Cum a fost la Rock the City - Lacuna Coil

Lacuna Coil au urcat pe scenă îmbrăcați în uniformele caracteristice cu emblema trupei și imediat au răsturnat o masă de energie peste public. Vezi fotografii din concert.

Cristina Scabbia cântă cu suflet la Rock the City 2012 (Lacuna Coil)

Cea de-a doua zi de Rock the City nu s-a bucurat nici pe departe de popularitatea la care ne așteptam. Cu toate că au urcat pe scenă pentru prima oară în România două trupe foarte bune - Machine Head și Black Label Society care au fost precedați tot de trupe admirabile, se pare că rockerii autohtoni au avut planuri estivale. Am putea presupune că OST Fest-ul a golit buzunarele multora sau că mulți se păstrează pentru B'ESTFEST, chiar dacă prețurile biletelor la Tuborg Greenfest au fost chiar accesibile.

Vezi mai multe poze de la concertul Lacuna Coil

După ce Sweet Savage și Saxon au încântat fanii nostalgici cu o doză de metal „ca la mama lui”, era momentul de ceva mai proaspăt. Lacuna Coil au urcat pe scenă îmbrăcați în uniformele lor caracteristice cu emblema trupei, Cristina Scabbia și Andrea Ferro au răsturnat imediat o masă de energie peste public. Fiind avantajați de program, spectatorii au fost în număr mai mare, ajungând ca până la sfârșitul concertului să creeze senzația unui festival rock adevărat. Prezența a rămas, însă, foarte slabă până la finalul concertelor.

Andrea Ferro, Lacuna Coil - Rock the City 2012, Romexpo

Cristina și Andrea au comunicat cu publicul constant. Însumând traseele amândurora, au acoperit toată scena și au comunicat constant cu publicul. La un moment dat, Cristina a luat un băț și a început să bată în cinele într-o frenezie de headbanging. Despre instrumentiși nu se poate spune același lucru, din păcate. Păreau plictisiți și fără vlagă. Am putea să încercăm să fim îngăduitori și să dăm vina pe caniculă. Cu toate că nici sonorizarea nu a fost pe deplin de partea lor și nici prestațiile lor live nu au fost impecabile, publicul i-a primit destul de bine.

Marco Coti Zelati la bass, Lacuna Coil (Rock the City 2012, Romexpo)

Am avut ocazia să ascultăm live destul de multe piese noi. Trupa a profitat de concertele din ultima perioadă pentru a-și promova cel mai recent album Dark Adrenaline, care reflectă destul de bine maturitatea muzicală la care au ajuns artiștii în ultimii ani. Lacuna Coil au plecat făcând promisiunea că s-ar întoarce în România oricând pentru încă un concert. Sună plauzibil, din moment ce nu e pentru prima oară când prestează live pe o scenă românească.