r&b, rock

Lenny Kravitz

Poster eveniment Lenny Kravitz

Citește o recenzie despre eveniment

Vezi poze de la acest eveniment

Cântărețul american Lenny Kravitz se va întoarce în România în 2019, pentru a concerta în premieră la Cluj-Napoca pe 6 mai. Evenimentul va avea loc la Sala Polivalentă, fiind organizat de Emagic. Va face parte din turneul Raise Vibration Tour, ce va demara pe 26 aprilie, promovând noul album "Raise Vibration". În deschidere va cânta artista nigeriană Annahstasia Enuke.

În concert, Kravitz va cânta atât piese noi de pe album, dar și hituri precum: "Are You Gonna Go My Way", "If You Can’t Say No", "I Belong To You", "Fly Away" și "American Woman". Ți-am pregătit și un top cu cele mai frumoase 5 melodii cântate de Lenny Kravitz, alături de poveștile lor.

Bilete concert Lenny Kravitz 2019

• Categoria 1 - 545 lei
  • Categoria 2 - 385 lei
  • Categoria 3 - 315 lei
  • Categoria 4 - 275 lei
  • Categoria 5 - 160 lei
  • Teren/Standing - 350 lei

Cumpără de acum bilete de avion BUCUREȘTI-CLUJ și retur

Programul concertului Lenny Kravitz:

Accesul se va face începând cu ora 18:00 pentru posesorii tuturor categoriilor de bilete. Artista Annahstasia Enuke va cânta în deschiderea show-ului începând cu ora 20:00, urmând ca Lenny Kravitz să urce pe scenă în jurul orei 21.

Organizatorii le recomandă spectatorilor să vină din timp la concert, însă nu înainte de ora deschiderii oficiale a porților de acces, menționată mai sus. Astfel se va evita aglomerarea zonelor de acces, iar timpul de așteptare va fi unul redus.

Regulile de acces:

Organizatorii recomandă utilizarea porților de acces corespunzătoare zonelor în care sunt repartizate biletele achiziționate, porțile fiind semnalizate corespunzător.

Accesul la concert va fi permis doar pe baza biletului valid, unei singure persoane, o singură dată. Biletul va trebui păstrat pe toată durata concertului, iar spectatorii trebuie să aibă asupra lor și un act de identitate valid. Fără actul de identitate, accesul în spațiul de concert nu va fi permis.

În zona de concert NU VA FI PERMIS accesul cu:

• băuturi și produse alimentare achiziționate din afara perimetrului locației, sticle (inclusiv sticle de parfum de orice cantitate, orice alte sticle sau deodorante), bidoane de plastic, doze de aluminiu, conserve, artificii, bannere susținute de bețe, spray-uri, lasere, scaune, arme, obiecte contondente, lanțuri, umbrele, animale de companie, rucsacuri, căști de motociclist, bagaje voluminoase mai mari decât o coală A4, selfie stick-uri, aparate foto profesionale, aparate de înregistrare audio-video de orice fel sau aparate GoPro.
  • Locația nu dispune de spații pentru depozitare, de aceea organizatorii recomandă publicului să nu vină cu obiecte interzise.

În zona de concert VA FI PERMIS accesul cu:

• aparate de fotografiat compacte, brichete, medicamente (orice astfel de produse sunt permise doar daca sunt însoțite de rețetă, scrisoare medicală sau orice alt document înlocuitor al acesteia, cu maxim o doză zilnică), insulină, spray inhalator pentru astm.

Pentru siguranța publicului și buna desfășurare a evenimentului, participanții sunt de asemenea rugați să se supună controlului corporal amănunțit la cererea agenților de securitate.

Accesul cu copii

Accesul copiilor mai mici de 12 ani la concert nu este recomandat din cauza sunetului foarte puternic. Însă dacă părinții aleg să vină însoțiți de cei mici, o vor face pe propria răspundere, achiziționând bilete de acces și pentru aceștia. Totodată, recomandăm părinților să le asigure copiilor căști de protecție. Minorii trebuie să fie însoțiți de un adult.

Achiziționarea băuturilor și produselor alimentare

În incinta Sălii Polivalente, spectatorii vor avea la dispoziție băuturi răcoritoare, apă, înghețată și gustări. Toate băuturile vor fi servite numai la pahar. Toate produsele vor fi procurate cu cash sau card bancar.

Toate barurile, la fel și toaletele, vor fi amplasate pe inel, la etajele 1 și 2 ale Sălii Polivalente, precum și în zona de fumători.

Parcare

Publicul este încurajat să vină la concert folosind mijloacele de transport în comun. Dacă spectatorii aleg totuși să vină cu mașina personală, aceștia sunt rugați să apeleze la parcările publice aflate în apropiere, parcarea Sălii Polivalente nefiind disponibilă pentru concertul de luni.

Fiind unul dintre cei mai proemineți muzicieni ai timpurilor noastre, Lenny Kravitz a depășit barierele impuse de gen muzical, stil, rasă și statut social pe parcursul celor 20 de ani de carieră muzicală. Scriitor, producător, vocalist și virtuoz al numeroase instrumente muzicale, Kravitz a fost desemnat câștigător al Premiului Grammy pentru categoria „Best Male Rock Vocal Performance” 4 ani consecutivi, deținând chiar recordul pentru categorie.  Artistul are la activ 10 albume, care s-au vândut în peste 38 de milioane de exemplare. A jucat și în filme precum: "The Hunger Games: Catching Fire", "Precious" și "The Butler".

Lenny Kravitz și concertele în România

România este una dinte cele 16 țări europene cuprinse în turneul "Raise Vibration", alături de Franța, Germania, Belgia, Italia, Finlanda, Danemarca, Polonia, Slovenia, Bulgaria.

Lenny Kravitz a susținut primul concert în România în 2008. Evenimentul a avut loc pe stadionul Cotroceni din București, rockerul fiind întâmpinat de peste 17.000 de spectatori. ”Love Revolution” a fost turneul care l-a adus pe Lenny în țara noastră, publicul având ocazia de a asculta atunci hituri precum "It Ain't Over 'Til It's Over", "Let Love Rule", "Stillness of Heart" și "American Woman". Deși a confundat România cu Ungaria, artistul a reușit să facă publicul să uite de această gafă, până la finalul concertului întreg stadionul ajungând să fredoneze hiturile lui Lenny. Artistul ar fi trebuit să revină în țara noastră pe 28 septembrie 2012, însă concertul a fost amânat pentru 2013 și ulterior anulat. Kravitz a fost nevoit să rămână în Los Angeles, Statele Unite, pentru a filma pelicula ”The Butler”, în care a jucat un rol important.

Annahstasia este o apariție nouă pe scena muzicală internațională, cu un album de debut lansat chiar anul acesta: "Sacred Bull”. Cântecele ei au un vibe senzual și o estetică actuală, care juxtapune feminitatea cu multă sinceritate. Annahstasia este un artist multi-media, amestecând concepte precum libertatea, independența și spontaneitatea în tușe vizuale expresive. Primul său EP evocă o călătorie nomadă, spirituală prin deșert în care aceasta transcende barierele impuse de societate. Viziunea acesteia se îmbină perfect cu ideile lui Lenny Kravitz care prin noul album, "Raise Vibrations", promovează un mesaj complex, de iubire și compasiune.

Eveniment adaugat de . Ultima actualizare: 06 mai 2019. Ref #115722

Raportează o problemă legată de eveniment

InfoMusic NU este organizatorul evenimentului și NU comercializează bilete, doar informează, indică linkuri de achiziție sau atunci când este menționat, integrează formulare externe de comandă. Chiar dacă depunem eforturi pentru a vă informa exact cu privire la eveniment, anumite informații pot suferi modificări care nu țin de noi, ci de organizator, platforma de bilete sau de eficiența comunicării publice a acestora. Informațiile tipărite de organizatori pe bilete primează în fața unor informări de presă mai vechi. Feedback-ul transmis mai jos este anonim și ne ajută să actualizăm articolul publicat. Pentru alte scopuri, vezi pagina de contact.

• This field is for validation purposes and should be left unchanged.