Cargo - rock și motocicliști la Arenele Romane

Trupa timișoreană Cargo a susținut un concert la Arenele Romane, vineri 18 martie 2016, cu ocazia lansării DVD-ului „Live la Arenele Romane”. În deschidere au cântat trupele Arthur și 9.7 Richter.

Concert Cargo la Arenele Romane pe 18 martie 2016 │ FOTO: Ionut Paraschiv / InfoMusic.ro

Cargo este o trupă pe care o aștepți cu nerăbdare, cu care cânți la unison și trăiești fiecare clipă. Arenele Romane au fost pline din nou de un public nerăbdător, fani de diverse vârste, cu mic și cu mare. Dar până la cele două ore alături de trupa timișoreană, cei care ne-au încântat au fost trupele Arthur și 9.7 Richter.

Arthur e o trupă destul de nouă pe scena de rock românească, dar cu un sound parcă scos de pe coloana sonoră a unor filme. Cei trei membri ne-au încântat doar instrumental. N-au avut nevoie decât de o chitară, un bas și tobe ca să se facă apreciați și aplaudați. Cei care au urmat au fost băieții de la binecunoscuta trupă 9.7 Richter. Au venit pregătiți să facă un adevărat show în timpul destinat. Adrian „Sinner” a fost un adevărat rockstar, cu pletele în vânt și jucându-se cu chitara cu o ușurință incredibilă pe tot parcursul concertului. Răceala nu l-a împiedicat pe Cosmin să cânte cu pasiune deja cunoscutele melodii ale trupei, „Sinner”, „Assasin”, dar și cea mai nouă, în limba română „Nu vom ceda”, dedicat victimelor din Colectiv, dar și prietenului Pavlos.

Adrian "Sinner" Rus - Concert 9.7 RICHTER în deschidere pentru Cargo la Arenele Romane pe 18 martie 2016

Adrian "Sinner" Rus - Concert 9.7 RICHTER în deschidere pentru Cargo la Arenele Romane pe 18 martie 2016 │ FOTO: Ionut Paraschiv / InfoMusic.ro

În jurul orei 22:00, în ropote de aplauze, Cargo a urcat pe scena de la Arenele Romane ca într-o poveste spusă de o voce care avea să își mai facă apariția și în restul concertului. Melodia cu care au început a fost cum nu se mai poate mai potrivită, a fost un „Destin”. Simțeai cum ți se face pielea de găină când Adi „Baciu” Igrișan a început să spună Tatăl Nostru, moment în care s-a lăsat liniște în toată sala. S-a simțit pasiunea cu care cântau la fiecare piesă, scena era a lor, iar energia deborda în aer. Nu au ezitat să se joace pe scenă cu chitarele, să aibă interacțiune între ei, dar cel mai important și cu publicul care a fredonat fiecare melodie cap-coadă, a ținut brațele ridicate și a bătut din palme, un public care s-a distrat până la ultimul acord de chitară.

Adi Bărar a dovedit încă o dată măiestria de care dă dovadă făcând chitara să vibreze printr-un solo care te ținea cu respirația tăiată. Nici Florin Barbu nu s-a lăsat mai prejos în timpul solo-ului său la bas. Scena era a lui, iar energia cu care se juca cu instrumentul părea inepuizabilă. Cert este că timpul parcă a fost prea scurt pentru el și manifestarea sa. Ionuț Carja nu s-a lăsat nici el mai prejos și a făcut o apariție foarte bună la acordeon pentru piesa „Batacanda”.

Concert Cargo la Arenele Romane pe 18 martie 2016

Setlistul a fost unul destul de complet. Am ascultat atât melodii vechi, dar și din cele noi. După a doua parte a programului, când povestea continuată de voce despre iubirea, cea mai puternică forță care se găsește în Univers, au început să cânte cele mai iubite melodii ale lor, ducând publicul în extaz: „Aproape de voi”, „Călare pe motoare”, „Doi pași în urma ta”, „Vrăjitoarele”, „Nu mă lăsa să-mi fie dor”, dar și „Nu pot trăi fără tine”. Putem spune că la „Ploaia” a fost un adevărat apogeu. Trupa ne-a lăsat să cântăm din toți plămânii, mulți au aprins chiar și brichetele pentru a intensifica profunzimea momentului. Ne simțeam atât de aproape de cei de pe scenă, de parcă am fi aparținut unui tot unitar.

Un concert Cargo înseamnă două ore de rock românesc de excepție, cu momente pline de trăiri intense, de emoții care se pot citi pe fața oricărui fan fidel. Toți cei prezenți au plecat încărcați de energie și cu zâmbetul pe buze, după o seară memorabilă datorată unei trupe atât de iubite. Cargo a reușit din nou să reunească toate sufletele de la Arenele Romane într-unul singur.