Narațiunea continuă direct după rebeliunea eșuată din sezonul 2, centrată pe misiunea lui Gi‑hun de a pune capăt jocurilor macabre și de a confrunta Forțele din spatele Front Man‑ului, interpretat din nou de Lee Byung‑hun. În plan secund, detectivele Hwang Jun‑ho (Wi Ha‑joon) caută insula secretă, în mijlocul unei lumi pline de trădări, iar sezonul promite momente tensionate și jocuri cu miză și mai mare – inclusiv un "Squid Game în the Sky", echilibristică pe poduri suspendate.
Include și o versiune brutală a jocului de-a v-ați ascunselea şi cameo-uri şi flashback-uri cu personaje îndrăgite. Pot să vă dezvălui şi că apare o mare actriţă de la Hollywood, cu o aluzie la o extindere spre Vest a francizei.
De coloană sonoră se ocupa Jung Jae‑îl, același compozitor responsabil pentru coloana sonoră a primelor două sezoane, recompensat cu o nominalizare la Emmy. El a semnat recent soundtrack‑ul filmului Mickey 17, regizat de Bong Joon‑ho, consolidându‑și poziția ca un nume-recunoscut în muzică de cinema. În sezonul 3, acompaniamentul sonor include variante înfricoșătoare ale cântecelor tradiționale folosite în jocurile clasice – Jump Rope, Hide & Seek – dar și teme dramatice precum "Birth and Death" sau “Sacrifice II” . Stilul lui Jae‑îl, definit de tensiune și puls emoțional, capătă nuanțe întunecate, de tip horror quiet, care amplifică tensiunea psihologică a competiției.
În total, sunt doar șase episoade: o durată mai scurtă decât cele două sezoane anterioare, dar concentrată pe încheierea dramatică a trilogiei. Hwang s-a declarat mulțumit de final, considerându-l satisfăcător, dar deschis la spin-off-uri – inclusiv o posibilă explorare a perioadei dintre sezoanele 1 și 2, povești ale recrutatorilor sau portretizarea vieții celor din staff-ul jocurilor, în afara arenei. S-a confirmat și că nu va exista un sezon 4, însă spinoff‑ul american rămâne în discuție, cu producători ca David Fincher menționați ca posibile legături pentru nouă serie.
Dacă vă pot dezvălui ceva e că episodul 2 mi s-a părut foarte bun, e drept poate nu aşa bun precum hiturile din primul sezon. E şocant ca după atâta desensibilizare şi pierdere de încredere în umanitate, regizorul încă ne poate face să păţim asta iar... şi iar... şi iar.
Iar "ACEA" melodie de pian din episodul 6 continua tema din Mickey 17 cu pianul cel blând, când Mickey îşi pierde mâna la început de film (piesa "The Frog").

















































