În transă la Armada Night LIVE

Pe 4 octombrie TrancENDancE i-a adus pe scena Arenelor Romane pe Alexander Popov, Mark Sixma, Susana, Simon O'Shine, Snatt & Vix si Alexandra Badoi in cadrul Armada Night.

Termenul de trance este cunoscut şi apreciat de oameni din toată lumea de ceva ani. Dar, totuşi, în România nu a mai fost, cel puţin până în ultima vreme, prea mediatizat. Cei de la TrancENDancE s-au hotărat să schimbe asta, şi aşa ne-am ales cu 5 petreceri doar în 2014. Aceştia au hotărât să facă încă un eveniment alături de Armada Music, casă de discuri deţinută de Armin Van Buuren (fun fact numele Armada provine de la numele fondatorilor: Armin Van BuurenMaykel Piron şi David Lewis).

Conceptul de live, a fost explicat ca o experienţa completă care aduce atât DJ cât şi vocalişti. Sâmbătă au urcat pe scenă Alexander Popov, Susana, Mark Sixma, Simon O'Shine, Snatt & Vix şi Alexandra Bădoi.

Snatt & Vix - cei care au venit cu ideea TrancENDancE - au început seara cum nu se putea mai bine. Setul lor a creat atmosfera înca din primele minute, stabilind condiţiile perfecte pentru o petrecere cu adevarat plăcută, iar la sfarşit ne-au oferit şi o surpriză cu o piesă încă nelansată, lucru care ne duce cu gândul la un nou single sau EP.  I-a urmat Alexandra Bădoi, care ne-a oferit o doză de feminitate printre tobele şi sirenele muzicii.

Mark Sixma a mixat nebuneşte şi parcă la nesfârşit, iar asta s-a văzut în publicul care refuză să se oprească din dansat. Nu i-au lipsit din repertoriu melodii ca  remixul de la Falling Back(Cosmic Gate & Eric Lumiere) sau varianta proprie a Adagio for Strings. Susana a dat startul reprezentaţiei sale cu una din cele mai cunoscute melodii ale ei, Nothing at All(ft. Rex Mundi) cu care a emoţionat publicul, telefoane din toate parţile filmând momentul în dorinţa de a nu-l uita.

Alexander Popov a venit şi el la deck-uri cu un alt set demn de ţinut minte. Ne-a arătat ce înseamnă cu adevarat starea de transa. A mixat ca şi cum s-ar fi aflat pe scena principală de la Tomorrowland, ceea ce a fost frumos pentru că a reuşit să empatizeze cu energia publicului chiar dacă nu era unul extrem de numeros. Petrecerea a fost încheiată de Simon O'Shine, care a refuzat să se lase mai prejos şi ne-a condus spre dimineaţă cu ritmurile deja caracteristice serii.

Deşi mă număr printre cei care au descoperit de puţin timp magia muzicii trance, pot să afirm cu tărie că astfel de momente pot fi o gură de aer proaspăt pentru cei noi, dar şi o oază de amintiri pentru "adeptii" mai vechi. Şi am observat asta în public. La prima vedere păream aproape toţi din filme diferite, dar se pare că totuşi aveam ceva important în comun: muzica.