Cum a fost la Rock the City - Evanescence

Era și cazul să poposească prin România pentru că foarte mulți fani îi așteptau cu nerăbdare. Imagini si impresii despre Evanescence si Amy Lee la Rock the City 2012.

Amy Lee la clape, Concert Evanescene in Bucuresti la Rock the City 2012

Primul moment în care Romexpo s-a aglomerat cu adevărat a fost la concertul Evanescence. Era și cazul să poposească prin țărișoara noastră pentru că foarte mulți fani așteptau cu nerăbdare fie s-o asculte, fie s-o vadă pe viu pe Amy Lee.

Vezi mai multe poze de la concertul Evanescene la Rock the City

Fără preludiu, americanii au pornit spectacolul cu What You Want și deja toată lumea cânta Hello, Hello... A urmat Going Under, moment în care publicul a început să sară bucurându-se de cel de-al doilea single al formației. Abia după ce a electrizat masele cu primele două piese, Amy a luat o pauză pentru a saluta fanii. Nu am avut parte de un dialog complex însă, după un „Hello Bucharest!”, trupa a continuat cu The Other Side.

Evanescence s-a prezentat foarte bine la concert. Amy Lee a dat din cap în ritm cu publicul și din când în când a interpretat câteva pasaje la clape. Nici colegii săi de trupă nu au fost mai prejos, fără să vrem l-am observat pe Will Hunt la tobe, care lovea și învârtea bețele fără pauză.

Will Hunt - frenezia de la baterie in concertul Evanescence - Rock the City 2012

Will Hunt - frenezia de la baterie în concertul Evanescence - Rock the City 2012

La scurt timp și-a făcut apariția pe scenă un element must-have al concertelor Evanescence - pianul. Amy s-a așezat la pian, iar noi ne-am pregătit pentru suspinele adolescentelor din public. Primele acorduri din Lithium au picat anapoda după energia răsunătoare de mai devreme, însă după doar două piese lente, săritul și datul din cap au reînceput pe My Heart Is BrokenCall Me When You’re Sober și Imaginary. Pianul a reintrat în scenă pentru piesele Lost in Paradise și My Immortal.

Amy Lee și Evanescence la Rock the City 2012

Concertul s-a încheiat cu primul hit al trupei - Bring Me To Life, dar din păcate fără Paul McCoy. Amy Lee a povestit că ultima sa vizită în România a fost la filmarea clipului Bring Me To Life, însă după primirea oferită de fani sigur se va reîntoarce.

Fanii Evanescence la Rock the City 2012

Fanii Evanescence la Rock the City 2012

Evanescence pleacă în turneu cu Halestorm și marchează anunțul cu un clip live al piesei "Better Without You" - VIDEO

Evanescence și Halestorm pleacă toamna aceasta în turneu. Concertele anunțate sunt programate pentru lunile noiembrie și decembrie, atât Amy Lee, cât și Lzzy Hale, declarându-se încântate să poată reveni pe scenă.

Evanescence - Better Without You (Live)
Evanescence - Better Without You (Live) │ FOTO: Captură YouTube

Live Nation îndrăznește să rupă șirul lunilor fără concerte și să anunțe un turneu cu 15 show-uri în Statele Unite. Evanescence și Halestorm vor sparge gheața în noiembrie, primul concert fiind programat să aibă loc în Portland, chiar la începutul lunii, pe 5.

Amy Lee: "Nu există cuvinte care să poată descrie entuziasmul de a pleca în turneu cu prietenii noștri și de a fi din nou pe scenă"

Vocalistele Amy Lee și Lzzy Hale sunt nerăbdătoare să revină pe scenă și să se reîntâlnească cu fanii, exprimându-și nemijlocit entuziasmul.

"Nu există cuvinte care să poată descrie bucuria de a pleca în turneu cu prietenii noștri și de a fi din nou pe scenă. Am scris noile piese în izolare, pe parcursul ultimului an, visând la oportunitatea de a le putea cânta live și de a trăi aceste emoții alături de fanii noștri. De abia așteptăm să vă vedem pe toți!", a declarat Amy Lee.

Lzzy Hale: "În sfârșit, viitorul e luminos"

"Cu toții am deplâns pierderea muzicii live și am așteptat cu răbdare, având în față un viitor plin de incertitudini. În sfârșit, viitorul e luminos și nu m-aș fi putut gândi la o manieră mai bună de a rupe tăcerea decât alături de prietenii noștri de la Evanescence. Nici nu-mi pot imagina cum va fi să urcăm din nou pe scenă și să ne reconectăm cu fanii noștri, de care ne-a fost atât de dor. Pregătiți-vă pentru emoții intense, prestații gălăgioase și o energie așa cum nu ați mai simțit în niciun alt turneu de până acum. Suntem nerăbdători să vă vedem pe toți!", a declarat Lzzy Hale.

Odată cu acest anunț, Evanescence a lansat și un videoclip live, care să introducă publicul în atmosfera de concert, care ne-a lipsit tuturor atât de mult.

Datele turneului Evanescence & Halestorm din 2021:

• 5 noiembrie  - Portland, OR - Veterans Memorial Coliseum
  • 7 noiembrie - Seattle, WA - Climate Pledge Arena
  • 9 noiembrie - San Jose, CA - SAP Center at San Jose
  • 12 noiembrie - Las Vegas, NV - The Cosmopolitan of Las Vegas - The Chelsea
  • 13 noiembrie - San Diego, CA - San Diego State University - Viejas Arena
  • 15 noiembrie - Phoenix, AZ - Arizona Federal Theatre
  • 20 noiembrie - Fort Worth, TX - Dickies Arena
  • 2 decembrie - Duluth, GA - Infinite Energy Arena
  • 5 decembrie - Saint Louis, MO - Saint Louis University - Chaifetz Arena
  • 11 decembrie - Detroit, MI - Little Caesars Arena
  • 12 decembrie - Cincinnati, OH - Heritage Bank Center
  • 14 decembrie - Pittsburgh, PA - University of Pittsburgh - Petersen Events Center
  • 15 decembrie - Newark, NJ - Prudential Center
  • 17 decembrie - Camden, NJ - BB&T Pavilion
  • 18 decembrie - Worcester, MA - DCU Center

Evanescence a lansat albumul "The Bitter Truth", primul material complet nou într-un deceniu

Evanescence a lansat pe 26 martie primul său album complet nou, cu piese originale după aproape un deceniu, "The Bitter Truth". Acest LP vine după multiple amânări şi o perioadă zbuciumată pentru artişti, piperată cu activism social şi politic şi o perioadă când Amy Lee şi-a pierdut fratele. Ce a ieşit din acest travaliu artistic vedeţi şi ascultaţi în articol.

Evanescence - ”The Bitter Truth” (artwork album)

"The Bitter Truth" este al cincilea album din discografia formaţiei şi primul album cu material original din 2011. În 2017 a apărut discul "Synthesis", care includea reinterpretări ale hiturilor trupei, într-o variantă orchestrală şi electronică. Single-urile care au prefaţat acest release au venit fiecare cu câte un mesaj ţintit. "Yeah Right" a atacat industria muzicală şi superficialitatea sa, iar "Use My Voice" a fost despre tinerii care trebuie să iasă la vot pentru a schimba lumea, în contextul alegerilor din SUA din 2020.

Acel single a fost unul deosebit, reprezentând o colaborare între Amy Lee, colegii de trupă, Sharon den Adel, Lindsey Stirling, Lzzy Hale, Taylor Momsen. În vara lui 2020 apărea piesa "The Game Is Over", cu un videoclip care prezenta latură întunecată a izolării pandemice. Încă o piesă şi un clip cu acelaşi mesaj apăreau în aprilie 2020, "Wasted on You", care era mai degrabă o melodie despre poveştile de dragoste încheiate şi anii irosiţi într-o relaţie care nu merită.

În ultimii ani am auzit şi coveruri de la Evanescence, precum cel după Fleetwood Mac, "The Chain" sau "Cruel Summer" după Bananarama. Amy Lee a lucrat la noul album alături de colegii actuali de trupă Troy McLawhorn, Jen Majura, Tim McCord şi Will Hunt. Multe din sesiuni s-au desfăşurat pe Zoom din cauza pandemiei. Există şi un documentar cu rol de "making of" difuzat pe Coda Collection şi numit "Embracing the Bitter Truth". Discul s-a născut parţial şi din durere, pentru că în ianuarie 2018 Amy Lee a dezvăluit că fratele său mai mic a murit după o bătălie de ani buni cu epilepsia, la doar 24 de ani.

Pe lângă versurile despre depăşirea stării de disperare şi durere, Evanescence are şi piese despre împuternicirea femeii şi a generaţiilor tinere. Amy a simţit şi nevoia de a se exprima ceva mai liber într-o industrie dominată de bărbaţi. "The Bitter Truth" vine într-o perioadă specială, deoarece pe 4 martie s-au împlinit 18 ani de când a sosit albumul de debut Evanescence, "Fallen", care a inclus hiturile "Bring Me to Life" şi "My Immortal". Acel LP a vândut peste 17 milioane de unităţi global şi a adus două premii Grammy pentru trupă.

Formaţia ne-a vizitat în septembrie 2019, pentru un concert la Arenele Romane, unde s-au auzit cele mai mari hituri ale sale.

Lansări de carte

Evanescence va avea o serie de benzi desenate, "Echoes From the Void"

Evanescence îşi diversifică exprimarea artistică, odată cu lansarea unei serii de benzi desenate "Echoes From the Void". Aceasta este o antologie realizată în colaborare cu ramura OPUS a companiei Incendium, care va transforma piese de pe viitorul album în poveşti grafice. Avem detalii în articol.

Coperta single Evanescence The Game Is Over
Coperta single Evanescence The Game Is Over │ FOTO: Evanescence

Evanescence ne pregăteşte de ceva vreme noul album, "The Bitter Truth", iar piesele sale vor deveni poveşti şi benzi desenate. Proiectul nu se va opri aici, iar alte piese mai vechi ale trupei vor primi acelaşi tratament. "Echoes From the Void" include release-uri de 48 de pagini şi este un "deluxe comic book", fiecare număr incluzând două sau mai multe adaptări ale pieselor grupei. La creaţii contribuie artişti graficieni, animatori, ilustratori, scenarişti şi scriitori. Solista Amy Lee nu e străină de proiecte de gen, având la activ o carte cu poveşti pentru cei mici.

Artista va ajuta cu direcţia creativă şi coordonarea artwork-ului pentru această serie. Vor exista 5 numere, iar primele sunt axate pe single-urile "Better Without You" şi "Wasted On You", ambele preluate de pe noul LP "The Bitter Truth". Carrie Lee South şi Blake Northcott au scris scenariile pentru prima ediţie, iar de ilustraţii s-au ocupat Abigail Larson şi Kelly McKernan.

Evanescence Echoes From the Void benzi desenate

Evanescence Echoes From the Void benzi desenate │ FOTO: Evanescence

Iată ce a declarat Amy Lee despre această iniţiativă:

Sunt foarte încântată de această serie. Posibilităţile sunt nelimitate. Colaborarea în cadrul a multiple forme de artă este un lucru unic şi a fost fascinant văd câte vieţi diferite poate avea o melodie, ca şi cum ar fi realităţi alternative. Abia aştept să lucrez la asta pe parcursul anului şi sunt onorată să deschid această nouă lume pentru muzica noastră.

Primul număr va sosi în iunie şi va fi limitat la doar 3000 de unităţi, fiecare la preţul de 18.95 dolari. Între timp suntem foarte aproape de lansarea noului disc Evanescence, care vine pe 26 martie. Ultimul single lansat de Evanescence a fost "Yeah Right", care a venit în decembrie 2020 şi ataca industria muzicală. Grupul a concertat în România în septembrie 2019, la Arenele Romane, fiind pentru a cincea oară în ţara noastră. Trupa a cântat 16 piese, dar şi un medley de clasice la final.

26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16