Demis Roussos, din dragoste pentru public!

Demis Roussos a susţinut pe 20 decembrie 2011 la Sala Palatului din București, un frumos concert de Crăciun. Artistul aflat pentru a treia oară în România, a reuşit ca de fiecare dată să adune un număr mare de fani.

Înainte de a-şi începe recitalul, toată sala era nerăbdătoare. Fanii înfocați din faţa scenei, dar şi oameni simpli de peste tot din lume: Grecia, Germania, Italia, Belgia și chiar Brazilia, toți aşteptau cu sufletul la gură să-l audă și să-l revadă pe grec. Ca de obicei, publicul a venit în număr foarte mare, dar omogen, majoritatea fiind formată din oameni trecuţi de a doua tinereţe, eleganţi, frumoşi, cu respect imens pentru vocea ce avea să-i încânte.

Concert Demis Roussos la Bucuresti, 20 decembrie 2011, credit Foto Alin Craciun (4)

Recitalul a început cu o piesă emoţionantă şi foarte cunoscută: Quand je t'aime. În acel moment publicul s-a înduioşat şi a pornit ropote de aplauze pentru Demis. Cu toate că vârsta l-a împiedicat să se exprime în voie, grecul a avut mereu grijă să-şi întrebe fanii dacă se simt bine: „Is everybody feeling ok? I can't hear you!! Is eveybody feeeling ok?”. Fiind un concert de Crăciun, Demis a cântat piese precum First Noel, White Christmas sau Silent Night, dar şi piesele care i-au adus peste 100 de discuri de aur, platină şi diamant: Goodbye My Love Goodbye, My Friend the Wind, Dinata Dinata, Forever and Ever, Lovely Lady of Arcadia.

Piesa care a încheiat spectacolul a fost cea mai aşteptată, cea mai cunoscută şi cea mai potrivită pentru un final fericit: Goodbye, my love, goodbye. Toată sala s-a ridicat în picioare şi a cântat o dată cu Demis. Ultimele cuvinte rostite au fost: „See you next year! Ha!”