rap, pop, world music

Carla’s Dreams

Poster eveniment Carla’s Dreams

Citește o recenzie despre eveniment

Carla's Dreams lansează cel de-al doilea album din carieră -„NGOC”, pe 7 mai, la Arenele Romane din Bucuresti. Fanii vor putea asculta piesele care au cucerit radiourile și televiziunile din România “P.O.H.U.I”, “Lumea ta”, “Cum ne noi”, “Sub pielea mea”, “Te rog”, “Aripile”, dar și piese noi care vor fi incluse pe albumul “NGOC”. Warm-up-ul va fi realizat de Vanotek, în deschidere va cânta Nicoleta Nucă, iar invitații speciali sunt Delia, Loredana și Antonia.

Carla’s Dreams sunt artiștii nonconformiști, talentați, creativi care cuceresc România și impresionează prin mesajele puternice, sound-ul divers, colaborările de success cu INNA, Antonia, Delia și Loredana. Se poate spune ca 2015 a fost anul celor de la Carla’s Dreams. Cel mai vizionat video de pe YouTube în România este “Cum ne noi”, (37 de milioane de vizualizari), colaborarea artiștilor cu Delia, piesa care a fost locul 1 incontestabil pe radio și TV în România. Tot ei au compus piesa “Da, mamă”, interpretată de Delia care are 31 de milioane de vizualizări. Piesa “Te rog” a devenit virală pe Internet, imediat ce s-a lansat, locul 1 pe radio si TV, cu aproape 22 de milioane de vizualizări. Carla's Dreams susține concerte sold out atât în România, cât și în Republica Moldova. La începutul lui 2016, au lansat piesa “Sub pielea mea #eroina”, o piesă cu un videoclip controversat, care a strâns în 20 de zile aproape 10 milioane de vizualizări.

Bilete Concert Carla's Dreams la Arenele Romane

• Categoria A - 150 de lei
  • Categoria B - 100 de lei - SOLD OUT
  • Categoria C - 60 de lei

Eveniment adaugat de . Ultima actualizare: 05 mai 2016. Ref #87220

Raportează o problemă legată de eveniment

InfoMusic NU este organizatorul evenimentului și NU comercializează bilete, doar informează, indică linkuri de achiziție sau atunci când este menționat, integrează formulare externe de comandă. Chiar dacă depunem eforturi pentru a vă informa exact cu privire la eveniment, anumite informații pot suferi modificări care nu țin de noi, ci de organizator, platforma de bilete sau de eficiența comunicării publice a acestora. Informațiile tipărite de organizatori pe bilete primează în fața unor informări de presă mai vechi. Feedback-ul transmis mai jos este anonim și ne ajută să actualizăm articolul publicat. Pentru alte scopuri, vezi pagina de contact.

• This field is for validation purposes and should be left unchanged.