Cum a fost la Rock the City - Black Label Society

Black Label Society pentru prima oară în România la Tuborg Greenfest powered by Rock the City - motivul de bucurie al verii! Imagini si impresii de la concert.

Zakk Wylde plin de pene pe scena Rock the City 2012 la concertul Black Label Society

Black Label Society - pentru prima oară în România la Tuborg Greenfest powered by Rock the City - pentru câți nu a fost acesta motivul de bucurie al verii? Toată lumea îl aștepta pe Zakk Wylde cu sufletul la gură. După avalanșa Soulfly, pe primele acorduri ale piesei Crazy Horse a pășit pe scenă legenda vie a metalului - Zakk Wylde. Cu un headdress indian din pene pe cap, pășind prin decorul cu cranii și strigând „Crazy horse I am!”, chitaristul a reușit să stârnească ropote de aplauze și țipete din public.

Vezi mai multe poze de la concertul Black Label Society

Abia ce ne obișnuisem cu binele în materie de sonorizare la Soulfly, că la Black Label Society am învățat că toate lucrurile bune au un sfârșit. Vocea lui Zakk era de multe ori acoperită de chitara lui, însă publicul nu s-a arătat prea deranjat de acest „micuț amănunt”.

Cei care au vrut să simtă cât pot de mult din energia și magia lui Zakk Wylde au fost răsfățați de acesta printr-un solo de chitară. Un solo de chitară nu e mare lucru, nu? Multe piese conțin solo de chitară. Zakk însă s-a dat în stambă jucându-se cu chitara în jur de 15 minute.

Zakk și chitara - una dintre cele mai bune perechi din lume (Rock the City 2012, Romexpo)

Mâinile spectatorilor au stat în aer aproape tot concertul și tocmai bine pentru că la piesa Fire It Up erau pergătite să prindă câteva mingi gonflabile mari, albe sau negre ce purtau sigla Black Label Society. Nu e un truc fantastic, dar a fost de efect. Mingile au zburat câteva minute bune până ce au început să se facă dispărute în public, fiecare vrând să ia o bucățică din experiența concertului acasă.

Nick Catanese, Black Label Society (Rock the City 2012, Romexpo)

Pe picior de plecare, Zakk și-a dat jos vesta și i-a arătat spatele cu sigla BLS. Mulțimea a luat-o razna crezând că o va arunca în public, dar solistul a păstrat-o pentru el. Ca să nu dezamăgească, totuși, a adus câteva tricouri cu care s-a șters puțin și le-a aruncat fanilor, pe lângă clasicele pene și bețe. Mai interesant ni s-a părut chitaristul Nick Catanese care avea un tricou cu Dracula. Nice touch!

2 comentarii

Ozzy Osbourne a lansat piesa "Nothing Feels Right", colaborare cu Zakk Wylde

Ozzy Osbourne s-a reunit cu chitaristul care l-a însoţit ani buni în cariera solo, Zakk Wylde şi au scos împreună piesa "Nothing Feels Right". Este o baladă moody şi melancolică, pe care Zakk parcă îşi ţine în frâu pornirea de a izbucni într-un solo nesfârşit... cel puţin până spre final.

Ozzy Osbourne fotografie oficiala 2022
Ozzy Osbourne fotografie oficiala 2022 │ FOTO: Ross Halfin www.facebook.com

Acesta este cel mai nou single de pe noul album al lui Ozzy Osbourne, "Patient Number 9". "Nothing Feels Right" include un solo ce poartă semnătura lui Zakk Wylde spre final, dramatic şi plin de emoţie, cum am tot auzit la Black Label Society în ultimii ani. Refrenul e catchy, iar piesa începe blând şi devine ceva mai metal spre jumătate. Până acum am mai ascultat 2 single-uri de pe viitorul LP al lui Ozzy, "Degradation Rules" cu Tony Iommi la chitara şi "Patient Number 9", colaborare cu Jeff Beck.

Noul track este prima colaborare dintre Ozzy şi Wylde care apare pe un album al lui Ozzy din 2007 încoace. Wylde a fost des în tuneu cu Ozzy şi a cântat la chitară pe câteva dintre albumele sale solo precum "No Rest for the Wicked" din 1988 sau "No More Tears" din 1991. Îl auzim şi pe "Ozzmosis" din 1995 şi pe "Down to Earth" din 2001, plus o sumedenie de albume live.

Ne pregătim pentru debutul noului album pe 9 septembrie 2022, la 2-3 ani de la debutul ultimului LP, "Solitary Man". Noul material discografic a fost produs de către Andrew Watt, producătorul lui Post Malone şi omul care a venit cu ideea genială de a îi pune pe cei doi artişti împreună. Au rezultat câteva single-uri hit, care l-au revitalizat pe Ozzy, în ciuda problemelor de sănătate. Pe LP vom mai auzi nume mari ca Mike McCready de la Pearl Jam, Eric Clapton, Robert Trujillo de la Metallica şi Duff McKagan de la Guns N' Roses.

Toboşarul Red Hot Chili Peppers, Chad Smith se aude la tobe, ca şi pe ultimul album. Osbourne are 73 de ani şi tocmai îşi revine după o serie de operaţii grele, fiind gata de un mega concert la pauza meciului inaugural NFL al sezonului care tocmai începe pe 8 septembrie.

Concert Depeche Mode 2023

<< oct. 2022 >>
26 27 28 29 30 1 2