Cele mai așteptate concerte în România și recomandăriCele mai importante concerte în Romania în 2020 Roxen și DJ Maxx la filmările videoclipului "Parte din tine"Roxen și DJ Project lansează videoclipul "Parte din tine", în care artista joacă rolul muzei Noel Gallagher's High Flying Birds It's a Beautiful WorldUn nou album Oasis e în lucru. Noel Gallagher îl înregistrează fără Liam Juriu "Românii au talent" 2021"Românii au talent" promite un show la dublu; emisiunea revine cu 2 ediții pe săptămână Britney Spears în trailer-ul noului documentar realizat de The New York TimesBritney Spears și controlul exercitat de tatăl artistei asupra vieții sale au devenit subiectul unui documentar - TRAILER Katy Perry la concertul de celebrare a inaugurării lui Joe BidenKaty Perry, Bruce Springsteen, Bon Jovi și Foo Fighters au cântat la evenimentul de inaugurare a mandatului lui Joe Biden - VIDEO Jennifer Lopez la învestirea lui Joe BidenJennifer Lopez a cântat la învestirea lui Joe Biden, emoționând publicul cu un mesaj în spaniolă - VIDEO

Alice Cooper a dezlănțuit rockul la Arenele Romane (foto)

Alice Cooper a revenit în România acordându-le fanilor o a doua șansă să îl asculte live. Turneul „No More Mister Nice Guy: The Original Evil Returns!” a trecut marți seară pe la Arenele Romane. Hiturile lui Alice Cooper au prins ecou în inimile a câtorva mii de spectatori.
Concert Alice Cooper, Bucuresti 14.06.2011 foto: infomusic.ro

În deschidere a cântat IRIS, grăbind publicul spre Arenele Romane. Fanii Iris au cerut bis, iar după "Floare de Iris" mulți aveau deja senzația unui concert complet.

Vezi mai multe înregistrări video cu IRIS în deschiderea concertului.

Show-ul a început cu The Black Widow, iar rockerul sexagenar și-a făcut intrarea ca "stăpân al nopții", cântând de pe o platformă înălțată (un fel de scară terminată într-un pupitru) și având atașate niște brațe de păianjen. Un șarpe (pare-se autohton) l-a ajutat mai târziu pe Alice să-și pună în scenă coregrafia specifică. Ca recuzită, acesta a mai folosit o cârjă, un baston, o baghetă, o sabie. Alice Cooper a fost acompaniat de 4 instrumentiști foarte buni, care și-au demonstrat virtuozitatea solo. Vocea lui Cooper a sunat bine, jocul său actoricesc a încântat, iar privirile sale ucigătoare mai că i-au pătruns pe cei din Golden Circle. Melodiile fiind foarte cunoscute, publicul a cântat alături de solist, un efect energizant de Heavy metal și Hard Rock străbătând mulțimea.

Mai multe înregistrări video de la concertul Alice Cooper. Evenimentul a fost organizat de Events.

Fotografii de la concertul Alice Cooper

Vizionează galeria foto, click pe poze pentru mărire/slideshow