André Rieu dă viaţă basmelor în Bucureşti

André Rieu și Johann Strauss Orchestra au concertat în premieră în Piaţa Constituţiei din Bucureşti. Alături de invitaţii speciali, aceştia au reuşit să creeze o noapte de basm în capitală.

Concert Andre Rieu în Piața Constituției din București pe 6 iunie 2015 │ FOTO: Alex Vlad Covaci / InfoMusic.ro

André Rieu a însufleţit Piaţa Constituţiei din Bucureşti cu primul concert pe care l-a susţinut în România, în seara de 5 iunie. Celebrul violonist şi-a făcut apariţia pe scenă chiar printre spectatori, în timp ce îi dirija cu arcuşul prin aer pe oamenii săi din Johann Strauss Orchestra.

Concert Andre Rieu în Piața Constituției din București pe 6 iunie 2015

Înainte de începerea show-ului, André Rieu a dezvăluit o parte din istoria orchestrei care îl acompaniază, aceasta având membri din Tanzania, Austria, Ungaria, Germania, Franţa, Brazilia, România şi Olanda. Plin de entuziasm, Rieu a asemănat Bucureştiul cu "Centrul Universului", afirmând despre români că formează "cel mai bun public din lume".

Unul dintre primele momente muzicale a fost reprezentat de celebrul vals al lui Sostakovici, pe care André Rieu îl consideră "al doilea imn naţional" şi pe care acesta l-a interpretat înaintea unor meciuri importante de fotbal pe marile stadioane ale lumii.

"Să ştiţi un lucru: acea echipă de fotbal care cântă cel mai puternic acest vals, aceea câştigă campionatul. Am un sfat bun pentru Steaua Bucureşti. În primul rând luaţi-vă un antrenor orlandez. În al doilea rând: cântaţi acest vals! Şi atunci Steaua Bucureşti va fi campioană!" i-a sfătuit André Rieu pe stelişti.

Concertul a continuat cu celebra melodie italiană "Volare", interpretată de The Platinum Tenors, pe care Rieu îi consideră "cei mai buni profesori din lume". Cei trei tenori au cucerit publicul apoi cu aria "Nessun dorma" din opera "Turandot" a lui Giacomo Puccini.

André Rieu nu este doar un simplu violonist şi dirijor, ci şi un bun actor. Înainte de a interpreta faimoasa piesa de paso-doble - "Espana Cani", cunoscută drept imnul coridelor, artistul i-a întrebat pe cei din public dacă se tem de tauri, avertizându-i că totul e în regulă, atâta timp cât nimeni nu e îmbrăcat în roşu. O parte dintre doamnele prezente purtau această culoare, iar André Rieu le-a sugerat să se dezbrace. Însă între timp printre oameni şi-au făcut apariţia doi actori costumaţi în taur, care au stârnit amuzamentul tuturor, căutând victimele în roşu.

Carmen Monarcha, soprană de origine braziliană, a fost una dintre prezenţele sublime ale serii, aceasta cucerind publicul cu "O mio babbino caro", din opera "Gianni Schicchi" a lui Puccini. După un moment emoţionant precum cel al lui Carmen, a urmat unul amuzant, generat de gesturile haioase făcute în spatele lui Rieu, de Manoe, una din interpretele orchestrei. Înainte de a începe "Sport Pallace Waltz", violonistul i-a rugat pe spectatori să fie atenţi la Manoe pe tot parcursul piesei şi să fluiere alături de ea.

O apariţie plină de energie a fost cea a trupei Berlin Comedian Harmonists, care a adus un tribut trupei din anii '20 - Comedian Harmonists. Cei şase membri de origine germană au readus la viaţă piesa "Veronik", alături de Johann Strauss Orchestra. Aceştia au fost urmaţi de soprana Mirusia Louwerse din Australia, care a încântat publicul cu celebrul cântec "Wishing you were somehow here again" din musicalul "The phantom of the opera".

"Lumea ar fi fost mult mai săracă dacă Johann Strauss nu ar fi existat", consideră André Rieu.

După această introducere în lumea lui Strauss, publicul a început să tremure încă de primele acorduri ale valsului "Dunărea Albastră". Violonistul i-a încurajat pe spectatori să iasă la dans şi să demonstreze că românii sunt cei mai buni dansatori. Astfel în câteva secunde atmosfera din Piaţa Constituţiei s-a transformat într-un bal cu parfum vienez, cuplurile plutind pe valurile celebrului vals. Dintre compoziţiile lui Johann Strauss, Rieu a mai ales să interpreteze şi marşul "Radetzky".

"Oda Bucuriei" din Simfonia a 9-a a lui Ludwig van Beethoven i-a reunit pe toţi artiştii serii pe scenă, creând un moment solemn, dedicat fraternităţii şi egalităţii. André Rieu consideră că oamenii sunt mai fericiţi atunci când cântă împreună, astfel i-a încurajat pe toţi cei prezenţi să se apropie prin muzică.

Gheorghe Zamfir, invitat special în concertul lui Andre Rieu

Gheorghe Zamfir, invitat special în concertul lui Andre Rieu │ FOTO: Alex Vlad Covaci / InfoMusic.ro

Gheorghe Zamfir a reuşit să-i copleşească pe spectatori, prin modestia sa şi prin sensibilitatea fiecărei note, atunci când a interpretat celebra piesă "Păstorul singuratic", alături de Andre.

Publicul absorbit de emoţia show-ului nu a dorit să plece acasă şi a insistat ca orchestra să continue să cânte, în ciuda faptului că Rieu îi îndemna pe spectatori să se retragă la somn. Astfel concertul a continuat alături de sopranele şi tenorii invitaţi. "Ciuleandra" a fost una dintre piesele de final, interpretată de Gheorghe Zamfir, care a revenit pe scenă alături de taraful său şi de mai multe generaţii de elevi naişti îmbrăcaţi în port popular românesc.

Imaginea de final a surprins o familie în jurul lui André Rieu, cel care a reuşit să dea viaţă basmelor în Bucureşti. Fie că sunt olandezi, germani, francezi, români sau unguri, oamenii care au reuşit să creeze această noapte de poveste în Piaţa Constituţiei  sunt legaţi prin muzică -  aceasta este (în) sângele lor.

André Rieu aduce încă un concert (cel de-al treilea) la Cluj-Napoca în 2023

La numai o săptămână de la vestea revenirii artistului André Rieu pe scena BT Arena din Cluj-Napoca, pentru două concerte pe 3 și 4 martie 2023, fanii artistului au reacționat ca de fiecare dată cu promptitudine și au epuizat peste 80% din biletele puse în vânzare. Mai multe detalii în articol.

Având în vedere interesul manifestat de publicul din România dar și a admiratorilor din alte țări, organizatorii vin în întâmpinarea publicului cu o nouă veste excelentă și anunță data celui de-al treilea concert ce va avea loc pe 2 martie 2023.

Biletele vor fi disponibile începând de marți, 8 noiembrie, de la ora 11:00.

Timp de trei zile, Clujul va deveni "Centrul Universului" unde, zeci de mii de spectatori vor petrece seri magice pe muzica maestrului André Rieu și a celei mai mari orchestre private din lume - Johann Strauss Orchestra.

Artistul promite o nouă experiență muzicală minunată, din care nu vor lipsi cele mai romantice melodii sau valsuri fermecătoare. Spectatorii din Cluj vor fi martorii unor seri festive pline de umor, emoție și bucurie. În același timp vor afla de ce André Rieu este artistul care reușește să livreze publicului unul dintre cele mai populare concerte live din lume, de foarte mulți ani.

André Rieu este un fenomen muzical, un rege al romantismului, care a vândut peste 40 de milioane de CD-uri și DVD-uri și a fost de 30 de ori pe poziția nr. 1 în topurile din întreaga lume. Împreună cu Johann Strauss Orchestra, alcătuită din 60 de muzicieni, André a creat o renaștere globală a muzicii de vals, punând în scenă spectacole extravagante pe măsură.

Artistul deține un palmares impresionant: are peste 480 de premii de platină, trei premii Classical Brit pentru "Albumul anului" și miliarde de vizionări pe YouTube. În fiecare an, spectacolele sale live atrag peste 600.000 de fani și înregistrează vânzări spectaculoase.

Pe scenă, talentul muzical incredibil, pasiunea și carisma lui André creează un spectacol magic. În toate concertele lui André Rieu, spectatorii pot fi observați cu ușurință cum trec de la o stare la alta; râd, plâng, aplaudă, dansează și se îmbrățișează atunci când ascultă frumoasele valsuri sau coloane sonore ale unor filme celebre, melodii spirituale, cântece populare sau marșuri, dar și sunetele magice ale prețioasei sale viori Stradivarius ce datează din anul 1732. Concertele sale sunt un amestec perfect de melodii antrenante, romantice, festive și emoționante combinate cu surprize, baloane, soliști foarte talentați și, desigur, cu simțul umorului al maestrului André.

André Rieu anunță al doilea concert la Cluj în martie 2023 după ce primul a devenit sold-out în câteva ore

Biletele pentru concertul artistului André Rieu programat vineri, 3 martie 2023, la Cluj-Napoca s-au vândut în ritm alert încă din primele minute de la lansare. Violonistul anunță încă o reprezentație pe 4 martie, tot la BT Arena.

Concert André Rieu pe 11 iunie 2016 la București
Concert André Rieu pe 11 iunie 2016 la București │ FOTO: Ionut Paraschiv / InfoMusic.ro

În numai câteva ore de la punerea biletelor în vânzare pentru concertul André Rieu din 3 martie 2023, capacitatea sălii a fost ocupată în proporție de 85%, iar numărul rezervărilor au arătat că toate cele 7.500 de locuri vor fi ocupate în totalitate până la finalul zilei. Urmărind evoluția accelerată a vânzărilor dar și interesul publicului, Laishoo Events, organizatorul evenimentului, împreună cu echipa artistului André Rieu au luat decizia să anunțe o nouă reprezentație.

Prin urmare, celebrul violonist alături de cea mai mare orchestră privată din lume va evolua pe scena din inima Ardealului pe 3 și 4 martie 2023.

Persoanele care nu doresc să piardă șansa reîntâlnirii cu maestrul André Rieu își pot procura biletele pentru cel de-al doilea show, la prețuri variabile în funcție de categoria de loc, de la 240 de lei la 690 de lei.

Pentru concertele de la Cluj, incluse în cadrul turneului mondial 2023, André Rieu le promite spectatorilor peste trei ore de muzică live într-un spectacol total. Muzica, dansul, emoția și veselia se vor reuni pe aceeași scenă marcând încă o seară de neuitat. André Rieu se bucură de aprecierea unui număr impresionant de fani din țara noastră.

Concertele lui André Rieu în România

În 2015, artistul a susținut 7 concerte sold-out, în Piața Constituției din Capitală, loc numit de artist ca fiind „Centrul Universului". Atunci, celebrul violonist a fost aplaudat de peste 85.000 de spectatori veniți din toată țara și nu numai. Astfel, André Rieu a scris o pagină inportantă în istoria concertelor din România, fiind catalogat „cel mai amplu eveniment concertistic al anului 2015". Au urmat alte două concerte sold-out în 2016, în aceeași locație, cu peste 25.000 de spectatori, iar în 2019, cu puțin timp înainte de pandemie, publicul din Cluj-Napoca a luat cu asalt BT Arena, epuizând toate biletele. După seria de 4 concerte sold-out, susținute în 2019 la Cluj-Napoca, André Rieu a inclus România în programul noului său turneul mondial, iar admiratorii artistului din țara noastră se vor putea bucura de magia muzicii într-un nou spectacol fabulos, prezentat de celebrul violonist alături de cei 60 de muzicieni desăvârșiți cunoscuți sub numele Johann Strauss Orchestra.

În toate concertele lui André Rieu spectatorii pot fi observați cu ușurință cum trec de la o stare la alta; râd, plâng, aplaudă, dansează și se îmbrățișează atunci când ascultă frumoasele valsuri sau coloane sonore ale unor filme celebre, melodii spirituale, cântece populare sau marșuri, dar și suntele magice ale prețioasei sale viori Stradivarius ce datează din anul 1732. Concertele sale sunt un amestec perfect de melodii antrenante, romantice, festive și emoționante combinate cu surprize, baloane, soliști foarte talentați și, desigur, cu simțul umorului lui André Rieu.

André Rieu revine în Cluj-Napoca cu un concert grandios

André Rieu, celebrul violonist și compozitor care a făcut muzica clasică accesibilă milioanelor de oameni din întreaga lume, revine la Cluj în cadrul turneului mondial al anului 2023, pentru a le oferi admiratorilor o nouă experiență muzicală de neuitat. Găsești mai multe detalii în articol.

UPDATE: Biletele pentru concertul artistului André Rieu programat vineri, 3 martie 2023, la Cluj-Napoca s-au vândut în ritm alert încă din primele minute de la lansare. Violonistul anunță încă o reprezentație pe 4 martie, tot la BT Arena.

Admiratorii artistului se vor putea bucura de magia muzicii într-un nou spectacol fabulos, prezentat de celebrul violonist alături de cei 60 de muzicieni desăvârșiți, membri ai Johann Strauss Orchestra. Maestrul André Rieu va urca pe scena BT-Arena din Cluj-Napoca, pe 3 martie, iar concertul grandios va fi cu siguranță unul dintre cele mai importante evenimente concertistice ale anului 2023 din România.

Concertele romantice și vesele ale lui André Rieu includ piese clasice emoționante, valsuri, muzică de film și operă, dar și melodii pop, interpretate alături de cea mai mare orchestră privată din lume, Johann Strauss Orchestra.

Pe muzica lui André Rieu mii de spectatori prezenți pe stadioane au vibrat și s-au legănat pe valsul lui Dmitri Shostakovich, pe durata pauzelor mai multor meciuri de fotbal jucate în Liga Campionilor, iar turneele sale mondiale ajung la peste jumătate de milion de oameni în fiecare an.

"Toată lumea este binevenită la concertele mele. Ne deschidem inimile pentru public, iar publicul își deschide inimile pentru noi. În fiecare seară, în sălile de spectacole, eu și orchestra mea vedem oameni dansând și cântând pe culoar, entuziaști și fără griji. Împreună petrecem seri de neuitat. Când oamenii îmi scriu că au nevoie de două săptămâni pentru a-și reveni după concertele mele, devin cel mai fericit om din lume!", a declarat André Rieu.

Videoclipurile lui André Rieu pe YouTube au depășit cu mult peste 1 miliard de vizualizări, iar aproape 9 milioane de fani din întreaga lume îl urmăresc pe Facebook. Printre cele 40 de milioane de albume vândute, cel mai recent album, lansat în 2022, intitulat "Happy Together" i-a adus din nou succesul, acesta aflându-se în primele 10 poziții ale topurilor internaționale.

Turneele lui André Rieu depășesc în mod regulat turneele mai multor vedete pop și rock din lume. Concertele sale sunt, de asemenea, un răsfăț vizual, începând cu intrarea celebrului violonist și a muzicienilor săi prin mulțime, până la momentul urcării pe scenă și a  începerii concertului, la costumele fastuoase sau ecranul impresionant din spatele orchestrei pe care sunt proiectate imagini speciale pentru fiecare cântec în parte, garantând o seară extraordinară pentru întreaga familie.

Andrè Rieu se bucură de aprecierea unui număr impresionant de fani din țara noastră. În 2015, artistul a susținut 7 concerte sold-out, în Piața Constituției din Capitală, loc numit de artist ca fiind "Centrul Universului". Atunci, celebrul violonist a fost aplaudat de peste 85.000 de spectatori veniți din toată țara și nu numai. Astfel, André Rieu a scris o pagină inportantă în istoria concertelor din România, fiind catalogat "cel mai amplu eveniment concertistic al anului 2015".

Bilete concert Andrè Rieu la Cluj-Napoca

Biletele vor fi puse în vânzare marți, 1 noiembrie 2022, începând cu ora 11:00

Concert Depeche Mode 2023