Urmărește-ne în Social Media

Muzică nouă

Beyonce a lansat două piese country: "Texas Hold'Em" şi "16 Carriages"

Beyonce a surprins pe toată lumea atunci când fix cu ocazia Superbowl-ului din 2024 a lansat două piese noi, după ceva vreme. E vorba despre "Texas Hold'Em" şi "16 Carriages". Surpriza e cu atât mai mare, deoarece e vorba despre melodii country aici.

Publicat

pe

Beyonce reclama Verizon Superbowl 2024
Beyonce reclama Verizon Superbowl 2024 │ FOTO: Verizon

Se pare că Beyonce ne-a pregătit şi un nou album din acelaşi registru, "Act II", care va sosi în martie 2024. Artista a făcut senzaţie la Superbowl şi apărând într-o reclamă la operatorul Verizon. "Texas Hold'Em" e ceva mai uptempo, country şi western, numai bună de dansat. A apărut deja pe Tidal, YouTube şi Spotify.

A doua piesă nouă, "16 Carriages" e ceva mai lentă, are o orgă care urcă frumos şi o chitară western memorabilă. Beyonce cântă despre ceea ce laşi în urmă şi munca din greu, care te îndepărtează de cei dragi. Nici reclama Verizon nu a fost rea deloc, cu actorul Tony Hale din "Veep" fiindu-i consilier protagonistei, pentru a pune pe roate un stand cu... limonadă.

A mai încercat şi alte business-uri în clip: o versiune proprie de film "Barbie", să vândă un robot care seamănă cu ea şi să ajungă în spaţiu. A apărut şi o controversă în ultimele zile: în ciuda faptului că Beyonce a lansat două piese country, ele nu sunt difuzate pe posturile radio country. Ambele single-uri au urcat în top 3 Apple Music în această săptămână, iar balada a ajuns chiar în topul Spotify Global Top 100. Doar 8 dintre cele 150 de posturi radio country au difuzat melodiile totuşi.

În vârstă de 42 de ani, Beyonce Giselle Knowles-Carter este una dintre marile figuri artistice ale secolului 21. A pornit la drum ca membru al trupei Destiny's Child la final de ani 1990 şi a debutat în cariera solo în 2003, cu albumul "Dangerously In Love". Acum Beyonce ne pregăteşte o trilogie, cu un prim act lansat în 2022 şi al doilea în 2024.

Există şi un film documentar concert despre "Renaissance", care e regizat, scris şi produs de artistă. Prezintă turneul său global şi conţine o piesă nouă surpriză în credits, "My House".

Lifestyle

Beyonce a lansat o marcă de whisky în onoarea străbunicului său

Beyonce a îmbinat creativitatea cu spiritul antreprenorial și a lansat propria marcă de whisky, intitulată "SirDavis". Despre semnificația numelui și alte detalii despre băutură găsești în articol.

Publicat

pe

Beyonce - Be Alive (Oscar 2022)
Beyonce - Be Alive (Oscar 2022) │ FOTO: captură YouTube

Beyonce a lansat "SirDavis", o marcă de whisky creată în onoarea străbunicului său. Artista a colaborat cu o renumită companie franceză din domeniul produselor de lux și cu distilatorul Dr. Bill Lumsden pentru a-și dezvolta propriul profil aromatic de whisky.

"SirDavis" are o valoare sentimentală pentru Beyonce, celebrându-l pe străbunicul ei patern, Davis Hogue, un fabricant de alcool din perioada prohibiției. Obișnuia să ascundă sticle de alcool la ferma sa pe care să le găsească apoi prietenii și familia.

Noul whisky SirDavis este descris ca o "armonie de condimente cu note sublime de fructe" și se vinde cu 89 de dolari sticla. Momentan, este disponibil doar pentru precomandă, dar va ajunge în magazinele din SUA, Londra, Paris și Tokyo, precum și în anumite aeroporturi, începând din septembrie.

La o zi după lansarea brand-ului, Beyonce a publicat pe Instagram o serie de fotografii: cu ea ținând în mână un pahar de "SirDavis" și imaginea sticlei ce încorporează silueta unui cal. Acest detaliu duce cu gândul la coperta albumelor "Renaissance" și "Cowboy Carter".

Beyonce este cea mai nouă vedeta care a intrat în industria alcoolului. Cardi B, Ciara, Luke Bryan, Blake Shelton, Nick Jonas sau Katy Perry au lansat diverse băuturi - rom, tequila, vodcă și cocktailuri virgine.

Citește în continuare

Trending