În primul rând, Denis Roabes, aka The Motans apare doar fugitiv, de 2-3 ori şi doar câteva minute, dar e incredibil de amuzant. De fiecare dată are şi o melodie autoironica şi amuzantă cu care ne cucereşte, apogeul fiind "Super Max". Puteţi asculta piesă mai jos şi vă va rămâne în cap. Are un negativ disco, aminteşte de The Weeknd "Blinding Lights" şi tot trendul acela de piese inspirate de anii '80, sesizat şi la Dua Lipa.
Versurile reflectă trauma personajului principal din "Situationship", Alpha Max, un guru al masculinităţii, care face vloguri pe YouTube şi TikTok. El este traumatizat de... stripperi masculini, dar vă las să aflaţi mai multe din film.
The Motans se auto ironizează în film, cântând parodii ale pieselor sale, despre o "Lavinia Ignat", iubita care l-a lăsat. Cântă din postura celui părăsit şi toxic, care nu poate trece peste relaţie şi tot dezvăluie informaţii despre Lavinia, de fiecare dată când urcă pe scenă. Culmea e că îşi utilizează 100% din talent şi timbru când cântă, deşi abundenţa de versuri nu prea îl ajuta.
Cat despre film, dacă ţi s-a părut bun "Candidatul Perfect", ei bine Bromania pare a se fi perfecţionat şi mai mult cu "Situationship". Intrasem cu aşteptări mici la film, dar aduna cu suces laolaltă stereotipurile despre dating din 2025. Sunt aduse în discuţie asumarea, red flags, crypto bros, masculinitatea toxică şi nu lipseşte nici obsesia după validare, pentru ambele sexe.
Despre film
„Situationship: Combinații, Nu Relații” urmărește povestea a trei prietene de aproximativ 28 de ani care decid că nu vor să meargă singure la reuniunea de 10 ani de la terminarea liceului. Ele își propun să își găsească parteneri între timp. Pe parcurs, apare personajul Max (interpretat de Matei Dima/ Bromania) — un "mascul alpha" cu concepții tradiționaliste, care va provoca ciocniri de idei între feminism și misoginie. Toate într-o lume în care un comentariu online poate avea efecte mari asupra percepțiilor.




















































