Anathema în concert acustic la Hard Rock Cafe - FOTO

Scurta recenzie a concertului ANATHEMA din Hard Rock Cafe de pe 26 aprilie 2013. Vezi galeria de poze de la concertul acustic.

Concert Anathema in Hard Rock Cafe pe 26 aprilie 2013

Anathema, concert acustic... și Bucureștiul a pierdut controlul vineri seara în Hard Rock Cafe. Fanii formației au fost în delir când rockerii britanici au susținut un concert unplugged de excepție în Hard Rock Cafe. Recitalul fraților Cavanagh împreună cu Lee Douglas a fost o ocazie potrivită pentru ascultătorii cu ștate vechi și nu numai de a descoperi o adaptare specială a pieselor clasice, dar și a compozițiilor de pe cele mai noi albume de studio.

Concertul, care face parte dintr-o serie exclusivă de evenimente europene, a demonstrat încă o dată, dacă mai era nevoie, că muzica britanicilor a evoluat mult în ultimii zeci de ani, fără a-și pierde însă esența și conceptul. Astfel, combinația dintre doom metal și sonoritățile contemporane ale rock-ului alternativ, i-a făcut pe cei prezenți în Hard Rock vineri seara să vibreze și să se dezlănțuie pe versurile pieselor "Lost Control", "Untouchable part II", "Flying", "One Last Goodbye" și altele. Mai mult decât atât, cafeneaua a răsunat la maxim când britanicii au interpretat cover-urile "Hight Hopes" și "Another Brick In the Wall" de la Pink Floyd și "Oh! Darling" de la Beatles, unde vocea lui Lee a cutremurat publicul.

Nu în ultimul rând, anunțul că Anathema lucrează deja la un nou album, i-a încântat pe fani și mai mult. "Suntem o trupă diferită față de cum eram la început. Am vrut să facem o muzică adevarată, autentică, sinceră, iar asta a rămas o constanță a noastră. Muzica noastră este acum mai reală ca niciodată. Și e și mai bună!", a spus Danny.

Vezi toate pozele de la concertul Anathema