Campingul EC Village se deschide de astăzi, 14 iulie, la ora 12:00, și va rămâne la dispoziția festivalierilor până luni, 21 iulie, ora 10:00. Până miercuri, ora 14:00, când festivalul se va deschide oficial, cei cazați în camping au timp să se instaleze, să își facă programul pentru fiecare zi și să cunoască mai bine împrejurimile.
Pentru ca primul acces în festival să fie făcut în cel mai scurt timp, participanții din Cluj și București își pot ridica brățările din Iulius Mall, respectiv AFI Cotroceni și Promenada Mall, sau le pot comanda direct acasă, prin Wolt. Conectate cu un cont bancar, acestea vor fi "portofelul" de festival al participanților, cea mai practică metodă de plată pentru cei ce nu vor să aibă grija banilor cash sau a cardurilor fizice.
Punctele de Pre-Swap disponibile pentru Electric Castle 2025:
Iulius Mall (Cluj-Napoca)
- 8-15 iulie - La Punctul EC de la parter sau E.ON concept store, de la parter, de la 10:00 la 22:00
- 16-17 iulie - La Punctul EC, de la etajul 1, sau E.ON Concept Store, de la parter, de la 10:00 la 22:00
Promenada Mall (București)
- 8-17 iulie - La Punctul EC, etajul 1, Piazetta H&M, Calea Floreasca 246B, de la 10:00 la 22:00
AFI Cotroceni (București)
- 8-17 iulie - Insula Glo, parter, Bulevardul General Paul Teodorescu 4, de la 10:00 la 22:00
Top-up online
Toate plățile din festival sunt "cashless" (nu se utilizează bani cash), fiind efectuate doar cu brățara de festival. Pentru asta, e necesar să îți alimentezi brățara cu bani. O vei putea face înregistrându-ți biletul online:
- Loghează-te sau fă-ți cont pe site-ul nostru sau în aplicație;
- Înregistrează-ți biletul pe platforma Cashless;
- Adaugă bani.
Acest proces se numește top-up online. Când îți schimbi biletul în brățară, ea va fi conectată automat la contul tău cashless, iar banii încărcați în cont vor fi disponibili și pe brățară.
Alimentarea brățării se poate face și în festival, la CREDIT POINTS, în fiecare zi, de la 11:00 la 6:00 (ziua următoare). Între orele 6:00-11:00, se va putea face top-up doar online.
Suma maximă care poate fi încărcată este de 2.500 de lei.
Pentru a putea folosi banii adăugați pe brățară, va fi nevoie să o activezi la orice punct de plată din festival. Odată activată brațara, vei putea vedea suma de bani adăugată pe ea. După fiecare top-up online, va trebui să îți scanezi brățara la orice punct de plată pentru a confirma noul sold.
Banii necheltuiți, adaugati prin top-up, pot fi restituiți fie în timpul festivalului, fie după festival.
Cum ajungi la festival
Festivalul se află la aproximativ 30 de km de Cluj-Napoca, în satul Bonțida. Daca nu vei fi cazat în EC Village sau în Bonțida, poți ajunge la festival cu trenul (trenurile EC sunt cea mai buna variantă), cu autobuzul sau cu mașina. Exclusiv pentru probleme legate de transport, organizatorii pot fi contactați pe whatsapp, la numărul +40752653049.
Cu trenurile EC (Interregional)
Poți alege să călătorești spre Electric Castle cu unul dintre trenurile EC, care vor pleca de câteva ori pe zi din Gara Mică, Cluj-Napoca. Doar persoanele care vin la Electric Castle vor putea folosi aceste trenuri. Trenul EC va opri în Jucu, de unde, un autobuz dedicat te va duce la festival. Prețul unui bilet este de 35 de lei și acoperă întreaga călătorie Cluj-Bonțida.
Biletele pot fi cumpărate doar online. Trenurile EC au o capacitate limitată, așa că organizatorii îți recomandăm să îți cumperi biletul în avans. Asigură-te că alegi data și ora corectă atunci când îl cumperi, biletul va fi valabil doar pentru trenul care pleacă la data și ora pentru care ai optat.
Biletele neutilizate pot fi folosite pentru orice călătorie cu autobuzele EC
Vezi program trenuri Electric Castle 2025:

Program tren EC 2025 │ FOTO: Electric Castle
Cu autobuzele EC (non-stop)
Autobuzele EC vor circula non-stop de la Iulius Mall, Expo Transilvania și din Bonțida. Pentru a fluidiza transportul și timpii de așteptare, organizatorii îți recomandă să cumperi biletul pentru autobuz în avans, online (plata cu cardul). Vei putea cumpăra bilete și din stațiile de autobuz, plătind numerar, cu cardul bancar sau cu brățara. Prețul este de 35 de lei/sens, iar biletele pot fi folosite pentru oricare călătorie pe durata festivalului.
- Primul autobuz din Cluj-Napoca: 16 iulie, 11:00
- Ultimul autobuz din Bonțida: 21 iulie, 11:00
- Stațiile la întoarcerea în Cluj sunt: Aurel Vlaicu (zona Expo Transilvania) și Iulius Mall.
Există peste 100 de autobuze care vor circula non stop între Cluj și castel.
Curse speciale spre EC Village
Pentru cei care vor să se cazeze în EC Village din timp, vor exista curse dedicate din Cluj-Napoca, pe 14 și 15 iulie. Autobuzele vor porni de la Expo Transilvania, în fiecare oră, între 11:00-18:00. Biletele au prețul de 25 de lei și se vor putea cumpăra la fața locului, cu cardul sau cash.
Cu trenul CFR
Poți să vii la EC și cu trenurile CFR, indiferent de orașul din care pornești. Toate trenurile ce trec prin Bonțida vor opri acolo. După ce ajungi în Bonțida, va fi o plimbare de aproximativ 40 de minute până să ajungi la intrarea in festival.
Cu mașina
Organizatorii recomandă să lași mașina acasă și să folosești autobuzele sau trenurile EC. Ruta pentru participanții Electric Castle este prin Răscruci (cu exceptia RV-urilor), nu prin Bonțida, așa că fii atent la indicatoare și ia-o pe drumul corect. Accesul rulotelor se va face prin Bonțida, de pe E576, iar la punctul de control va trebui să arăți biletul RV Camping.
Daca vii cu mașina și stai în campingul festivalului, va trebui să o iei spre parcare, iar apoi câteva minute pe jos spre camping. Daca ai bilet pentru Car Camping, vei parca în zona dedicată din EC Village.
Parcarea are un număr limitat de locuri, așa că organizatorii îți recomandă să îți cumperi biletul în avans. Bilete vor fi disponibile online și la fața locului. Un bilet îți oferă o intrare în parcare. Îți vei putea lăsa mașina acolo pe întreaga durată a festivalului. Dacă ieși din parcare, la întoarcere va trebui să îți cumperi un nou bilet. Mașinile cu toate locurile ocupate vor primi parcare gratuită, iar pasagerii vor avea șansa de a câștiga o mulțime de premii, parte a campaniei pro-sustenabilitate gândită de EC.
Posesorii de Abonament Premium vor avea acces la locuri de parcare dedicate, în număr limitat. Pentru a putea intra, va trebui să arăți brățara Premium sau biletul Premium + un act de identitate la intrarea în parcare.
Vezi ruta pentru mașini către Electric Castle 2025:

Rută mașini către EC 2025 │ FOTO: Electric Castle 2025
Cu Uber
Mașinile Uber vor avea acces pe ruta E 576 -> DJ161 spre zona dedicată pentru debarcarea și preluarea pasagerilor, iar cursele vor avea un tarif fix de 200 lei. Tariful se aplică pentru orice cursă din Cluj-Napoca spre festival sau înapoi.
IMPORTANT: doar șoferii care vor arăta cursa activă în aplicație vor fi lăsați să intre în punctul dedicat din Bonțida.
Cu taxi & alte aplicații
Dacă alegi să vii cu taxi sau folosind altă aplicație de ridesharing, vei avea acces pe ruta E 576 -> DJ161 spre o zonă de staționare taxi.
IMPORTANT: doar șoferii care vor arăta cursa activă în aplicație vor fi lăsați să treacă.
Dacă ai cazare în Bonțida este important să știi următoarele:
- trebuie să vorbești cu gazda ta despre accesul în sat și să îi comunici numărul de înmatriculare al mașinii cu care vei veni la adresa lor;
- gazda va trebui să comunice numărul de înmatriculare la biroul de Acreditări Auto;
- vei folosi drumul principal spre Bonțida, E576 - DJ161, chiar dacă aplicațiile GPS îți sugerează alt traseu;
- la sosirea ta în Bonțida, mergi la Biroul de Acreditări Auto, unde vei primi o acreditare auto tipărita pentru ziua respectivă. Aceasta va fi valabilă doar pentru ziua sosirii tale și doar pentru a ajunge o singură dată la adresa gazdei tale;
- mașina trebuie să fie parcată în curtea gazdei tale pe toată durata șederii;
- daca părăsești curtea gazdei, la întoarcere, vei intra doar în parcarea festivalului;
- mașinile fără acreditare auto vor fi îndrumate spre parcarea festivalului, intrarea făcându-se prin Răscruci.
Ce ai voie și ce nu ai voie în festival:
Obiecte permise
- Ghiozdan
- Aparate foto profesionale și camere video (folosirea materialelor în scop comercial sau promoțional este strict interzisă)
- Laptopuri
- Medicamente (inclusiv insulină). Poți aduce medicamentele recomandate de medicul tău în ambalajul original. Organizatorii te sfătuiesc să nu aduci mai multe decât ai nevoie pentru durata festivalului. Nu este necesară prescripția medicală.
- Steaguri & selfie sticks
- Apă în bidoane de plastic sigilate
- Recipiente de apă reutilizabile atât timp cât nu sunt confecționate din sticlă sau metal
- Parfumuri, deodorante și orice alte obiecte de igienă (inclusiv în recipiente de sticlă)
- Cremă cu protecție solară
- Dezinfectant de mâini
- Saltele gonflabile
Obiecte interzise
- Droguri
- Mâncare și băutură
- Cuțite și bricege
- Arme (indiferent dacă sunt sau nu deținute legal), explozibil etc.
- Orice obiect care conține sau este fabricat din sticlă
- Alcool
- Animale
- Biciclete, skate-uri, trotinete, hoverboard-uri, segway-uri
- Umbrele de orice fel
- Instrumente muzicale
- Graffiti, stickere etc.
- Materiale publicitare
- Mobilier de grădină (scaun pliabil, masă pliabilă)
- Recipient de apă reutilizabil din metal sau sticlă
- Lanterne
- Boxe, amplificatoare sau sisteme audio
- Drone sau alte obiecte zburătoare
Ce ai voie și ce nu ai voie în camping:
Obiecte permise
- Rucsacuri & bagaje
- Laptopuri
- Mâncare (inclusiv conserve) - cu excepția ambalajelor din sticlă
- Apă în sticle de plastic sigilate
- Sticle de apă sau alte recipiente pentru apă, atâta timp cât nu sunt din sticlă sau metal
- Parfumuri, deodorante și alte produse pentru corp & îngrijirea pielii (inclusiv ambalaje din sticlă)
- Cremă de protecție solară
- Dezinfectant pentru mâini
- Camere foto și video profesionale (utilizarea materialelor în scopuri comerciale sau promoționale este strict interzisă)
- Medicamente (inclusiv insulină). Poți aduce medicamentele recomandate de medic, în ambalajul original. Organizatorii îți recomandă să nu aduci mai mult decât ai nevoie pentru perioada festivalului. Nu este necesară dovada rețetei.
- Steaguri & selfie stick-uri
- Boxe Bluetooth
- Lazy bag
- Lanterne
- Scaune și mese pliabile mici. Organizatorii te sfătuiesc să le pui în interior atunci când părăsești campingul. Nu își asumă responsabilitatea pentru obiectele pierdute.
Obiecte interzise:
- Droguri (substanțe ilegale)
- Surse de foc
- Generatoare electrice. Personalul EC îți va oferi asistență în caz de nevoie
- Aparate de gătit pentru exterior
- Sisteme frigorifice electrice
- Umbrele de orice tip
- Pavilioane acoperite
- Ventilatoare mari sau dispozitive electrice de aer condiționat
- Arme, explozibili (indiferent dacă sunt deținute legal) etc.
- Cuțite sau bricege
- Recipiente din sticlă (cu excepția parfumurilor)
- Alcool
- Animale de companie sau alte animale
- Biciclete, role, trotinete, hoverboard-uri, segway-uri
- Instrumente muzicale
- Mobilier de grădină (cu excepția scaunelor și meselor pliabile mici)
- Sisteme audio de mari dimensiuni
- Sticle reutilizabile din metal sau sticlă
- Drone sau alte vehicule aeriene fără pilot
Accesul copiilor:
Minorii sub 16 ani pot intra dacă sunt însoțiți de un părinte sau tutore legal, care trebuie să semneze o declarație prin care își asumă responsabilitatea supravegherii lor. Un adult poate însoți până la 3 minori.
Minorii cu vârsta între 16-18 ani au nevoie de o declarație parentală pentru participare. Organizatorul nu este responsabil pentru declarațiile false; cel care depune declarația este responsabil pentru autenticitatea acesteia.
Toți minorii vor primi câte o brăţară specială care permite accesul în toate zonele de pe teritoriul festivalului, mai puțin în zonele indoor asimilate cluburilor de noapte sau în zone în care se desfășoară activități promoționale pentru băuturi alcoolice sau tutun. Brățările dedicate participanților minori nu permit achiziționarea de produse din categoriile alcool și tutun.
Siguranță
Organizatorii recomandă să salvezi în agendă numărul pentru Safety Line - +40741069443, linia dedicată pentru cei care se află în situații vulnerabile. La această ediție, linia este gestionată de către specialiștii de la paginadepsihologie.ro, care vor oferi consiliere imediată și vor implica, după caz, și alți membri ai echipei sau autorități. Codul "Angel Shot" rămâne în vigoare, poate fi folosit la orice bar din festival de către cei ce au nevoie de intervenție imediată și nu au posibilitatea de a apela Safety Line sau nu găsesc în imediata vecinătate un membru al echipei de securitate.
O noutate în Electric Castle - "echipa roșie" - se alătură celor 500 de oameni care se ocupă de siguranța în festival. Echipa va fi prezentă în teren, va putea acorda primul ajutor, va putea sesiza situații care pot afecta siguranța și va facilita accesul la ajutor suplimentar.
Pahare reutilizabile
- Găsești pahare reutilizabile la toate barurile (exceptând Fresh, Wine, Speed Bars & Coffee Shops). În ele se vor servi cocktails sau bere la draft.
- La prima băutură, plătești o garanție de 10 lei pentru pahar.
- La a doua comandă, returnezi paharul la bar și primești un pahar curat la schimb.
- Dacă nu vrei să duci cu tine paharul gol până la următoarea comandă, poți cere de la bar un token de pahar în schimbul lui.
- La finalul festivalului, dacă dorești, returnezi paharul/tokenul și primești garanția înapoi pe brățară. Returnarea se va face la punctul de retur de lângă scena Ping Pong.
- Dacă plătești cu brățara: poți primi refund doar pentru numărul de pahare care apare pe brățară, până la maxim 5.
- Dacă plătești cu cardul: poți primi refund o singură dată pe festival pentru maxim 5 pahare iar garanția o vei primi înapoi pe brățară. Al doilea refund e posibil doar ca o dovadă a tranzacției.
- Nu se acceptă pahare adunate din festival.
















































