Citește o recenzie despre eveniment

Bilete Concert Gregory Porter la Sala Palatului

• VIP - 260 lei
  • Categoria I - 198 lei
  • Categoria II - 162 lei
  • Categoria III - 135 lei
  • Categoria IV - 108 lei

Gregory Porter e vocea generației sale de muzicieni și primul nume din jazz-ul mondial. Americanul e un vocalist total –nu doar pentru că stăpânește și transformă întreg spectrul gospel, blues, R&B și soul – ci și pentru că o face în fața unui public eterogen, cu preferințe muzicale dintre cele mai diverse.

După o perioadă de concerte în cluburile de jazz din Harlem, muzicianul înregistrează albumele „Water” în 2010 și „Be Good” în 2012. Recunoașterea internațională vine odată cu apariția pe piață a discului „Liquid Spirit”, scos de Blue Note Records în 2103, disc care a intrat în Top Ten UK Charts cu vânzări de peste 100.000 de unități, și care i-a adus lui Gregory Porter un Grammy.

Răsfățatul Americii și al marilor festivaluri de jazz precum Montreux, North Sea Jazz, Jazz A Vienne, Copenhagen Jazz Festival, Gregory Porter are un incredibil succes comercial, iar timbrul lui de bariton vine cu ștampila unui număr impresionant de albume vândute, dar și numeroase premii: un Grammy pentru Best Jazz Vocal Album, două Jazz FM Awards, dar și titlul de Male Singer of the Year acordat de Journalists Association Jazz Awards în 2014.

Aflat în turneu mondial, Gregory Porter va prezenta în București discul „Take me to the Alley”, apărut în 2016. Albumul a urcat pe locul 1 în Apple Music pe 6 continente, în țări precum Japonia, Canada, Australia, Africa de Sud, Brazilia, Germania, Marea Britanie sau Franța, și a fost primit cu entuziasm de fani și criticii muzicali.

Eveniment adaugat de . Ultima actualizare: 07 aprilie 2017. Ref #94047

Raportează o problemă legată de eveniment

InfoMusic NU este organizatorul evenimentului și NU comercializează bilete, doar informează, indică linkuri de achiziție sau atunci când este menționat, integrează formulare externe de comandă. Chiar dacă depunem eforturi pentru a vă informa exact cu privire la eveniment, anumite informații pot suferi modificări care nu țin de noi, ci de organizator, platforma de bilete sau de eficiența comunicării publice a acestora. Informațiile tipărite de organizatori pe bilete primează în fața unor informări de presă mai vechi. Feedback-ul transmis mai jos este anonim și ne ajută să actualizăm articolul publicat. Pentru alte scopuri, vezi pagina de contact.

• This field is for validation purposes and should be left unchanged.