pop

ROXETTE

Concert Roxette Bucuresti 2015

Citește o recenzie despre eveniment

Vezi poze de la acest eveniment

Roxette va concerta la București pe 17 mai la Arenele Romane, aceasta fiind cea de-a doua vizită a trupei în capitala României după concertul din 2011. Noul turneu european marchează împlinirea a 30 de ani de carieră și va debuta pe 10 mai 2015, la Milano. Turneul va cuprinde 27 de spectacole programate în 18 țări. În deschiderea concertului va cânta trupa suedeză indie-pop Eskobar și trupa de rock alternativ The Amsterdams. Detalii aici.

Programul concertului Roxette:

• 19:00 - deschiderea porților
  • 19:40 - concert The Amsterdams
  • concert Eskobar
  • după ora 21:00- concert Roxette

Reguli de acces:

Evenimentul se desfășoară în aer liber, astfel că organizatorii recomandă spectatorilor să folosească pelerine de ploaie în caz de necesitate, accesul cu umbrele în spațiul de eveniment fiind interzis din motive de siguranță. De asemenea, nu este încurajată prezenta copiilor la astfel de concerte din cauza sunetului extrem de puternic, însă, dacă părinții aleg să vină alături de cei mici, aceștia vor avea acces în zona de concert doar în baza unui bilet valid, indiferent de vârstă.

În zona de concert NU va fi permis accesul cu: sticle (inclusiv sticlele de parfum de orice cantitate, orice alte sticle sau deodorante), bidoane de plastic, cutii de băutura, conserve, artificii, bannere susținute de bețe, spray-uri, scaune, arme, băuturi sau mâncare, obiecte contondente, animale de companie, lanțuri, bagaje voluminoase, lasere, aparate foto profesionale sau aparate de înregistrare audio-video.

Recomandare: Interviu cu Per Gessle de la Roxette: „Puterea muzicii este incredibilă”

Bilete pentru concertul ROXETTE de la București:

• Categoria I - 325 lei
  • Categoria II - 290 lei
  • Categoria III - 270 lei
  • Categoria IV - 215 lei
  • Categoria V - 185 lei
  • Categoria VI - 160 lei

harta-locuri-concert-roxette

Programul concertului Roxette:

Evenimentul de duminică, 17 mai, își va deschide porțile la ora 19:00, concertul The Amsterdams fiind primul show al serii, începând cu ora 19:40. Va urma Eskobar, iar după ora 21:00, pe scenă vor urca Marie și Per, alături de band-ul lor, pentru un show Roxette ce nu trebuie ratat. Din setlist nu vor lipsi cele mai cunoscute piese ale trupei, care sărbătorește în cadrul acestui nou turneu nu mai puțin de 30 de ani de carieră.

Despre revenirea ROXETTE:

Dupa o lunga pauza in care solista Marie Fredriksson s-a refacut dupa lupta castigata impotriva cancerului, cei doi membri s-au reunit in 2011. Charm School, primul album inregistrat dupa revenirea pe scena, promovat de single-ul „She’s Got Nothing On (But The Radio)”, a reusit sa atraga din nou atentia fanilor, Roxette facand inca o data dovada faptului ca ramane una dintre cele mai apreciate trupe pop. A urmat un turneu impresionant care a reusit sa stranga peste 1,5 milioane de spectatori de-a lungul a nu mai putin de 153 de concerte. In luna octombrie a acestui an, Roxette a pornit intr-un alt turneu ce avea sa-i poarte pe Marie si Per prin Rusia, Finlanda si Tarile Baltice, seria concertelor fiind prelungita cu noi show-uri in Australia si Noua Zeelanda.

Eveniment adaugat de . Ultima actualizare: 18 mai 2015. Ref #74370

Raportează o problemă legată de eveniment

InfoMusic NU este organizatorul evenimentului și NU comercializează bilete, doar informează, indică linkuri de achiziție sau atunci când este menționat, integrează formulare externe de comandă. Chiar dacă depunem eforturi pentru a vă informa exact cu privire la eveniment, anumite informații pot suferi modificări care nu țin de noi, ci de organizator, platforma de bilete sau de eficiența comunicării publice a acestora. Informațiile tipărite de organizatori pe bilete primează în fața unor informări de presă mai vechi. Feedback-ul transmis mai jos este anonim și ne ajută să actualizăm articolul publicat. Pentru alte scopuri, vezi pagina de contact.

• This field is for validation purposes and should be left unchanged.