Trupa lui Keanu Reeves va lansa muzică nouă, după mai bine de 23 de ani
De la mijlocul anilor '90 până la începutul anilor 2000, Keanu Reeves a co-fondat și a cântat la bass într-o trupă de grunge numită Dogstar. Formația s-a reunit vara trecută, recent anunțând că va lansa muzică nouă și va susține o serie de show-uri live. Mai multe detalii în articol.
Dogstar a lansat EP-ul "Quattro Formaggi" și două albume, "Our Little Visionary" (1996) și "Happy Ending (2000), înainte de a se destrăma în 2002. Reeves a cântat la bass în cadrul trupei, iar interesul pentru Dogstar a crescut pe măsură ce cariera sa de actor s-a dezvoltat.
Vara trecută, trupa s-a reunit, veste confirmată de un cont de Instragram unde au fost publicate o serie de fotografii și clipuri video din studioul de înregistrare.
Recent, Dogstar a dezvăluit o fotografie din timpul unei ședințe foto. Reacția fanilor a fost atât de răsunătoare, încât trupa a împărtășit mai multe detalii.
"Vă mulțumim tuturor pentru comentariile amabile. Suntem foarte bucuroși să vedem un astfel de răspuns. Sincer, nu ne așteptam la asta. Ne face să vrem să cântăm și mai mult.
Vom lansa muzică nouă în această vară, urmată de câteva concerte. De îndată ce totul va fi pus la punct, vom anunța pe toată lumea. Sunt atât de multe de făcut, dar fiți siguri că lucrăm și am adunat o echipă fantastică care ne ajută. De asemenea, vom realiza un videoclip muzical pentru a acompania prima noastră melodie. Asta e tot ce vă putem spune acum. Abia așteptăm să împărtășim noua noastră muzică cu toată lumea. Este cel mai satisfăcător și mai semnificativ lot de melodii pe care l-am făcut vreodată. Vă mulțumim încă o dată pentru că ați avut atâta răbdare cu noi. Avem cu adevărat cei mai buni și cei mai loiali fani!", este mesajul transmis de Dogstar.
Recenzie film: Ballerina e pe cât de ridicol, pe atât de ingenios în lupte și coregrafie
După patru filme John Wick și un serial semi-eșuat, „The Continental”, părea că franciza se scufundă într-o auto-repetiție letargică. Dar iată că apare Ballerina, cu Ana de Armas în prim-plan, și lucrurile se animă brusc. Nu e doar un spin-off, e o gură de aer coregrafic într-un univers care părea să se fi sufocat în propriile reguli și mitologii. E un film în care coregrafia și estetica înfruntă logica și realismul, iar rezultatul e bizar, dar captivant.
Povestea pornește de la o traumă clară: o balerină asistă neputincioasă la uciderea tatălui său și intră într-o lume a asasinilor cu reguli stricte, hoteluri cu statut de „safe haven” și o ierarhie aproape religioasă. De aici, lucrurile evoluează previzibil — primește ținte, le elimină, iar obsesia pentru descoperirea asasinului tatălui ei o duce, inevitabil, spre trădare și răzvrătire. Ce e păcat însă e că aspectul de „balerină” e doar un pretext în titlu. Se încearcă câteva legături cu baletul, mai ales într-o scenă pe gheață, cu patine și reflecții reci, dar ideea rămâne nefructificată. Nu există acel amestec rafinat între grație și letalitate pe care îl promite premisa.
Actorie
A fost o surpriză plăcută revederea Anjelicăi Huston, pe care n-o mai zărisem de la The Addams Family și Choke. Ea adaugă un soi de autoritate aristocratică filmului, cu acea privire care parcă îți taie pulsul. Dar dincolo de aparițiile familiare, devine din ce în ce mai evident că dacă n-ai văzut toate filmele Wick și nu știi despre codurile, ordinele și ritualurile acestei lumi, riști să fii lăsat pe dinafară. E genul de film care face „gatekeeping” narativ, fără rușine.
Ana de Armas, în schimb, livrează. Are o prezență magnetică, o bucurie sinceră în a fi parte din haosul estetic al filmului. Spre deosebire de alte asasine celebre de pe marele ecran — Charlize Theron în Atomic Blonde, Zoe Saldana în Colombiana — Ana pare mai puțin cinică, mai puțin îmbibată de durere. E eficientă, rece, dar nu robotică. Inedit e și faptul că filmul evită complet sexualizarea personajelor. Nicio relație amoroasă, nicio privire insinuantă. Doar infiltrați, eliminați, dispăruți. E ceva aproape non Hollywoodian în această alegere.
Keanu Reeves apare, dar mai mult ca un simbol decât ca un actor. E rigid, cu o gravitate forțată și un stil de joc care aduce din ce în ce mai mult cu Steven Seagal. Nu mai e misterios, ci pur și simplu obosit. Iar Ian McShane, mereu impunător, e folosit insuficient. În schimb, Gabriel Byrne, în rolul antagonistului, are acel aer demonic și cerebral care funcționează perfect. Nu poți să nu-ți amintești de el în End of Days cu Schwarzenegger — o prezență satanică prin definiție. Norman Reedus? E acolo pentru postere, cool și misterios, dar fără contribuție reală.
Coloana sonora
Coloana sonoră este semnată de Tyler Bates, deja un veteran al francizei, dar de data aceasta pare că și-a permis mai multă joacă. Cu influențe din colaborările cu Marilyn Manson și un sound electro-industrial cu puls de club, muzica are personalitate. Secvențele din club, cu beat-uri grave și ritm sacadat, aduc aminte de The Continental și de atmosfera decadentă a universului Wick, dar adaugă un strat în plus de adrenalina auditivă. Bates colaborează și de această dată cu Joel J. Richard, iar împreună reușesc să creeze o identitate sonoră coerentă, dar suficient de proaspătă încât să nu pară reciclată.
Cinematografie
Din punct de vedere vizual, Ballerina alternează între secvențe hiperstilizate și altele lipsite de coeziune. Tranzițiile între scene sunt abrupte, uneori haotice, aproape ca un montaj de scurtmetraje disparate cusute cu fir gros. Bătălia cu grenade e un exemplu perfect de ridicol cinematografic — sfidează fizica, logica și orice urmă de simț al realității. Dar tocmai în acest absurd se simte ADN-ul Wick: exagerare, poezie în violență, libertate completă față de regulile lumii reale. Peisajele din Austria sunt superbe, un contrast poetic între zăpada liniștită și violența care mocnește sub ea. Am recunoscut imediat și Praga, în prima parte, folosită inteligent ca fundal urban gotic.
Iluminarea e folosită cu cap: de la satul acoperit de zăpadă din munți, până la luminile pulsatorii ale cluburilor, totul e gândit să ofere o estetică recognoscibilă și memorabilă. Costume excelente, machiaje care adaugă textură personajelor, și un boss final cu lansator de flăcări care pare scos dintr-un joc Doom reinventat de Balenciaga.
Am pierdut șirul mâinilor rupte de Ana de Armas — undeva pe la șase m-am oprit din numărat. Dar fiecare secvență de luptă are măcar o idee nouă, o execuție originală. Asta e adevărata forță a filmului: coregrafia. De la lupte comice cu farfurii în bucătăria unui restaurant la dueluri cu topoare în lumină stroboscopică, totul e un spectacol senzorial.
Concluzie
Concluzia?Ballerina nu e un film coerent sau realist. E un film care îmbrățișează absurdul cu o grație letală. Deși povestea e clasică și uneori subexplorată, ceea ce îl salvează sunt prezența electrizantă a Anei de Armas, direcția artistică stilizată și bătăliile memorabile. Dacă accepți convenția, te bucuri de dansul macabru. Dacă nu, te vei lovi constant de zidul logicii suspendate. Dar pentru un spin-off, e mult mai viu și relevant decât multe continuări directe. Franciza John Wick tocmai a primit o transfuzie proaspătă de adrenalină.
"Ballerina", spin-off-ul "John Wick", apare în cinematografe pe 5 iunie
"Ballerina" îi aduce din nou împreună pe actorii Ana de Armas și Keanu Reeves, într-o acțiune la foc continuu, în avanpremieră din 5 iunie, doar la cinema.
Trailer "Ballerina" │ FOTO: captură YouTube / Lionsgate Movies
"Balerina" prezintă transformarea tinerei Eve Macarro (Ana de Armas) din balerină suavă în asasină letală, instruită de clanul Ruska Roma pentru a descoperi secretul familiei sale. Într-o lume condusă de criminali nemiloși, protagonista devine o forță capabilă să își creeze propriul destin.
Alături de Keanu Reeves, producția mai aduce și alte fețe familiare fancizei precum: Directoarea școlii de balet și de instrucție a asasinilor clanului Ruska Roma (Anjelica Huston), Winston (Ian McShane) și Charon (regretatul Lance Reddick) recepționerul de la celebrul hotel al asasinilor - Continental New York.
Regizat de Len Wiseman, filmul "Ballerina" prezintă o nouă perspectivă asupra francizei și se remarcă prin scenografii impresionante, confruntări memorabile, cascadorii complexe și un adevărat arsenal de arme, incluzându-le aici și pe cele improvizate precum o pereche de patine, pioleți sau aruncător de flăcări.
În loc să demonstreze forță brută, Eve este mai degrabă creativă și folosește orice îi vine la îndemână pentru a se apăra. Actrița Ana de Armas a declarat în mai multe interviuri că s-a dorit o acțiune credibilă, iar Eve folosește tot ce găsește în jur pentru a rămâne în viață.
Drama Evei începe în copilărie, când tatăl ei este ucis. Astfel, ajunge la clanul Ruska Roma, la o instituție care, sub masca antrenamentelor de balet, ascunde adevărată activitate, aceea de a forma asasini de elită. După ce directoarea îi refuză dreptul de a răzbuna moartea tatălui, Eve își caută dreptatea pe cont propriu. În mod surprinzător, reușește să deranjeze mulți oameni răi și să atragă împotriva ei aproape toată spuma asisinilor plătiți.
Produs de Lionsgate și distribuit pe marile ecrane din țară de către Vertical Entertainment, filmul de acțiune "Balerina" ajunge în avanpremieră din 5 iunie la cinema și în formatele speciale Dolby Atmos și 4DX.
Keanu Reeves este un înger păzitor în comedia "Good Fortune" - TRAILER
Dacă în "Constantine", Keanu Reeves a avut o confruntare cu Gabriel, în "Good Fortune", el chiar devine Gabriel, prezentând o perspectivă mai amuzantă, și nu atât de dramatică a îngerului. Descoperi mai multe în articol și urmărind trailerul.
Trailer "Good Fortune" │ FOTO: captură YouTube / Lionsgate Movies
"Good Fotune" face cunoștință spectatorilor cu Gabriel, un înger bine intenționat, dar incompetent, care se amestecă în viața unui muncitor oropsit (Aziz Ansari), dar și a unui capitalist bogat (Seth Rogen). Sandra Oh și Keke Palmer joacă și ele în roluri principale. Filmul va ajunge în cinematografe la mijlocul lunii octombrie.
La începutul trailerului, Gabriel se află pe un acoperiș, având în fața ochilor orașul Los Angeles, și vorbește cu un alt înger pe nume Martha (Sandra Oh).
"Martha, există vreo modalitate prin care aș putea avea îndatoriri mai semnificative? Vreau să-i îndrum pe oameni; vreau să le schimb viața", declară Gabriel.
Filmul marchează debutul regizoral al lui Ansari, el fiind anterior protagonist și creator al serialului "Master of None" de pe Netflix. "Good Fortune" este produs de Ansari, Anthony Katagas și Alan Yang, iar Ansari Christopher Woodrow, Connor DiGregorio și Jonathan McCoy sunt producători executivi. Este o producție Garam Films, Oh Brudder, Keep Your Head și Yang Pictures, distribuită de Lionsgate în asociere cu Media Capital Technologies.
Pelicula a fost inițial programată de lansare în 2022, sub titlul "Being Mortal", bazată pe cartea cu același nume a lui Atul Gawande. Proiectul a fost lăsat în stand-by după ce Bill Murray, unul dintre actorii principali din distribuție, a fost acuzat că a hărțuit sexual o membră a echipei de producție.