Arch Enemy au adus Khaos Legions în primul concert la Bucureşti

Poze concert Arch Enemy, Bucuresti, 18.01.2012

Cu ce vă servim? Doriţi o porţie mică sau una zdravănă de death metal music? Vreţi Khaos? Noaptea Khaos să fie. Asta au oferit suedezii de la Arch Enemy în primul lor concert susţinut în România, într-un show care face parte din turneul de promovare al recentului album Khaos Legions lansat pe 30 mai 2011.

Şi haosul s-a dezlănţuit de la bun început. Nu verbal sau fizic, deşi la un moment dat, în glumă, în aşteptarea celor de la Arch Enemy care întârziau să apară pe scenă, câţiva glumeţi au scandat de vreo două ori Jos Băsescu. Aici vorbim despre haosul muzicii suedezilor, care au intrat în forţă pe scenă, cu o Angela Gossow îmbrăcată în stilul caracteristic (a purtat, la prima piesă, o jachetă cu ţinte pe mâneci) şi cu poftă de cântare. Asta în ciuda unor probleme la voce, cu care s-a confruntat şi care au determinat-o să-i roage pe cei din public, prin intermediul unui reprezentant al organizatorilor concertului,  s-o lase mai uşor cu ţigarile pe parcursul cântării. Nu s-a prea ţinut cont de acest aspect, că deh, la un concert rock nu vin măicuţele, ci vicioşii care nu pot rezista fără să tragă un fum. Warrior Angela a decis de la bun început să-i mulţumească pe fani, mai ales că a punctat faptul că Arch Enemy se află pentru prima oară aici. A fost plăcut surprinsă de numărul relativ mare al metaliştilor şi ori de câte ori a avut ocazia, între două piese, verifica pulsul fanilor : Are you f...g OK?

Poze concert Arch Enemy, Bucuresti, 18.01.2012Aşa cum spuneam, show-ul Arch Enemy a făcut parte din turneul de promovare al recentului album Khaos Legions, al 9-lea pe care sudezii şi-au pus semătura, până acum. Materialul discografic a fost lansat pe 30 mai 2011 şi deja a cunoscut poziţia 78 în Billboard 200, cu 6000 de unităţi vândute. Albumul conţine 14 piese, iar pe scena de la Arenele Romane s-au auzit Khaos Overture (Instrumental), în deschidere, urmată de Yesterday Is Dead and Gone, Bloodstained Cross, No Gods, No Masters. Presărate printre nouăţile albumului recent lansat au mai fost deja clasicele Revolution Begins, Ravenous, Enemy Within, My Apocalypse, Taking Back My Soul,Under Black Flags We March, Dead Eyes See No Future sau Burning Angel, We Will Rise şi un Nemesis la proba de bis. Apreciate au fost şi două solo-uri, unul al drummer-ului Daniel Erlandsson care preţ de câteva minute a lovit fără milă în tobe, într-un ritm care a fost apreciat de public şi cele ale lui Chris & Michael, cu acorduri demenţiale de chitară.

În lunile următoare, Arch Enemy vor mai susţine concerte în Grecia, Finlanda, Germania şi Japonia.

Fotografii de la concertul Arch Enemy