Cu dragoste, Direcția 5 (foto+video)

Concert Directia 5, 14 februarie 2012, Sala Palatului

Peste 4000 de spectatori, ropote de aplauze, piese celebre, invitaţi speciali, cereri în căsătorie şi mult romantism, pe scurt un concert cald, dedicat dragostei. Cam aşa poate fi descris în câteva cuvinte show-ul pe care Direcţia 5 l-a susţinut pe 14 februarie la Sala Palatului din Bucureşti.

Puţin după orele 19.30, în aplauzele energice ale publicului nerăbdător, care a umplut până la refuz sala de concert, pe scenă au urcat membrii formaţiei Direcţia 5. În prima parte a spectacolului, îndrăgostiţii de toate vârstele au ascultat piesele Când ai apărut prima oară, De-aş putea, Atunci când ei doi se iubesc și Hai, hui prin oraș, incluse pe albumul Beautiful Jazz Duets și interpretate alături de Giulia, Anda Adam, Monica Anghel şi Paula Seling. Partea a doua a fost dedicată pieselor celebre pe care evident mulţimea le-a cântat odată cu formația. De la Povestea noastră, Eşti îngerul meu, Dac-ai ştii, Am nevoie de tine şi până la Îţi mulţumesc, publicul nu a slăbit deloc ritmul, a cântat, a dansat şi a aplaudat în picioare minute în şir.

Nu au lipsit nici momentele indite de dragoste. Puţin înainte de terminarea concertului, un tânăr și-a cerut iubita în căsătorie în faţa a peste 4000 de oameni. Vădit emoţionat, el a reuşit să rostească întrebarea magică, la care din fericire a primit un răspuns afirmativ.

Direcţia 5, adică Cristi Enache (voce), Marian Ionescu (chitară), Nicu Dalaman (chitară), Marius Keseri (tobe) şi Toni Şeicărescu (voce), a reuşit şi de această dată să-şi încânte fanii cu un spectacol intens, plin de culoare, căldură, energie şi multă iubire. Seria concertelor dedicate dragostei va continua cu încă două reprezentaţii marca Direcția 5 la Timişoara pe 16 februarie 2012 şi la Sibiu pe 17 februarie.

Anda Adam și Nicoleta Nucă vor participa la noul sezon "Bravo, ai stil! Celebrities"

"Bravo, ai stil! Celebrities” revine în această toamnă cu cel de-al șaptelea sezon, iar Anda Adam și Nicoleta Nucă sunt primele concurente care se vor lupta pentru titlul de cea mai stilată femeie din România. Mai multe detalii în articol.

Anda Adam ("Gloanțe oarbe") / Nicoleta Nucă ("Fata din oglindă")
Anda Adam ("Gloanțe oarbe") / Nicoleta Nucă ("Fata din oglindă") │ FOTO: captură YouTube

Cele două cântărețe au acceptat provocarea noului sezon "Bravo, ai stil! Celebrities", emisiune ce va începe în toamnă, la Kanal D. Anda și Nicoleta vor demonstra că se pricep și la modă, nu doar la muzică. Concursul va fi completat de încă șapte concurente. În total, cele nouă vedete vor trebui să treacă cu brio de provocările lansate de jurați.

"Abia aștept să înceapă această nouă provocare pentru mine! Este o <<ieșire>> din zona mea de confort, unde voi învăța cu siguranță multe...Sper că îmi veți fi alături și în această aventură și mă voi bucura de susținerea voastră", a scris Nicoleta Nucă pe pagina sa de Instagram.

Story Instagram Nicoleta Nucă

Story Instagram Nicoleta Nucă │ FOTO: Nicoleta Nucă

Anteriorul sezon "Bravo, ai stil! Celebrities" a fost câștigat de Alexandra Ungureanu. Cântăreața a demonstrat perseverență și implicare și s-a făcut remarcată printr-o evoluție surprinzătoare, clasându-se încă de la început în fruntea clasamentului.

"Bravo, ai stil!" a debutat în 2016, devenind rapid una dintre cele mai vizionate emisiuni din România. Show-ul urmărește o serie de concurente care prezintă diverse stiluri pe tot parcursul săptămânii și sunt jurizate pentru creativitatea ținutelor. În ultimele sezoane, Raluca Bădulescu, Maurice Munteanu și Cătălin Botezatu au ocupat scaunele juriului.

Despre Anda Adam și Nicoleta Nucă

Anda Adam este una dintre cele mai cunoscute și apreciate artiste din România, În cei peste 20 de ani de carieră, cântăreața a lansat piese precum "Selecta" feat. Alex Velea, "Dacă ar fi", Nu te-am uitat" feat R.A.C.L.A., "Amo" sau "Gloanțe oarbe".

Nicoleta Nucă a lansat primul single imediat după participarea la X Factor, iar "Nu sunt" a fost un adevărat succes, cu peste 28 de milioane de vizualizări pe YouTube. Au urmat piese precum "Liniștea", "Inima mea", "Castele de nisip", "Amintiri", "Când pleci", "N-am pierdut nimic", "Tot mai rar", iar în aprilie 2020 a lansat "Protest", o piesă cu un mesaj puternic de dragoste. În vară, Nicoleta a colaborat cu Pasha Parfeni pentru "Lasă-mă", un single despre importanța dorului într-o relație de lungă durată. Printre cele mai recente piese lansate de artistă se numără "Ultima Oară" și "Fata din oglindă".

Strategia Paulei Seling pentru a fi în top la Eurovision: "M-am pregătit ca pentru o competiție olimpică"

Paula Seling a povestit la "Rețeaua de idoli" despre participările sale la Eurovision. Cu un loc trei obținut în 2010 cu piesa "Playing with Fire", artista a mărturisit că a investit extrem de mult efort în pregătirea pentru această competiție. A anulat orice altceva din programul ei, iar vreme de două luni s-a concentrat doar pe vocalize și perfecționarea interpretării sale.

Paula Seling în videoclipul piesei ”Vals” (Dulcea și tandra mea fiară)
Paula Seling în videoclipul piesei ”Vals” (Dulcea și tandra mea fiară) │ FOTO: Captură YouTube

Invitată la "Rețeaua de idoli", Paula Seling a depănat amintiri alături de Irina Păcurariu, discuția acoperind și subiectul Eurovision, de care artista se simte extrem de legată. A urcat pe podiumul acestui concurs de două ori: în 2010, pentru piesa "Playing with Fire", cântată împreună cu Ovi, şi în 2014, când a fost votată cea mai frumoasă concurentă din competiţie.

Paula Seling: "Mi s-a părut normal să răspund pozitiv propunerii de a mă înscrie la Selecția Națională"

"Am participat de șapte ori la Selecția Națională Eurovision. Prima dată a fost în 1998, cu piesa "Te iubesc", scrisă de Marius Țeicu. Am cântat alături de formația "Talisman", care pe atunci era în vogă. Am prins gustul și apoi am tot încercat… Am participat și alături de "Provincialii", cu o melodie scrisă de domnul Cârcotă. Mi s-a părut normal să răspund pozitiv propunerii de a mă înscrie la Selecția Națională. În 2009, am fost în juriu la "Cerbul de Aur" și l-am observat pe "domnul Ovi"(Ovidiu Cernăuțeanu – n.r.). Suntem atât de buni amici încât și când nu este de față îmi vine să îl ironizez și îi zic "domnul Ovi", a povestit Paula Seling, zâmbind.

Alături de Ovi, Paula Seling a câștigat de două ori Selecția Națională și a participat la Eurovision în 2010, când a obținut o clasare pe locul al treilea la Oslo, cu piesa "Playing with Fire" (cea mai bună din istorie, la fel ca Luminița Anghel în 2005) și în 2014, cu melodia "Miracle" (s-a clasat în prima jumătate a topului final, ocupând locul al 12-lea). Așa a descoperit că Eurovision este un concurs complicat, unde, pentru a reuși să atragi atentia, trebuie să iei în calcul mulți factori și să găsești mici highlight-uri prin care să ieși în evidență.

Paula Seling: "A trebuit să mă pregătesc foarte serios, în fiecare zi mergeam la doamna Gabriela Duțescu, terapeutul meu vocal"

"În 2010, când a mers la Eurovision, Radu (Radu Bucura, soțul Paulei Seling-n.r.), s-a gândit cum să reprezinte mai bine "Playing with Fire", printr-un pian cu două capete, care a devenit practic emblemă. Strategia a fost atât de bine gândită, încât tuturor le-a rămas în minte pianul transparent cu două capete. Să fii artist la Eurovision este o poziție care trebuie gestionată din mai multe perspective. Oamenii întrebau entuziasmați: De unde sunteți? Răspundeam: din România și imediat vedeam cum se schimbă percepția. Unii știau ceva despre România … mai mult de "Dracula" și de Castelul Bran.

Eurovision a fost pentru mine un fel de revelație. Atunci am întâlnit "hater-ii" de pe reţelele de socializare. Îmi scriau foarte mulți, doar din dorința de a desființa. Știi ce am făcut? Am închis calculatorul. Am ieșit de pe net și am rugat un prieten să se ocupă de rețelele de socializare pentru că fanii trebuiau ținuți la curent. Noi ne-am concentrat pe ceea ce aveam de făcut. Eu aveam o partitură foarte grea la "Playing with Fire", pe la mijlocul melodiei urcam, urcam… până la o notă foarte înaltă în octava a treia. E foarte greu să cânți nota respectivă dacă ești obosit sau sub presiunea live-ului. A trebuit să mă pregătesc foarte serios, în fiecare zi mergeam la doamna Gabriela Duțescu, terapeutul meu vocal. Toate astea au făcut parte din pregătire. Am anulat orice nu era important din program și timp de două luni m-am pregătit ca pentru o competiție olimpică", a adăugat Paula Seling la "Rețeaua de idoli".