Concert aniversar Vița de Vie

Poster eveniment Concert aniversar Vița de Vie

Citește o recenzie despre eveniment

Vezi poze de la acest eveniment

Vița de Vie va susține un concert pe 20 februarie 2016 la Arenele Romane, începând cu ora 16:00, pentru a aniversa 20 de ani de activitate. Vor fi incluse în playlist atât piese de pe primul album, cât și demo-urile din 1996 care l-au precedat cât și piese noi, în primă audiție, de pe albumul preconizat să apară în toamna lui 2016. Or să mai fie și alte surprize, însă toate la timpul lor.

Line-up

• Vița de Vie
  • Relative
  • Anemic Disco
  • Front
  • Arashai
  • DJ Hefe

"Matematic, 20 de ani de Vița de Vie înseamnă jumătate din viața mea. Sunt 20 de ani trăiți la intensitate maximă și scurși parcă într-o clipă. Cu multele bune și inevitabilele rele, uitându-mă înapoi, n-aș schimba aproape nimic, pentru că am făcut asta din pasiune și ne-am bucurat de fiecare secundă. Fiecare obstacol ne-a făcut mai îndârjiți și mai puternici. În loc să abandonăm sau să dăm înapoi, am reușit mereu să mergem mai departe, strângând rândurile și inventându-ne propriile drumuri acolo unde acestea nu existau. Realizările, mult prea multe pentru a le enumera, cad în derizoriu atunci când mă gândesc la "vârsta" noastră de trupă. Faptul că încă suntem pe scenă după 20 de ani, iar piesele nostre sunt cântate cu aceeași bucurie, atât de noi, cât mai ales de public, este mai mult decât am visat vreodată. Am avut niște prieteni extraordinari care ne-au fost alături în această călătorie și au crezut în noi necondiționat, amortizându-ne căderile și împingându-ne mereu înainte. Sunt fanii noștri, cărora le datorăm „vârsta” la care am ajuns. Am crescut, practic, împreună și am avut grijă unii de ceilalți. Pentru ei, am încercat să ținem mereu ștacheta ridicată, iar asta ne-a adus în locul pe care îl ocupăm azi" - Adrian Despot, Vița de Vie

Bilete Concert aniversar Vița de Vie la Arenele Romane

• Acces General - 65 lei

Eveniment adaugat de . Ultima actualizare: 10 februarie 2016. Ref #85641

Raportează o problemă legată de eveniment

InfoMusic NU este organizatorul evenimentului și NU comercializează bilete, doar informează, indică linkuri de achiziție sau atunci când este menționat, integrează formulare externe de comandă. Chiar dacă depunem eforturi pentru a vă informa exact cu privire la eveniment, anumite informații pot suferi modificări care nu țin de noi, ci de organizator, platforma de bilete sau de eficiența comunicării publice a acestora. Informațiile tipărite de organizatori pe bilete primează în fața unor informări de presă mai vechi. Feedback-ul transmis mai jos este anonim și ne ajută să actualizăm articolul publicat. Pentru alte scopuri, vezi pagina de contact.

• This field is for validation purposes and should be left unchanged.