INFO CONCERT:
David Garrett
INFO CONCERT:
Judas Priest - Firepower
Revoluția Prețurilor vine cu până la 60% reducere. E momentul să vânezi ofertele, mâine poate fi mai scump!

BZN s-a îndrăgostit de România - FOTO

Pe 6 decembrie 2012 BZN a urcat pe scena Sălii Palatului pentru a-și încânta fanii cu celebrele lor hituri, dar și cu colinde de Crăciun. Jan si Annie au cântat de pildă Moș Crăciun cu plete dalbe, în limba română. Momentul a fost surprins într-o înregistrare video amator.
Concert BZN la Bucuresti pe 6 decembrie 2012

Pe 6 decembrie 2012 BZN a urcat iarăși pe scena Sălii Palatului pentru a-și încânta fanii cu celebrele lor hituri, dar și cu colinde de Crăciun. După ce în urmă cu o lună au umplut Sala Palatului de 2 ori în aceeași zi, Jan și Anny, împreună cu orchestra lor, și-au respectat promisiunea și au revenit pentru un concert de Sărbători, bifând astfel cel de-al 6-lea recital în țara noastră pe anul 2012.

Nostalgicii au avut plăcerea să-i audă şi să-i vadă pe cei doi artişi olandezi veniţi cu bandul după ora 20 :30. Eleganţi şi încântaţi de revedere, Jan și Annie au introdus fanii de la primele acorduri în atmosfera sărbătorii Sfântului Nicolae cu celebra Silent Night. Jan a venit pregătit cu o hârtie în care erau menţionate câteva cuvinte româneşti pe care le-a rostit cât a putut de clar : ”Bună seara ! Ne bucurăm să ne aflăm aici din nou.

Olandezii au cântat de toate: hituri celebre, piese în franceză și spaniolă, precum și colinde... Din 5 în 5 minute veneau la marginea scenei pentru a primi buchețele de flori pe care, cu emoție, spectatorii le întindeau bucuroși. Și pentru că decembrie este luna cadourilor, nu se putea ca iubitorii muzicii BZN să vină la concert fără un mic cadou pentru idolii lor. Fanii au profitat de această întâlnire cu artiștii lor preferați și le-au adus pe lângă flori, și o mulțime de cadouri.

Pe chipul fiecărui spectator se putea citi o umbră de melancolie amestecată cu emoție și bucurie. Au fost și momente amuzante, Jan - extrem de jovial, dându-și toată silința să le fie pe plac celor din public și să-i amuze cu câte o glumă sau cu câte un dans săltăreț. La un moment dat a apărut pe scenă purtând niște încălțări mari și pufoase pe care le primise de la o doamnă, cu care a dansat câteva minute bune, spre amuzamentul fanilor. Le-a dat jos pentru a dansa cât mai liber pe următoarea melodie.

Asemenea energiilor Yin si Yang, Anny și Jan s-au completat armonios pe scenă, dând publicului un permanent sentiment de emoție și bucurie. În timp ce Jan părea să se afle sub influența lui Yang, debordând de energie și tinerețe, simbolizând energia masculină și creativitatea, Anny a rămas asemeni lui Yin - feminină, mai puțin dinamică, dar caldă și sensibilă.

Imediat după spectacol, Jan și Anny au coborât în foaierul Sălii Palatului, s-au îmbrăcat cu ilicele tradiționale primite în dar de la o familie prezentă în sală și au oferit autografe.  Nu au plecat decât după ce au  făcut poze cu toți fanii care îi așteptau.

Nu-i de mirare că românii îi iubesc atât de mult deoarece sunt printre puținii artiști care, după ce au cântat la Sala Palatului, au coborât la sfârșitul concertului și au stat de vorbă cu fanii. Și la cele două concerte din octombrie olandezii au procedat la fel. Românii îi iubesc pentru piesele pe care le cântă, dar și pentru amintirile care îi leagă.

VIDEO AMATOR: BZN - Moș Crăciun cu plete dalbe (în limba română)

Diana Cernahoschi este Event Reporter la InfoMusic.ro.