AYAH MARAR live, ETHERWOOD & MC Wrec, SUKH KNIGHT @ Arena dnb

Sâmbătă, pe 17 mai a avut loc prima petrecere open air marca Arena dnb din 2014 la care au venit 4 artişti străini: Etherwood, MC Wrec, Ayah Marar şi Sukh Knight. Aceasta a fost a 40-a petrecere organizată de ei in decurs de 5 ani (sărbătoriţi chiar in noiembrie 2013), aşa ca big up, baieţi! Ţineti-o tot aşa.

Arena dnb - 17 mai 2014
Arena dnb - 17 mai 2014 │ FOTO: Daniel Robert Dinu / iconcert.ro

Warm up-ul a fost făcut de Dubmunk, un braşovean care s-a făcut cunoscut în urma câştigării concursului King of Drop organizat tot de Arena dnb. Setul lui a fost plin de melodii cunoscute care ne-au pregătit pentru ceea ce avea să urmeze.

Etherwood este unul dintre cei mai promiţători new comeri ai acestui curent muzical. În mai puţin de doi ani a dobândit o reputaţie bună în toată Europa şi, de asemenea, a câştigat titlurile de Best Newcomer DJ şi Best Newcomer Producer la Drum and Bass Arena Awards 2013. Acesta a avut un set frumos, dar părerile au fost împărţite. Unii au fost mai sceptici şi nu au apreciat la maxim beat-urile liquid pentru care artistul este cunoscut. Cea mai mare parte din public a răspuns pozitiv. S-a cântat pe hituri, iar MC Wrec a intreţinut atmosfera foarte bine. Deşi nu s-a făcut sit down (poate în sfârşit s-a dus moda asta), sau vreun sing along legitim, s-a fredonat pe Begin By Letting Go, Time Is Here At Last, Spoken şi multe altele.

Ayah Marar la Arena dnb pe 17 mai 2014

Ayah Marar la Arena dnb pe 17 mai 2014 │ FOTO: Daniel Robert Dinu / iconcert.ro

Cu 10 ani vechime în domeniu, Ayah Marar mai e cunoscută și ca “regina UK bass” şi a colaborat cu Calvin Harris, Camo & Krooked, Example şi multi alţi artisti. Ce o deosebește pe Ayah de restul vocilor feminine este că sparge barierele dintre scena underground și cea mainstream, numitorul comun fiind muzica bună. Ea a încins parcă, scena şi publicul cu melodii cunoscute. În cele 40 de minute de cântat, ne-a bucurat auzul cu melodii ca "Mind Controler" sau "Cross The Line". Vocalista a debordat de energie ca în toate concertele ei, a ţopăit pe scenă şi a cântat cum numai ea putea s-o facă.

În final, marele Sukh Knight ne-a împleticit gândurile cu grime-ul lui specific, presărat din când în când cu influenţe asiatice. Este de apreciat că, în ciuda faptului că a dobândit din ce în ce mai mulți fani, a reuşit să îşi păstreze sunetul de nişă şi vibe-ul underground. Dacă asculţi drum and bass de mai mult de 2 ani şi ai fost la concert, clar ai venit pentru el. E incredibil câtă energie are acest om. A mixat 2 ore şi jumătate (cu o oră în plus faţă de programul iniţial), dar nimeni nu s-a supărat absolut deloc. Am avut parte de Ganja Dub, Mere Sher VIP, Quad Bikes & many others. Sunetele hipnotice se împleteau perfect cu vizualele şi te ajutau să simţi ritmul muzicii perfect, la fel cum te ademeneau să dansezi necontenit.

Sukh Knight la Arena dnb (17 mai 2014)

Sukh Knight la Arena dnb (17 mai 2014) │ FOTO: Daniel Robert Dinu / iconcert.ro

Deşi a fost destul de vizibilă diferenţa dintre generaţiile tinere şi cele mai experimentate cu “arenele”, până la urmă toată lumea s-a distrat, a dansat şi a cântat la încă o binevenită petrecere Arena dnb. De asemenea, în cursul serii s-au anunţat şi 2 dintre artiştii care urmează să vină pe data de 14 iunie la următorul concert: Loadstar şi The Upbeats, pe care îi vom aştepta cu nerăbdare.