Cristi Minculescu: Bună seara, prieteni! și un nou început cu LOTUS

Salutul "Bună seara, prieteni!" s-a auzit din nou în București vineri puțin după ora 23, când Cristi Minculescu și-a dat întâlnire cu fanii săi în True Club în cadrul unui prim concert unplugged sub titulatura LOTUS.

Cristi Minculescu si Judy Seutter in True Club

Salutul "Bună seara, prieteni!" s-a auzit din nou în București vineri, 7 decembrie 2012, puțin după ora 23, când Cristi Minculescu și-a dat întâlnire cu fanii săi în True Club în cadrul unui prim concert unplugged sub titulatura LOTUS. Clubul din Centrul Vechi al Bucureștiului a fost neîncăpător pentru cei care au venit să-l vadă pe fostul solist Iris într-o nouă formulă.

Cristi Minculescu la prima aparitie LOTUS in capitala

Într-o atmosferă cât se poate de caldă, Minculescu a urcat pe scenă emoționat, nu înainte de a-și săruta soția aflată în public. Curioși să-l vadă pe Cristi altfel decât în postura de solist Iris, fanii au avut parte de o surpriză.

VIDEO DIN CONCERT Cristi Minculescu / Lotus - Feel Like Making Love

Repertoriul ales pentru concertul de vineri seara a cuprins piese celebre ale unor trupe precum Dire Straits, Deep Purple, Uriah Heep, AC/DC sau Led Zeppelin. Alături de chitaristul Judy Seutter, unul dintre colegii din noua trupa Lotus, Minculescu le-a oferit fanilor "Satisfaction", i-a "plimbat" pe "Highway to Hell", a cântat pentru fete "Feel like making love", i-a făcut pe băieți să se simtă "Soldier of Fortune" și nu în ultimul rând, i-a dedicat melodia "Stairway to Heaven" unui prieten pierdut de curând. Nimeni nu a tăcut o clipă timp de aproape o oră și jumate, toți cei prezenți cântând într-un glas "Painted Black" de la Rolling Stones, "You Shook Me All Night Long" a celor de la AC/DC sau "All Along the Watchtower" a lui Jimi Handrix.

Emoțiile au crescut când Judy a interpretat de unul singur o piesă în memoria mamei sale care a decedat în urmă cu câteva săptămâni, iar melodia cu care s-a încheiat recitalul, "Strada ta” a dus trăirea frenetică la cote maxime. Fanii au aplaudat minute în șir.

Chitaristul Judy Seutter, colegul lui Cristi Minculescu in trupa LOTUS

"Vă mulțumesc pentru ajutor”, s-a înclinat Cristi Minculescu în fața celor prezenți, cu ochii în lacrimi, nu înainte de a-l îmbrățișa pe noul său coleg de trupă și de a le promite fanilor un album până în vara lui 2013.

Cristi Minculescu si Judy Seutter

Cristi Minculescu si Judy Seutter

Cristi Minculescu s-a despărțit de Iris la începutul lunii august 2012 și s-a mutat definitiv în Germania unde lucrează la un nou album alături de trupa Lotus care va avea în componență 5 membri - patru băieți și o fată. Minculescu și chitaristul Judy Seutter au cântat la Sibiu, București,  Brasov și la Constanta, ca un teaser unplugged în 4 acte pentru ceea ce va urma.

Trupa pregătește 2 show-uri de lansare pentru noaptea de Revelion. Ambele concerte vor fi transmise în direct de cele mai importante canale de televiziune din țară. Primele apariții ale trupei Lotus în săli de concerte vor avea loc la sfârșitul lunii ianuarie 2013.

Formula completă Lotus:

• Cristi Minculescu – voce
  • Judy Seutter – chitara
  • Boris Rusakov – bass
  • Mauro Ciccarelli – tobe
  • Regina Hammerle – backing vocal

Vezi toate pozele cu LOTUS în concertul din True Club

România are Roast debutează pe 11 mai la Antena 1; De la ce oră se difuzează

Noua emisiune de umor de la Antena 1, România are Roast, va fi difuzată pe post începând cu data de 11 mai. Echipele Pârșii circumspecți și Marmotele vesele, conduse de căpitanii Cătălin Bordea și Cosmin Natanticu, se vor duela în roast-uri, Andrei Ungureanu și Rikito Watanabe urmând să îndrume echipele în călătoria lor prin țară. Show-ul este prezentat de Micutzu (Cosmin Nedelcu).

România Are Roast la Antena 1
România Are Roast la Antena 1 │ FOTO: Antena 1

În vreme ce  Stand-Up Revolution rămâne fără o dată de lansare, Antena 1 merge înainte cu România are Roast. Noul show se bucură de nume cunoscute ale stand-up-ului românesc, precum Maria Popovici, Mincu, Cătălin Bordea, Cosmin Natanticu, Cristi Popesco și Dan Frânculescu. Formatul acestei emisiuni presupune confruntarea a două echipe de comedianți. Se vor spune glume acide, specifice roast-ului, inspirația pentru fiecare emisiune pornind de la particularitățile regiunilor țării. Mai exact, se vor face glume despre moldoveni, ardeleni, olteni, etc., echipa cu cele mai amuzante remarci urmând să fie declarată câștigătoare. Premiul pus în joc la fiecare ediție este de 10.000 de lei.

Când începe România are Roast pe Antena 1

România are Roast va fi difuzată în premieră miercuri, pe 11 mai, de la 20:30. Ulterior, emisiunea va fi difuzată în fiecare miercuri, de la aceeași oră.

Ce comedianți alcătuiesc cele două echipe de la România are Roast

Echipele de la România are Roast au fost denumite Pârșii Circumspecți și Marmotele Vesele. Cosmin Natanticu este căpitanul Pârșilor Circumspecți, din echipa sa făcând parte Maria Popovici, Mincu, Cristi Popesco și Dan Frânculescu. Marmotele Vesele este echipa condusă de Cătălin Bordea, ceilalți membri fiind Radu Bucălae, Nelu Cortea, Teodora Nedelcu și Teo Ioniță.

"Formatul este foarte antrenant pentru noi. Avem parte de probe destul de solicitante și roast-uri bazate exclusiv pe regiunile vizitate prin țară. Până acum pot spune că cel mai greu mi-a fost să scriu despre Oltenia, pentru că am încercat să fac ca stereotipurile din acea regiune să nu li se pară jignitoare", a declarat Cătălin Bordea, căpitanul Marmotelor Vesele, pentru Antena 1.

"Echipa noastră este foarte unită, competitivă și ascultătoare, ca niște pârși adevărați. Nu cred că mi s-a părut nimic greu pentru că atunci când faci ce-ți place, nimic nu pare complicat, dar pot spune că a fost mai dificil să scriu despre zona Banatului, pentru că nu am avut de ce să mă leg pentru a face roast", a menționat Cosmin Natanticu, căpitanul Pârșilor Circumspecți.

Micutzu și Loredana completează show-ul România are Roast

Micutzu va fi prezentatorul emisiunii, în vreme ce Loredana va asigura atmosfera. Artista va cânta în fiecare emisiune alături de orchestra Agurida și alți invitați surpriză. Influențele muzicale vor varia de la un show la altul, în funcție de regiunile roast-uite de cele două echipe de comedianți.

<< sept. 2022 >>
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11