Cele mai așteptate concerte în România și recomandăriCele mai importante concerte în Romania în 2020 Jennifer LopezJennifer Lopez a fost lăudată de Ben Affleck și Mark Anthony Primele NFT-uri lansate de UNTOLDPrimele NFT-uri lansate de UNTOLD ilustrează personaje magice de pe tărâmul festivalului Coperta cărții "The Lives of Brian"Vocalistul AC/DC lansează cartea de memorii "The Lives of Brian" Eugenia Nicolae la "Românii au talent"Eugenia Nicolae a prezentat o nouă fațetă a folclorului la "Românii au talent" - VIDEO Adrian Galbinu la "Românii au talent""Românii au talent": Adrian Galbinu a interpretat o partitură de operă și a mers mai departe cu 4 DA - VIDEO Victor SocaciuVictor Socaciu e internat cu COVID-19; Starea muzicianului este gravă

Alice Cooper a dezlănțuit rockul la Arenele Romane (foto)

Alice Cooper a revenit în România acordându-le fanilor o a doua șansă să îl asculte live. Turneul „No More Mister Nice Guy: The Original Evil Returns!” a trecut marți seară pe la Arenele Romane. Hiturile lui Alice Cooper au prins ecou în inimile a câtorva mii de spectatori.
Concert Alice Cooper, Bucuresti 14.06.2011 foto: infomusic.ro

În deschidere a cântat IRIS, grăbind publicul spre Arenele Romane. Fanii Iris au cerut bis, iar după "Floare de Iris" mulți aveau deja senzația unui concert complet.

Vezi mai multe înregistrări video cu IRIS în deschiderea concertului.

Show-ul a început cu The Black Widow, iar rockerul sexagenar și-a făcut intrarea ca "stăpân al nopții", cântând de pe o platformă înălțată (un fel de scară terminată într-un pupitru) și având atașate niște brațe de păianjen. Un șarpe (pare-se autohton) l-a ajutat mai târziu pe Alice să-și pună în scenă coregrafia specifică. Ca recuzită, acesta a mai folosit o cârjă, un baston, o baghetă, o sabie. Alice Cooper a fost acompaniat de 4 instrumentiști foarte buni, care și-au demonstrat virtuozitatea solo. Vocea lui Cooper a sunat bine, jocul său actoricesc a încântat, iar privirile sale ucigătoare mai că i-au pătruns pe cei din Golden Circle. Melodiile fiind foarte cunoscute, publicul a cântat alături de solist, un efect energizant de Heavy metal și Hard Rock străbătând mulțimea.

Mai multe înregistrări video de la concertul Alice Cooper. Evenimentul a fost organizat de Events.

Fotografii de la concertul Alice Cooper

Vizionează galeria foto, click pe poze pentru mărire/slideshow