dar și prin concerte solo care au atins inimile multor generații.

Florin Chilian este una dintre cele mai originale voci ale scenei românești. Iubit de public pentru maniera inedită cu care îmbină pasiunea pentru muzica bună cu versurile sincere, Florin Chilian va bucura publicul încă o dată cu melodiile sale.

Cântărețul, dirijorul și compozitorul Radu Captari și-a obișnuit publicul cu interpretările melodiilor legendare din repertoriul muzicii rusești. Și de această dată, muzicianul va susține un recital de excepție, pigmentat cu cele mai cunoscute piese din repertoriu, menite să sensibilizeze inimile oamenilor și să aducă un strop de bucurie.

Cu melodii care alternează între romantismul folkului clasic și realitatea socială actuală, muzicianul Dan Manciulea le promite spectatorilor un concert revigorant. Farmecul serii Folk In The Park va fi îmbinat cu momente de poezie și bine condimentat cu umor. Melodiile de referință ale artistului prezente pe albumele "Cântece sărate", "Aproape Imperfect" sau "Am înfrânt" vor face deliciul publicului spectator.

Trupa Fortele de muncă, o trupă cu "ștate vechi" pe scena muzicii folk, din componența căreia fac parte Dan Manciulea, Mihai Râpeanu și Sorin Călin, sunt nerăbdători să simtă din nou energia publicului. Sunt mândri că provin din orașul lui Vali Sterian (Râmnicu Sărat), care i-a inspirat și pe care îl admiră, dar și pentru faptul că parcursul trupei Forţele de Muncă a fost răsplătit în timp atât de iubitorii muzicii folk cât și de profesioniștii genului, câştigând numeroase distincții precum: trofeul "Om Bun" (1994), Premiul special al Juriului (2005) şi Premiul "Vali Sterian" (2006).

Bilete la concertul Folk In The Park:

Biletele pentru concertul FOLK IN THE PARK au fos puse în vânzare și pot fi achiziționate online. Pentru mai multe detalii, accesați Agenda InfoMusic.

Reguli de acces:

• La acest eveniment va fi permisă participarea persoanelor vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, a persoanelor care prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu, mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid nu mai vechi de 24 de ore, precum și a persoanelor care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 90-a zi ulterioară confirmării infectării cu SARS-CoV-2, fapt dovedit prin documente medicale (test RT-PCR pozitiv la data diagnosticului, bilet de externare din spital etc.).
  • Participarea este permisă și spectatorilor nevaccinați pe baza unui test negativ făcut la intrarea în sala de spectacol. Testele rapide sunt disponibile la acces și se pot face, contra cost, de către personalul autorizat.
  • Conform ORDINULUI nr. 3.245/1.805/2020 completat la la 20.05.2021, minorii sunt exceptați de la prezentarea dovezilor medicale de orice fel.

Folk in the Park se va desfășura la Teatrul de Vară din Herăstrău, iar participanții vor asculta un "best of" al fiecărui artist prezent la acest mini maraton muzical, ce se întinde pe o durată de aproape 3 ore.