Ane Brun, emisie de dragoste la București

Ane Brun cântă despre viață, dragoste și suflet, iar pe 10 mai 2015 bucureștenii au fost martorii magiei aduse de cântecele și vocea sa suavă. Iată cum ne-am simțit la concertul Ane Brun de la Sala Radio din București.

Ane Brun în primul concert la Sala Radio din București pe 10 mai 2015 │ FOTO: Andrei Zidaroiu / InfoMusic.ro

Ane Brun a încântat audiența de la Sala Radio în seara de 10 mai cu prilejul primului ei concert în România. Publicul divers și încurajator la adresa solistei  a primit înapoi un "one woman show" care i-a mers direct la inimă. O femeie, multe chitare, un set de clape, multă deschidere, sinceritate și căldură sufletească au fost ingrediente complementare muzicii, punând cap la cap un spectacol emoționant și mângâietor.

Ane Brun este o femeie care inspiră, transmițând iubire și libertate. Este o libertate fascinantă, dătătoare de căldură. Naturalețea, sinceritatea, maniera deschisă de a comunica cu publicul arată această libertate de a fi ea însăși, scutită de orice gânduri, frici sau constrângeri, scutită de orice îndoială față de ideea că muzica pe care o creează și o oferă publicului este exact ceea caută acesta. Micile greșeli pe care le-a făcut la chitară sau clape și felul în care se amuza și scuza aducea și mai multă relaxare și plăcere.

Ane Brun în primul concert la Sala Radio din București pe 10 mai 2015

Ane ne-a povestit că majoritatea cântecelor sale sunt cântece de dragoste pentru că a avut multe relații, amuzându-se cu ideea că e fructuos pentru un muzician să aibă multe relații, având astfel mai multă inspirație. Ne-a vorbit cu emoție despre fiecare cântec, ce poartă încărcături diferite, spunându-se că pe parcursul timpului cântecele capătă o personalitate, o individualitate a lor și încep să călătorească singure prin lume, ca și cum ar fi niște oameni. O metaforă pur și simplu încântătoare.

Vocea ei a umplut sala și s-a contopit cu sunetele chitarelor în mod simbiotic, am putea spune. Este o voce cu adevărat emoționantă și caldă, plină de sinceritate și puritate.

Dacă privim concertul cu un ochi situat undeva mai în spate, care cuprinde întregul peisaj, putem admira fiecare detaliu care a pus cap la cap atmosfera din acea seară de duminică. Începând de la mirosul unic din sală, produs de o mașină subtilă de fum, miros care ne-a însoțit pe tot parcursul concertului și care i-a asigurat o amintire deosebită lui Ane Brun în memoriile tuturor celor prezenți, și continuând cu decorul - un set de pânze albe sfâșiate pe care au fost proiectate diferite imagini pe parcursul concertului și un set de becuri care se aprindeau și se stingeau în ritmuri diferite pe scenă. Muzica pusă în fundal înainte să apară Ane pe scenă și piesa de după concert au fost de asemenea, ingrediente care au completat în mod circular atmosfera.

Publicul a fost spectaculos, putem spune, susținând-o pe Ane cu aceeași căldură emanată de ea, exprimată printr-o mulțime de urale și aplauze. La finalul concertului, cântăreața a spus că s-a simțit foarte bine aici și că o să le spună tuturor prietenilor să vină să cânte pentru noi. Îi mulțumim lui Ane Brun pentru că a împărțit cu noi libertatea sa de a fi, precum și organizatorilor de la Twin Arts pentru că ne-au oferit oportunitatea de a o avea aproape.

Setlist concert Ane Brun, 10 mai 2015

1. Do you remember?
2. My lover will go