Dub FX și Flower Fairy au încins spiritele la Sala Polivalentă - VEZI FOTO ȘI VIDEO

Recenzia şi galeria de fotografii din cadrul concertului susţinut de Dub FX și Flower Fairy la Sala Polivalentă din București pe 8 iunie 2012.

DUB FX, live la Sala Polivalenta, 8 iunie 2012

Primit de fiecare dată cu acelaşi entuziasm, Benjamin Stanford aka Dub FX s-a întors pe 8 iunie în Bucureşti pentru o nouă reprezentaţie live. Alături de logodnica sa, Flower Fairy, artistul de origine australiană a încins atmosfera pentru mai bine de o oră şi jumătate în Foaierul Sălii Polivalente, un loc ce s-a dovedit a fi neîncăpător pentru numărul mare de fani strânși la concert.

Deşi a început cu o oră întârziere, show-ul lui Dub FX a fost ca de fiecare dată la înălţime. Publicul, format în preponderent din tineri, a fost impresionat de prestaţia live generată de pedale şi beatboxuri. S-au auzit piese cunoscute precum, Made, Rude Boy, In My Head, Love Someone şi multe altele, răsplătite cu aplauze frenetice minute în şir.

Cu fiecare apariție live, Dub FX cucerește din ce în ce mai mulți fani în România. Evenimentul de la Sala Polivalentă, deși a avut și punctele sale slabe, a fost un real succes. Muzica de calitate, publicul entuziast și loial, elementele vizuale și prestaţia scenică a artiștilor au însemnat pe scurt rețeta perfectă pentru o seară completă.

Dub FX a devenit celebru în 2008, odată cu lansarea clipului piesei Love Someone, filmat pe o stradă din Bristol. Cu sute de milioane de vizualizări pe Youtube şi 500.000 de fani pe Facebook, Dub FX concertează în prezent la cele mai importante festivaluri ale lumii.

Neversea Beach aduce un crâmpei de festival pe 9 și 10 iulie; Mixează Fedde Le Grand

Organizatorii Neversea anunțau la începutul lunii iulie că nu vor mai ține festivalul de la malul mării în acest an, el fiind amânat pentru 2022. Acum aflăm că vom primi totuși un crâmpei din experiența Neversea prin intermediul unui mini eveniment desfășurat pe 9 și 10 iulie.

Neversea Beach 2021
Neversea Beach 2021 │ FOTO: Neversea

Pe 9 și 10 iulie 2021 iubitorii de muzică electronică se vor putea distra ca la festivalul Neversea. Pe nisipul fierbinte, lângă marea învolburată și simțind briza marină veți asistă la un lineup bunicel pentru un weekend la mare. Câțiva DJ de top vor ucă pe o scenă amplasată pe plaja Neversea Beach din Constanța în weekendul ce urmează. Pe 9 iulie show-ul începe de la oră 18:00 și vor mixa DUB FX și Mr Woodnote, dar și Day Dreamers (Marwan, Dub Fx & Woodnote), plus Julian M.

Pe 10 iulie sâmbătă vine și numele cel mare, Fedde le Grand, iar spectacolul începe de la oră 17:00. Tot atunci vor mai mixa și DJ Andi, DJ Shiver și Julian M. Accesul la eveniment este complet gratuit, iar vibe-ul ar trebui să fie că la Neversea, în lipsă festivalului din 2020 și 2021. Organizatorii au pregătit leagăne, hamace, șezlonguri și umbrele pentru participanți. Acesta e doar începutul unei serii de evenimente care vor continuă în fiecare weekend din această vară.

Ediția din 2020 a festivalului Neversea trebuia să îi aducă în România pe Parov Stelar, Black Eyed Peas, Tyga, Kalkbrenner și Borgore. Dub FX era de asemenea în lineup, alături de Timmy Trumpet. Organizatorii festivalului au promis că se vor revanșa, iar fanii au sugerat în comentariile din social media o convertire a biletelor de la Neversea în unele valabile pentru UNTOLD 2021, care are loc în septembrie.

Revenind la evenimentele de pe 9 și 10 iulie, organizatorii le recomanda celor care paritcipa să își rezerve șezlonguri sau locuri speciale cu umbreluțe pe plată Modern din Constanța. Veți găsi acolo și food truck-uri, bar de cocktail-uri, o terasă cu umbră, o zonă de dining și un lounge cu leagăne și hamace. Sunt și Photo Corners cu decor unde poți face fotografii memorabile, dar și o zonă de sporturi.

Vor există și camere unde poți să îți schimbi ținută cu un amai potrivită pentru plajă. Detalii găsiți aici.