Urmărește-ne în Social Media

Industria muzicala

Beyonce a devenit prima femeie de culoare care a ajuns pe locul 1 în Billboard cu o piesă country

Cariera deja prolifică a lui Beyonce beneficiază de o nouă reușită. A devenit prima artistă de culoare care a ajuns pe primul loc în topul Billboard Hot Country Songs.

Publicat

pe

Beyonce reclama Verizon Superbowl 2024
Beyonce reclama Verizon Superbowl 2024 │ FOTO: Verizon

La un an după ce a devenit artista cu cele mai multe Premii Grammy din istorie, Beyonce a doborât un record ce părea aproape imposibil. "Texas Hold 'Em", recenta melodie lansată de cântăreață, a debutat în fruntea topului Hot Country Songs. Mai mult, "16 Carriages", un alt single semnat Beyonce, a ajuns pe locul 9. Cântecele au debutat pe locul 2 și, respectiv, pe locul 38, în Billboard Hot 100.

Mai mult, ambele piese s-au lăudat cu cifre impresionante de streaming și vânzări în prima săptămână de la lansare. Billboard raportează că "Texas Hold 'Em" a obținut 19,2 milioane de stream-uri și 39.000 de vânzări, în timp ce "16 Carriages" a obținut 10,3 milioane de stream-uri și 14.000 de vânzări. De asemenea, "Daddy Lesson", o altă melodie în stilul country lansată de Beyonce în 2016, s-a bucurat de  o creștere în cifrele de streaming, cu un factor de 370%.

Succesul lui Beyonce vine după ce, anul trecut, Tracy Chapman a devenit prima femeie de culoare care a compus o melodie country ajunsă pe locul 1 în topul Billboard. Este vorba de cover-ul piesei "Fast Car", interpretat de Luke Combs.

"Texas Hold 'Em" și "16 Carriages" prefațează noul album pregătit de Beyonce. "Act II" va fi lansat pe 29 martie și marchează cel de-al doilea capitol dintr-o trilogie, ce a debutat în 2022 cu "Renaissance".

Comentează

Lifestyle

Beyonce a lansat o marcă de whisky în onoarea străbunicului său

Beyonce a îmbinat creativitatea cu spiritul antreprenorial și a lansat propria marcă de whisky, intitulată "SirDavis". Despre semnificația numelui și alte detalii despre băutură găsești în articol.

Publicat

pe

Beyonce - Be Alive (Oscar 2022)
Beyonce - Be Alive (Oscar 2022) │ FOTO: captură YouTube

Beyonce a lansat "SirDavis", o marcă de whisky creată în onoarea străbunicului său. Artista a colaborat cu o renumită companie franceză din domeniul produselor de lux și cu distilatorul Dr. Bill Lumsden pentru a-și dezvolta propriul profil aromatic de whisky.

"SirDavis" are o valoare sentimentală pentru Beyonce, celebrându-l pe străbunicul ei patern, Davis Hogue, un fabricant de alcool din perioada prohibiției. Obișnuia să ascundă sticle de alcool la ferma sa pe care să le găsească apoi prietenii și familia.

Noul whisky SirDavis este descris ca o "armonie de condimente cu note sublime de fructe" și se vinde cu 89 de dolari sticla. Momentan, este disponibil doar pentru precomandă, dar va ajunge în magazinele din SUA, Londra, Paris și Tokyo, precum și în anumite aeroporturi, începând din septembrie.

La o zi după lansarea brand-ului, Beyonce a publicat pe Instagram o serie de fotografii: cu ea ținând în mână un pahar de "SirDavis" și imaginea sticlei ce încorporează silueta unui cal. Acest detaliu duce cu gândul la coperta albumelor "Renaissance" și "Cowboy Carter".

Beyonce este cea mai nouă vedeta care a intrat în industria alcoolului. Cardi B, Ciara, Luke Bryan, Blake Shelton, Nick Jonas sau Katy Perry au lansat diverse băuturi - rom, tequila, vodcă și cocktailuri virgine.

Citește în continuare

Trending