Citește o recenzie despre eveniment

• 19:00 - Începe accesul la concert pentru posesorii de bilete “A Friend Indeed” și acces general
  • 20:00 - Greetings Sugar (DJ Set)
  • 21:15 - concertul PLACEBO

RECOMANDARE: 5 piese Placebo de ascultat înainte de concert

Reguli de acces la concertul Placebo

• Cei care au bilete “The Better Friend” și “A Friend Indeed” sunt rugați să folosească intrările dedicate.
  • Insignele și brelocurile pe care le vor primi posesorii de bilete "The Better Friend" și "A Friend Indeed" vor putea fi ridicate numai în intervalul 18:30 – 20:00 din punctele special amenajate care vor fi marcate vizibil. Vă reamintim să purtați la vedere insignele pentru ca ar putea să vă aducă surprize plăcute din partea trupei.
  • Managementul formației PLACEBO face un apel catre fani și îi roagă să nu utilizeze camerele de fotografiat neprofesionale de tip “săpuniere" sau camerele telefoanelor mobile pe durata concertului.
  • Totodată, este strict interzis accesul la eveniment cu orice fel de aparate de fotografiat profesionale (cele cu obiectiv detașabil), aparate de înregistrare audio-video, tablete de orice fel sau aparate GoPro, selfie stick-uri, sticlele de parfum de orice cantitate, orice alte sticle sau deodorante), căști motociclist, bidoane de plastic, cutii de băutură, conserve, artificii, bannere susținute de bețe, spray-uri, scaune, arme, băuturi sau mâncare, obiecte contondente, animale de companie, lanțuri, rucsacuri, genti si bagaje voluminoase, lasere, biciclete și trotinete.
  • În caz de ploaie, accesul cu umbrele nu va fi permis, spectatorilor fiindu-le recomandat să utilizeze pelerine de ploaie.

Bilete Concert Placebo la Arenele Romane

[tab: A Friend Indeed - 190 lei]

• vei avea o intrare separata, rezervată doar posesorilor de bilete „A Friend Indeed”
  • primești insignă creată special pentru a marca acest eveniment, pe care te sfătuim să o porți la vedere pentru că ar putea să îți aducă și mai multe surprize.
  • primești un breloc creat special pentru a-ți aminti mai târziu momentele frumoase petrecute în compania prietenilor tăi și a membrilor PLACEBO.

[tab: În ziua concertului - 220 lei]

• Biletele vor fi disponibile în ziua concertului.

[tab:END]

RECOMANDĂRI PLACEBO:

Placebo, una dintre cele mai apreciate și influente formații ale ultimelor decenii, a ales să celebreze 20 de ani de carieră printr-un concert special în România. Astfel, pe 28 iunie, la Arenele Romane, publicul îi va însoți pe Brian Molko, Stefan Olsdal & co. într-o călătorie retrospectivă parcurgând 20 de ani, 7 albume de studio incluse în top 20 și zeci de amintiri și stări de spirit inspirate de ritmurile captivante și de versurile intrigante ale unor piese ca „Pure Morning”, „The Bitter End”, „Every me and Every You” sau „Teenage Angst”.

„Să zicem doar că setlistul va cuprinde piese pe care am jurat că nu o sa le mai cântăm vreodată. Fanii au fost foarte răbdători cu noi din moment ce nu am cântat decât rareori cele mai de succes materiale ale noastre, astfel că am decis să le oferim ceea ce vor să audă. Aniversarea a 20 de ani reprezintă momentul perfect pentru asta. Turneul este dedicat fanilor noștri, dar este o șansă și pentru noi să ne revizuim începuturile. Deci, dacă vreți să ne vedeți cântând „Pure Morning” sau „Nancy Boy”, piese pe care nu le-am mai interpretat în aproape 10 ani și s-ar putea nici să nu o mai facem în viitor, vă așteptăm la concerte! V-am pregătit și alte surprize.”, declară Brian Molko

Eveniment adaugat de . Ultima actualizare: 29 iunie 2017. Ref #95650

Te-ar putea interesa următoarele

Raportează o problemă legată de eveniment

InfoMusic NU este organizatorul evenimentului și NU comercializează bilete, doar informează, indică linkuri de achiziție sau atunci când este menționat, integrează formulare externe de comandă. Chiar dacă depunem eforturi pentru a vă informa exact cu privire la eveniment, anumite informații pot suferi modificări care nu țin de noi, ci de organizator, platforma de bilete sau de eficiența comunicării publice a acestora. Informațiile tipărite de organizatori pe bilete primează în fața unor informări de presă mai vechi. Feedback-ul transmis mai jos este anonim și ne ajută să actualizăm articolul publicat. Pentru alte scopuri, vezi pagina de contact.

• This field is for validation purposes and should be left unchanged.