Urmărește-ne în Social Media

Concerte & turnee

Cât costă biletele la concertele Coldplay din România?

Coldplay vine în premieră în România cu două concerte ce vor avea loc pe 12-13 iunie 2024. Află cât costă biletele și cum le poți achiziționa.

Publicat

pe

Formația Coldplay (2023)
Formația Coldplay (2023) │ FOTO: James Marcus Haney

Coldplay va concerta în premieră în România pe 12 și 13 iunie 2024, în cadrul turneului "Music Of The Spheres World Tour". Organizat de Emagic și Live Nation, concertele vor avea loc la Arena Națională din București. 

Etapa de presale a biletelor a început astăzi, 25 iulie, pentru fanii care erau înscriși în prealabil pe platformele de ticketing sau pe site-ul oficial al trupei Coldplay. Zeci de mii de oameni s-au așezat la o coadă virtuală pentru a putea fi primii care vor pune mâna pe bilete.

Fanii care nu au prins bilet în presale mai au o șansă

Cei care nu au reușit să cumpere un bilet la concertul Coldplay din etapa presale, mai au încă o șansă. Vânzarea pentru publicul general începe vineri, 28 iulie, la 10:00 pentru toate orașele în care trupa va concerta.

Bilete Infinity Tickets

Coldplay a confirmat că va pune la dispoziția publicului, la o dată ulterioară, un număr limitat de bilete - Infinity Tickets. Trupa lansează Infinity Tickets pentru fiecare concert, din dorința de a se asigura că prețurile biletelor pentru evenimentele din cadrul turneului "Music Of The Spheres World Tour" sunt accesibile pentru fani. Infinity Tickets vor costa aproximativ 20 EURO. Comenzile pentru aceste bilete vor fi restricționate la 2 bucăți per fan și se vor putea cumpăra doar în pereche de două locuri (situate unul lângă altul).

Prețuri bilete concert Coldplay la București în 2024

Pachete VIP

Ultimate Specheres Experience - 4915 lei

  • Un bilet premium cu loc pe scaun
  • Tur Once-In-A-Lifetime în culisele producției*
  • Posibilitatea de a face o fotografie pe scenă înainte de show*
  • Acces în lounge-ul Kaotica pre-show, ce include: Cocktail de bun venit la sosire, tartine gratuite, bere, vin, băuturi răcoritoare gratuite
  • Acces la un stand de merchandise dedicat
  • Acces expoziție foto Coldplay’s Music of The Spheres World Tour
  • Oportunități foto, muzică și multe altele!
  • Obiect de merch exclusiv, doar pentru Ultimate Spheres Experiences
  • Un obiect cadou Coldplay sustenabil, creat special
  • O brățară Coldplay eco-friendly pentru lounge
  • Acces / check-in dedicat și asistență din partea staff-ului

*Fără participarea artiștilor

Kaotica Lounge Experience - 2736,11 lei

  • Un bilet premium cu loc pe scaun
  • Acces în lounge-ul Kaotica pre-show, ce include: cocktail de bun venit la sosire, tartine gratuite, bere, vin, băuturi răcoritoare gratuite
  • Acces la un stand de merchandise dedicat
  • Acces expoziție foto Coldplay’s Music of The Spheres World Tour
  • Oportunități foto, muzică și multe altele
  • Un obiect cadou Coldplay sustenabil, creat special
  • O brățară Coldplay eco-friendly pentru lounge
  • Acces / check-in dedicat și asistență din partea staff-ului

*Fără participarea artiștilor

Floris Early Entry Experience - 1307,78 lei

  • Un bilet cu loc în picioare, în teren
  • Early entry în teren, înaintea publicului general
  • Un obiect cadou Coldplay sustenabil, creat special
  • O brățară Coldplay eco-friendly
  • Acces / check-in dedicat și asistență din partea staff-ului

Kubik Experience - 1608,34 lei

  • Un bilet premium cu loc pe scaun
  • Un obiect cadou Coldplay sustenabil, creat special
  • O brățară Coldplay eco-friendly
  • Intrare dedicata în locație
  • Acces / check-in dedicat și asistență din partea staff-ului

Supersolis Experience - 1333,89 lei

  • Un bilet cu loc pe scaun
  • Un obiect cadou Coldplay sustenabil, creat special
  • O brățară Coldplay eco-friendly
  • Intrare dedicată în locație
  • Acces/check-in dedicat și asistență din partea staff-ului

Calypso Seats - 990 lei

  • Un bilet premium cu loc pe scaun
  • Acces în zona exclusivă de food&drinks
  • Intrare dedicată în locație

Acces General

  • Standing A - 480 de lei
    Pe teren, fără loc, în fața scenei. Include pretul biletului 480 lei si comision de emitere 48 lei
  • Categoria 1 - 725 de lei
    Include pretul biletului 652.5 lei si comision de emitere 72.5 lei
  • Categoria 2 - 645 de lei
    Include pretul biletului 580.5 lei si comision de emitere 64.5 lei
  • Categoria 3 - 585 de lei
    Include pretul biletului 540 lei si comision de emitere 55.32 lei
  • Categoria 4 - 415 de lei
    Include pretul biletului 373.5 lei si comision de emitere 41.5 lei
  • Categoria 5 - 300 de lei
    Include pretul biletului 270 lei si comision de emitere 30 lei
  • Categoria 6 - 199 de lei
    Include pretul biletului 179.1 lei si comision de emitere 12.5 lei

Apasă pe eveniment pentru informații suplimentare:

Afișul concertului COLDPLAY de pe 12 iunie 2024
Concerte miercuri, 12 iunie 2024

Coldplay

Loc
Arena Națională

Muzică nouă

Ascultă "feelslikeimfallinginlove", noua piesă semnată Coldplay

Coldplay a lansat "feelslikeimfallinginlove", primul single extras de pe viitorul lor album de studio - "Moon Music". Melodia este disponibilă în articol, te invităm să o asculți.

Publicat

pe

Concert Coldplay pe Arena Națională din București pe 12 iunie 2024 │ FOTO: Ionut Paraschiv / InfoMusic.ro

Coldplay ne impulsionează să ne îndrăgostim odată cu lansarea piesei "feelslikeimfallinginlove". A fost scris de membrii trupei și produsă de Max Martin, Oscar Holter, Bill Rahko, Daniel Green și Michael Ilbert. Melodia a debutat live pe 16 iunie, în cadrul concertului din Budapesta, parte a turneului mondial "Music of the Spheres".

"feelslikeimfallinginlove" urmează să primească în curând un videoclip ce a fost filmat la Odeonul lui Herodes Atticus din Atena.

Noua piesă este extrasă de pe albumul "Moon Music", ce va fi lansat pe 4 octombrie. Este al zecelea disc din cariera trupei Coldplay și primul album ecologic din lume, realizat din plastic reciclat. De exemplu, fiecare vinil "Moon Music" este realizat din 9 sticle de plastic PET reciclate, recuperate din deșeurile post-consum. Acest lucru va împiedica fabricarea a peste 25 de tone de plastic virgin și va asigura o reducere cu 85% a emisiilor de CO2/kg din procesul de fabricație, comparativ cu vinilul tradițional de 140 g.

AUDIO: Coldplay - feelslikeimfallinginlove

Citește în continuare

Albume noi

Coldplay lansează primul album ecologic din lume, realizat din plastic reciclat - TEASER

Coldplay revine în atenția fanilor cu muzică nouă, înglobată în "Moon Music". Primul single de pe acest album urmează să fie lansat luna aceasta. Găsești în articol mai multe detalii.

Publicat

pe

Concert Coldplay pe Arena Națională din București pe 12 iunie 2024 │ FOTO: Ionut Paraschiv / InfoMusic.ro

Coldplay se pregătește să lanseze un nou material discografic. Intitulat "Moon Music", albumul va sosi pe pe 4 octombrie 2024. Mai mult, pe 21 iunie, trupa va prezenta fanilor primul single extras de pe disc - "feelslikeimfallinginlove". Melodia a avut debutul live în timpul concertelor din Budapesta, ce fac parte din turneul "Music of the Spheres".

"Moon Music" este produs de Max Martin și reprezintă a continuare a albumului "Music of the Spheres" din 2021. În conformitate cu măsurile de sustenabilitate ale grupului din turneul lor actual – care a produs până acum cu 59% mai puține emisii de CO2 decât turneul anterior, Coldplay a făcut eforturi mari pentru a face lansarea fizică a noului album cât mai sustenabilă posibil.

"Moon Music" va fi primul album din lume lansat ca un LP EcoRecord de 140 g, fiecare copie fiind realizată din 9 sticle de plastic PET reciclate, recuperate din deșeurile post-consum. Acest lucru va împiedica fabricarea a peste 25 de tone de plastic virgin și va asigura o reducere cu 85% a emisiilor de CO2/kg din procesul de fabricație, comparativ cu vinilul tradițional de 140 g.

În plus, trupa a colaborat cu organizația The Ocean Cleanup pentru a crea un format suplimentar: Notebook Edition EcoRecord LP. Materialul pentru această ediție cuprinde 70% plastic fluvial, interceptat de The Ocean Cleanup în Rio Las Vacas, Guatemala, și împiedicat să ajungă în Golful Honduras și Oceanul Atlantic.

Edițiile CD ale albumului "Moon Music" vor fi primele din lume care vor fi lansate pe EcoCD, creat din policarbonat reciclat 90%, provenit din fluxuri de deșeuri post-consum. Acest lucru va asigura o reducere a emisiilor de CO2/kg cu cel puțin 78% și va evita fabricarea a mai mult de cinci tone de plastic virgin.

Pentru a reduce risipa, primele ediții fizice "Moon Music" (atât EcoRecord LP, cât și EcoCD) vor fi disponibile în număr limitat și vor fi numerotate individual. Ele sunt disponibile pentru precomandă, pe site-ul oficial Coldplay, în următoarele variante:

  • EcoCD standard
  • Standard EcoRecord LP
  • Notebook Edition EcoCD
  • Notebook Edition EcoRecord LP + EcoCD

Ediția pentru notebook (EcoCD și EcoRecord LP) vine ca o carte cartonată cu carcasă. Cartea este o replică a caietului original de studio al lui Chris Martin, cu 28 de pagini de note, versuri și ilustrații din procesul de scriere și înregistrare a albumului. Ediția Notebook include, de asemenea, notițe muzicale și demo-uri din sesiunile de înregistrare a albumului.

TEASER Coldplay: "Moon Music":

Citește în continuare

Concerte & turnee

Chris Martin a oferit o lecție de înțelepciune la cel de-al doilea concert Coldplay din București

Vizita celor de la Coldplay în România s-a încheiat cu un al doilea show, susținut pe 13 iunie, dar și cu o povață venită din partea solistului Chris Martin. Pe lângă de muzică și divertisment, trupa britanică a oferit și reguli de conduită.

Publicat

pe

Concert Coldplay pe Arena Națională din București pe 12 iunie 2024 │ FOTO: Ionut Paraschiv / InfoMusic.ro

Concertele formației Coldplay, aflată pentru prima dată în România, au fost pe buzele tuturor în ultimele două zile. Din păcate, nu neapărat pentru spectacolul frumos închegat, ci pentru invitatul surpriză care a urcat pe scenă alături de muzicieni.

Babasha, un tânăr de 22 de ani, a fost invitat de Coldplay să interpreteze o piesă proprie. În cadrul turneului "Music of the Spheres", artiștii încearcă să asculte muzica locală din regiunea în care concertează, luând în calcul ce se află în trending (la momentul respectiv). În cazul României, a fost vorba de Babasha, cu piesa "Păi Naa". 

Problema pentru cei prezenți la primul concert Coldplay (12 iunie) a fost că "Păi Naa" este o manea și nu au gustat deloc momentul lui Babasha. Ba chiar l-au huiduit și atmosfera a devenit cumva stânjenitoare, mai ales că Martin l-a acompaniat pe alocuri la pian. Prezența tânărului a creat vâlvă printre participanți și nu numai. Platformele de socializare au fost invadate de comentarii în care fiecare a încercat să-și exprime părerea, unii mai delicat, alții mai acid.

Ce a declarat Babasha după primul show Coldplay?

Babasha a publicat pe platformele de socializare un videoclip în care oferea câteva detalii despre momentul său. A spus că trupa a luat legătura cu impresarii săi pentru a face această propunere. Iar el a acceptat-o imediat fiind o ocazie unică în cariera sa. Mai mult, Babasha și Chris Martin au avut o probă de sunet înainte de concert, prin urmare, membrii trupei Coldplay știau cum va suna piesa.

Discursul lui Chris Martin la cel de-al doilea concert din București

După vâlva creată de primul show, românii s-au întrebat dacă Coldplay va avea același invitat și la cel de-al doilea concert. L-au avut. Și nu numai că au creat un moment mai puternic decât anteriorul, Chris Martin a avut de spus câteva cuvinte care ar trebui să ridice niște semne de întrebare la conduita pe care publicul spectator o are la un eveniment. Artistul a spus următoarele:

"Este primul nostru concert în România și, sigur că, s-au întâmplat niște lucruri interesante. La început, m-am simțit șocat și trist. M-am simțit cumva vinovat că am făcut ceva rău. Apoi, m-am pus în pat, am încercat să dorm și mi-am dat seama că sunteți publicul nostru și vă iubim necondiționat. Nu puteți face nimic care să ne întristeze. Călătorim în toată lumea, poate că nu înțelegem prin ce ați trecut individual, dar un lucru știu, acela că iubim toți oamenii în mod egal și asta înseamnă că și pe toți românii.

Ieri a fost atât de frumos pentru noi pentru că ne-am dat seama că nu contează, puteți să faceți ce vreți, noi tot o să vă iubim și o să ne întoarcem în România pentru că ne place aici. Și apoi, ce se întâmplă este că îi cântăm astăzi celui mai bun public pe care l-am văzut vreodată. Deci așa merge treaba. Dar aș vrea să schimb un lucru, acela că ieri au fost niște oameni, iar huiduielile nu au fost atât de bune. Aș vrea ca astăzi, timp de cinci secunde, să huiduiți mai bine, mai tare decât ieri, ca să aud.

Publicul s-a conformat, iar la încheierea celor cinci secunde de huiduieli, solistul a spus:

"Da, asta e o huiduială corespunzătoare! Mulțumim, e cea mai bună huiduială pe care am primit-o vreodată!

Joi seară, pe 13 iunie, înainte de a-l invita pe scenă pe Babasha, Chris Martin a făcut următorul anunț:

"După această melodie, vom cânta o manea pentru 3 minute. Cui nu îi place poate să meargă la baie, poate să le dea un mesaj prietenilor, dar să păstreze o atmosferă de pace și iubire."

Discursul lui Chris Martin a fost o oglindă pusă în fața noastră. Ce am văzut în ea rămâne la latitudinea fiecărui participant să afle. Cert este că membrii trupei i-au oferit un sprijin mai mare lui Babasha la cel de-al doilea show, l-au acompaniat mai avid, iar la final fiecare l-a îmbrățișat.

Pe 12 și 13 iunie 2024, Coldplay a adus pe Arena Națională două concerte spectaculoase. Muzica, scenografia, jocurile de lumini au fost doar câteva elemente care au dus la desăvârșirea un show în adevăratul sens al cuvântului. Pe lângă divertisment, Coldplay a arătat că este implicată în cauze sociale și de mediu, este o susținătoare a drepturile LGBTQ+, egalității de gen și etnie.

Citește în continuare

Trending