Urmărește-ne în Social Media

Concerte & turnee

Cât costă biletele la concertele Coldplay din România?

Coldplay vine în premieră în România cu două concerte ce vor avea loc pe 12-13 iunie 2024. Află cât costă biletele și cum le poți achiziționa.

Publicat

pe

Formația Coldplay (2023)
Formația Coldplay (2023) │ FOTO: James Marcus Haney

Coldplay va concerta în premieră în România pe 12 și 13 iunie 2024, în cadrul turneului "Music Of The Spheres World Tour". Organizat de Emagic și Live Nation, concertele vor avea loc la Arena Națională din București. 

Etapa de presale a biletelor a început astăzi, 25 iulie, pentru fanii care erau înscriși în prealabil pe platformele de ticketing sau pe site-ul oficial al trupei Coldplay. Zeci de mii de oameni s-au așezat la o coadă virtuală pentru a putea fi primii care vor pune mâna pe bilete.

Fanii care nu au prins bilet în presale mai au o șansă

Cei care nu au reușit să cumpere un bilet la concertul Coldplay din etapa presale, mai au încă o șansă. Vânzarea pentru publicul general începe vineri, 28 iulie, la 10:00 pentru toate orașele în care trupa va concerta.

Bilete Infinity Tickets

Coldplay a confirmat că va pune la dispoziția publicului, la o dată ulterioară, un număr limitat de bilete - Infinity Tickets. Trupa lansează Infinity Tickets pentru fiecare concert, din dorința de a se asigura că prețurile biletelor pentru evenimentele din cadrul turneului "Music Of The Spheres World Tour" sunt accesibile pentru fani. Infinity Tickets vor costa aproximativ 20 EURO. Comenzile pentru aceste bilete vor fi restricționate la 2 bucăți per fan și se vor putea cumpăra doar în pereche de două locuri (situate unul lângă altul).

Prețuri bilete concert Coldplay la București în 2024

Pachete VIP

Ultimate Specheres Experience - 4915 lei

  • Un bilet premium cu loc pe scaun
  • Tur Once-In-A-Lifetime în culisele producției*
  • Posibilitatea de a face o fotografie pe scenă înainte de show*
  • Acces în lounge-ul Kaotica pre-show, ce include: Cocktail de bun venit la sosire, tartine gratuite, bere, vin, băuturi răcoritoare gratuite
  • Acces la un stand de merchandise dedicat
  • Acces expoziție foto Coldplay’s Music of The Spheres World Tour
  • Oportunități foto, muzică și multe altele!
  • Obiect de merch exclusiv, doar pentru Ultimate Spheres Experiences
  • Un obiect cadou Coldplay sustenabil, creat special
  • O brățară Coldplay eco-friendly pentru lounge
  • Acces / check-in dedicat și asistență din partea staff-ului

*Fără participarea artiștilor

Kaotica Lounge Experience - 2736,11 lei

  • Un bilet premium cu loc pe scaun
  • Acces în lounge-ul Kaotica pre-show, ce include: cocktail de bun venit la sosire, tartine gratuite, bere, vin, băuturi răcoritoare gratuite
  • Acces la un stand de merchandise dedicat
  • Acces expoziție foto Coldplay’s Music of The Spheres World Tour
  • Oportunități foto, muzică și multe altele
  • Un obiect cadou Coldplay sustenabil, creat special
  • O brățară Coldplay eco-friendly pentru lounge
  • Acces / check-in dedicat și asistență din partea staff-ului

*Fără participarea artiștilor

Floris Early Entry Experience - 1307,78 lei

  • Un bilet cu loc în picioare, în teren
  • Early entry în teren, înaintea publicului general
  • Un obiect cadou Coldplay sustenabil, creat special
  • O brățară Coldplay eco-friendly
  • Acces / check-in dedicat și asistență din partea staff-ului

Kubik Experience - 1608,34 lei

  • Un bilet premium cu loc pe scaun
  • Un obiect cadou Coldplay sustenabil, creat special
  • O brățară Coldplay eco-friendly
  • Intrare dedicata în locație
  • Acces / check-in dedicat și asistență din partea staff-ului

Supersolis Experience - 1333,89 lei

  • Un bilet cu loc pe scaun
  • Un obiect cadou Coldplay sustenabil, creat special
  • O brățară Coldplay eco-friendly
  • Intrare dedicată în locație
  • Acces/check-in dedicat și asistență din partea staff-ului

Calypso Seats - 990 lei

  • Un bilet premium cu loc pe scaun
  • Acces în zona exclusivă de food&drinks
  • Intrare dedicată în locație

Acces General

  • Standing A - 480 de lei
    Pe teren, fără loc, în fața scenei. Include pretul biletului 480 lei si comision de emitere 48 lei
  • Categoria 1 - 725 de lei
    Include pretul biletului 652.5 lei si comision de emitere 72.5 lei
  • Categoria 2 - 645 de lei
    Include pretul biletului 580.5 lei si comision de emitere 64.5 lei
  • Categoria 3 - 585 de lei
    Include pretul biletului 540 lei si comision de emitere 55.32 lei
  • Categoria 4 - 415 de lei
    Include pretul biletului 373.5 lei si comision de emitere 41.5 lei
  • Categoria 5 - 300 de lei
    Include pretul biletului 270 lei si comision de emitere 30 lei
  • Categoria 6 - 199 de lei
    Include pretul biletului 179.1 lei si comision de emitere 12.5 lei

Apasă pe eveniment pentru informații suplimentare:

Afișul concertului COLDPLAY de pe 12 iunie 2024
Concerte miercuri, 12 iunie 2024

Coldplay

Loc
Arena Națională

Concerte & turnee

Maisie Peters și EMAA cântă în deschiderea concertelor Coldplay din București

Timpul până la mult așteptatele concerte Coldplay de la Arena Națională din București se scurge, astfel că au fost deja comunicate cele două acte din deschidere. Este vorba de cântăreața engleză Maisie Peters și românca EMAA. Te invităm să citești mai multe despre activitatea muzicală a celor două.

Publicat

pe

Maisie Peters / EMAA
Maisie Peters / EMAA │ FOTO: capturi YouTube

Coldplay vine în premieră în România anul acesta, cu două concerte ce vor avea loc pe 12 și 13 iunie la Arena Națională. Evenimentele fac parte din turneul mondial "Music of the Spheres", ce promovează albumul cu același nume lansat de formație în 2021.

Maisie Peters și EMAA cântă în deschidere

Maisie Peters este o cântăreață și compozitoare originară din Steyning, Marea Britanie. A început să cânte din copilărie, iar de la vârsta de 12 ani s-a dedicat și compoziției muzicale. În august 2017, Peters și-a lansat independent single-ul de debut, "Place We Were Made". Patru luni mai târziu, ea a lansat cel de-al doilea single, "Birthday". Cântecele au atras atenția în cercurile indie-pop, iar "Place We Were Made" a fost desemnat cântecul săptămânii la BBC Music Introducing la începutul lui 2018.

Tot în 2018, Maisie a semnat cu Atlantic Records, lansând două EP-uri și o coloană sonoră pentru seria britanică de comedie "Trying".

În 2021, a părăsit Atlantic și a semnat cu casa de discuri Gingerbread Man Records a lui Ed Sheeran. La scurt timp după aceea, a lansat primul său album de studio, "You Signed Up for This". În vara anului trecut, Peters a lansat cel de-al doilea album, "The Good Witch". Maisie Peters a devenit cea mai tânără artistă solo britanică care a urcat pe primul loc în topurile britanice în aproape un deceniu cu "The Good Witch".

EMAA este o artistă care își ademenește ascultătorii într-o lume unică cu ajutorul vocii ei pătrunzătoare. Într-o lume divizată de genuri muzicale, EMAA reușește să fie relevantă atât în mainstream, cât și în underground. Colaborările ei alături de Deliric & Silent Strike au pus-o pe harta fanilor hip-hop, in timp ce lansări precum "Sufletul Imun" și "Zburătorul" s-au bucurat de susținerea radiourilor naționale si locale. Vocea specială i-a adus colaborări cu cei mai apreciați artiști din țară, precum Carla's Dreams și The Motans, piese care au petrecut multiple săptămâni în fruntea topurilor radio.

Artista a avut și o colaborare alături de SATRA B.E.N.Z., "Prima zăpadă", iar piesa "În fiecare seară", a fost în heavy rotation pe cele mai mari posturi de radio și în playlisturi populare Apple Music și Spotify. Anul trecut, EMAA a lansat cântecele "Poartă-mă" și "Razna", care au ajuns să fie foarte îndrăgite de fanii artistei, dar și de radiouri. În plus, EMAA a colaborat cu HBO Max pentru coloana sonoră a serialului "Spy/Master", cu piesa "Free man falling", și cu Manache pentru piesa "Cât mai lejer", care a stat 11 săptămâni în Top 10 Media Forest, ajungând până pe locul #1, și cu The Motans pentru piesa "La ce te gândești".

Citește în continuare

Industria muzicala

Videoclipul piesei "Yellow" (Coldplay) a depășit 1 miliard de vizualizări pe YouTube

Coldplay își consolidează poziția ca una dintre cele mai apreciate trupe din istorie cu o nouă reușită. Videoclipul piesei "Yellow" a depășit un miliard de vizualizări pe YouTube, devenind cel de-al șaselea clip muzical al formației care a obținut acest rezultat.

Publicat

pe

Videoclip Coldplay - Yellow
Videoclip Coldplay - Yellow │ FOTO: captură YouTube / Coldplay

"Yellow" a intrat oficial în "clubul miliardelor de vizualizări", marcând, astfel, cea de-a șasea victorie a trupei Coldplay. Celelalte clipuri care au depășit 1 miliard de vizualizări sunt "Paradise", "Adventure of a Lifetime", "Something Just Like This" (cu The Chainsmokers), "The Scientist" și "Hymn for the Weekend", alături de Beyoncé.

În comparație cu alte videoclipuri mai spectaculoase lansate de formația britanică, "Yellow" este special tocmai prin conceptul minimalist pe care l-a abordat. Regizat de James Frost și Alex Smith, și filmat în Studland Bay din Anglia pe 23 mai 2000, videoclipul a fost realizat într-un singur cadru și îl prezintă pe Chris Martin cântând melodia în timp ce se plimbă pe plajă.

"Yellow" este single-ul principal extras de pe "Parachutes", albumul de debut al trupei. Materialul i-a adus un Premiu Grammy, la categoria "Cel mai bun album alternativ".

Anul trecut, Coldplay și-a continuat turneul mondial Music of the Spheres, o călătorie marcată de un adevărat succes. Turneul a primit review-uri pozitive atât de la fani, cât și de la critici și a primit titlul de "Favourite Touring Artist" în cadrul premiilor AMA din 2022, precum și titlul de "Turneul Anului", oferit de iHeartRadio Awards în 2023.

Coldplay a luat naștere în 1997 în Londra și este formată din Chris Martin (voce), Jon Buckland (chitară), Guy Berryman (bas) şi Will Champion (tobe). Este una dintre cele mai de succes trupe, cu peste 50 de milioane de albume vândute, numeroase single-uri no. 1 și multiple Premii Grammy. Coldplay are la activ nouă albume de studio, cel mai recent fiind "Music of the Spheres", lansat în 2021.

Citește în continuare

Trending