pop

11 ani, 45 de concerte, 220000 de spectatori, același Ștefan Bănică - FOTO

Crăciunul alături de Ștefan Bănică a devenit o tradiție fără de care sărbătorile de iarnă nu ar mai fi la fel. Legenda a continuat pe 13 decembrie 2012 cu cel de-al 45-lea concert cu casa închisă cu un Ștefan Bănică intrigant de tânăr și vivace în fața unui public neostenit de receptiv.

Stefan Banica si Paula Seling, Sala Palatului 2012

Crăciunul alături de Ștefan Bănică a devenit o tradiție fără de care sărbătorile de iarnă nu ar mai fi la fel. Al 11-lea an de concerte a debutat în seara de 13 decembrie 2012 cu primul spectacol de la Sala Palatului din seria celor 4 programate. Deși inițial organizatorii anunțaseră doar 2 spectacole, biletele au fost epuizate în scurt timp. Astfel, pentru a răspunde cererii publicului, show-urilor de pe de pe 13 si 14 decembrie li s-au adăugat încă 2, pe 15 și 16 decembrie. Legenda continuă așadar cu al 45-lea concert cu casa închisă cu un Ștefan Bănică intrigant de tânăr și vivace în fața unui public neostenit de receptiv.

Stefan Banica in concert la Sala Palatului 2012

Cu o precizie de ceas elvețian, Ștefan Bănică și-a făcut apariția pe scenă la niciun minut mai târziu de ora 20:00. Susținut de trupa de backing vocals The Fifties, Platonic Band şi echipa de dansatori, Bănică a promis celor prezenți o noapte plină de energie presărată de momente speciale. Publicul, prezent de la mic la mare atât pe scaune cât și pe scări, l-a întâmpinat cu aplauze, așteptând cu nerăbdare începerea show-ului.

Concertul s-a bucurat de prezența unor invitați speciali, mai mult sau mai puțin cunoscuți publicului larg.  Astfel, cea de-a doua piesă interpretată, Super Love, l-a avut ca protagonist pe fiul său, Radu Ştefan, „cea mai bună variantă” a artistului, după cum chiar el s-a prezentat. Băiatul lui Bănică și-a făcut apariția îmbrăcat în acelaşi costum cu al tatălui său, aceeaşi frizură și aceleaşi mişcări, spre deliciul publicului absorbit parcă într-o bulă a timpului ce părea că permite alăturarea trecutului și a prezentului pe aceeași scenă.

Stefan Banica si fiul sau, Radu Banica

Stefan Banica si fiul sau, Radu Banica

Al doilea invitat a fost Paula Seling, care a apărut la piesa Silent Night şi a continuat mix-ul de colinde internaţionale cu White Christmas şi Feliz Navidad. Cei doi au fost acompaniați de Corul de copii Radio care a întregit momentul special. Ştefan a vorbit şi despre noul album Altceva, despre care a mărturisit că se numeşte aşa datorită „colaborărilor inedite”. Venind vorba despre acest subiect, artistul l-a invitat pe scenă pe Pascha Man, pentru a interpreta împreună piesa Alerg printre stele. Despre aceasta piesă cântăreţul a ținut să menționeze că este single-ul care a avut cel mai mare impact asupra publicului, lucru confirmat în toate concertele pe care le-au susținut pentru promovarea noului album.

Linda Teodosiu a fost cel de-al treilea invitat surpriză, cântând alături de artist piesa Doar un Crăciun cu tine. Linda este fata celebrului saxofonist român Flavus Teodosiu, prezent și el pe scenă.

Sofia Vicoveanca

Sofia Vicoveanca

Fără doar şi poate cel mai emoţionant moment al spectolului a avut loc o dată cu venirea ultimului invitat, o prezenţă neașteptată din zona folclorului românesc. Sofia Vicoveanca a urcat pe scenă alături de Ștefan Bănică, interpretând 3 colinde: Doar odată-i Crăciunul, Jocul caprelor și Sculați gazde, nu dormiți. Cântecele au fost redate cu multă emoţie şi sensibilitate, la încheiere Ștefan mulţumindu-i pentru faptul că a acceptat invitația, mărturisind că se simte onorat de faptul că a fost prezentă la concertul său.

Setlistul concertului a fost completat și de o piesă în latină, precum și de o supriză pentru toți nostalgicii din sală. În amintirea anilor tinereții, Ștefan Bănică a interpretat Ani de liceu, moment la care toți cei din public s-au ridicat în picioare, aplaudând și cântând versurile la unison. Pe fundalul piesei cineva din public a prins curaj şi a strigat tare numele perechii sale din film şi piesă:"Oana!"

Spectacolul s-a încheiat cu firescul bis. Toată lumea s-a simţit bine, plecând acasă cu zâmbetul pe buze și tălpile încinse de la dans.

Setlist Ștefan Bănică, Sala Palatului, 13 decembrie 2012

1. Până la capăt (balet)
  2. Super Love
  3. Medley Crăciun (cor radio + Paula Seling + balet)
  4. Alerg printre stele (Pascha Man)
  5. Vino (Balet)
  6. Doar un Crăciun cu tine (Linda)
  7. Adeste Fideles (cor radio)
  8. Sunt în limbă (balet)
  9. Nu e prea târziu
  10. Noaptea de Crăciun (cor radio)
  11. Găsește-mi loc în inima ta
  12. Ani de liceu
  13. Ce e dragostea (balet)
  14. Doar odată-i Crăciunul (Sofia Vicoveanca)
  15. Jocul caprelor (Sofia Vicoveanca + baletul)
  16. Sculați gazde, nu dormiți (Sofia Vicoveanca)
  17. S-o facem lată
  18. Medley Rock'n'Roll
  19. Toată lumea dansează
    Bis
  20. Veta
  21. Epilog
  22. Can't help falling in love

Vezi toate pozele de la concertul O noapte de Crăciun cu Ștefan Bănică

Ștefan Bănică pleacă în turneul național "Te iubesc, femeie!", ce va cuprinde 8 orașe

După o lungă pauză, impusă de pandemie și restricții, Ștefan Bănică pregătește pentru luna martie un turneu național - “Te iubesc, femeie!”. Concertele vor fi dedicate, în mod special, doamnelor și domnisoarelor.

Stefan Banica in concert la Cerbul de Aur 2019 pe 22 august │ FOTO: Ionut Paraschiv / InfoMusic.ro

Concertele sub emblema "Te iubesc, femeie!" au debutat în 2011, iar de atunci, în fiecare an, în luna martie, Ștefan Bănică sărbătorește doamnele și domnisoarele, cu ocazia Zilei Internaționale a Femeii, prin cele mai frumoase cântece de dragoste, lansate de-a lungul anilor.

"Concertele "Te iubesc, femeie!", din luna martie, împlinesc în acest an 12 ani de tradiție neîntreruptă și reprezintă cadoul meu special pentru doamne și domnișoare, cu prilejul Zilei Femeii, un buchet cu cele mai frumoase cântece de dragoste din repertoriul meu, care sper să ajungă direct la sufletul celor care vor fi în sala de spectacol la concertele din acest an.

În mod normal, concertul "Te iubesc, femeie!" este unul acustic și se desfășoară la Circul Metropolitan București. Însă, din cauza pandemiei și a limitării accesului în sală a spectatorilor la o capacitate de doar 30%, e foarte greu să mai susținem spectacolul în sala Circului Metropolitan, unde de doi ani de zile există și un centru de vaccinare. Și atunci am hotărât să continuăm tradiția acestui concert ducându-l în mai multe orașe din țară, în Săli Polivalente, care să permită un număr cât mai mare de spectatori, pentru ca altfel, în săli mai mici, restricțiile impuse ne-ar obliga să creștem prețul biletelor pentru a putea susține concertul, ceea ce nu ne dorim. Aștept cu bucurie să ne revedem în sălile de spectacol în luna martie!", a declarat Stefan Banica.

În cadrul concertelor "Te iubesc, femeie!" se vor regăsi marile hituri Ștefan Bănică, cântece mai noi sau mai vechi, dar și piese care au fost mai putin difuzate la radio/tv.

Datele concertelor din cadrul turneului "Te iubesc, femeie!":

• 20 martie - Sala Polivalentă, Craiova
  • 21 martie - Sala Sporturilor "Constantin Jude", Timisoara
  • 22 martie - Arena Antonio Alexe, Oradea
  • 23 martie - Casa de Cultura a Studentilor, Cluj-Napoca
  • 24 martie - Sala Sporturilor Dumitru Popescu Colibași, Brașov
  • 27 martie - Teatrul de Vara Radu Beligan, Bacău
  • 28 martie - Sala Sporturilor, Galați
  • 29 martie - Centrul Multifuncțional Educativ pentru Tineret "Jean Constantin", Constanța

Cine sunt prezentatorii show-ului live "Dancing on Ice" de pe Antena 1

Premiera noului show "Dancing on Ice - Vis în doi" de pe Antena 1 se apropie. După dezvăluirea juriului, postul a anunțat și cine vor fi cei doi prezentatori. Emisiunea va fi difuzată în direct în fiecare sâmbătă.

Ruby / Jean Gavril / Sore
Ruby / Jean Gavril / Sore │ FOTO: Antena 1

Show-ul "Dancing on Ice", ce va debuta la Antena 1 pe 5 martie, va fi prezentat de Ștefan Bănică și Irina Fodor. Ștefan Bănică a prezentat anterior o emisiune similară, "Dansez pentru tine", produsă tot de Mona Segall, Irina Fodor prezentând show-urile "Chefi la Cuţite" şi "Asia Express".

Ștefan Bănică: "După mulți ani, iată, în sfârșit, o emisiune live, cu totul altceva față de o emisiune înregistrată"

"Mă bucur că încep un proiect nou în televiziune și că voi lucra cu echipa cu care am mai lucrat ani buni, tot în televiziune. Îmi place că fac parte dintr-o emisiune care se realizează pentru prima oară în România, Dancing on Ice – Vis în doi, pe care o voi prezenta alături de Irina Fodor. O emisiune extrem de ambițioasă, ținând cont de dificultatea pe care o întâmpină concurenții, care dansează în timp ce patinează.

Plus că, după mulți ani, iată, în sfârșit, o emisiune live, cu totul altceva față de o emisiune înregistrată. Adrenalina va fi mult mai mare și responsabilitatea asemenea. Și, chiar dacă am facut peste 100 de emisiuni în direct, timp de 4 ore, recunosc că tot am emoții. Ne vedem la Dancing on Ice – Vis în doi, live, sâmbătă (5 martie), de la ora 20.00, la Antena 1", a declarat Ștefan.

Irina Fodor: "Mă bucur mult că patinajul este adus în lumina reflectoarelor într-un show tv"

"Proiectul ăsta e copleșitor, este frumos și …deloc usor. În patinaj trebuie să fii ferm și în același timp delicat ca un fulg de zăpadă. Fiecare concurent va trebui să își găsească echilibrul ăsta foarte fin, dar după ce îl vor găsi, și am încredere că o vor face, poveștile care se vor spune pe gheață vor fi fermecatoare. Mă bucur mult că patinajul este adus în lumina reflectoarelor într-un show tv. Faptul că prezint alături de Ștefan este pentru mine o onoare și o responsabilitate în aceeași măsură, având în vedere experința lui în tot ce înseamnă emisiuni live", povestește Irina.

Despre "Dancing on Ice"

Show-ul a fost creat de Phillip Schofield și Holly Willoughby în 2006 și s-a bucurat de succes, fiind preluat în țări precum Germania, Italia și Belgia. În UK, emisiunea a stabilit un record de rating în anul lansării, fiind urmărită de 13 milioane de telespectatori. Chiar dacă rating-ul a scăzut, treptat, în anii următori, emisiunea continuă să se numere printre preferințele britanicilor, astfel încât show-ul va ajunge în 2022 la cel de-al 14-lea sezon. De-a lungul anilor, printre câștigătorii emisiunii "Dancing on Ice" s-au numărat actori, jucători de rugby și fotbal, personalități TV și cântăreți.

"Dancing on Ice - Vis în doi"

Nouă cupluri formate din celebrităţi şi partenerii lor profesionişti vor patina în show-ul care va fi difuzat în direct. Iulia Albu, Sore, Ruby, Cosmin Natanticu, Nicolai Tand, Oase, Jean Gavril, Carmen Grebenişan şi Cătălin Cazacu sunt vedetele care au acceptat provoarea.