Urmărește-ne în Social Media

Lifestyle

Gucci a cooptat-o pe Billie Eilish pentru o companie la ochelari de soare

Billie Eilish a devenit chipul celei mai noi campanii Gucci de ochelari de soare. Artista de 20 de ani ne prezintă mai multe fațete ale personalității sale. Detalii, foto și video în articol.

Publicat

pe

Billie Eilish în campania Gucci
Billie Eilish în campania Gucci │ FOTO: captură YouTube / Gucci

Inspirată de filmele noir, noua reclamă Gucci o are în prim plan pe Billie, conducând o mașină de epocă pe dealurile de la Hollywood. Protagonista este urmărită de o altă mașină la volanul căreia se află tot Billie Eilish. Pe parcursul clipului, cele două Billie Eilish prezintă trei modele de ochelari de soare Gucci. La fel ca materialul vizual, ochelarii prezentați îmbină alura retro cu rafinamentul modern.

Vizualizate de Alessandro Michele și surprinse de fotograful Harley Weir sub conducerea artistică a Linei Kutsovskaya, scenele prezintă o selecție de noi stiluri de inspirație retro care oglindesc starea cinematografică a videoclipului. De asemenea, mașinile joacă și ele un rol cheie, explorând ideea că ele funcționează ca extensii simbolice ale celor care le conduc, dezvăluind intențiile, motivațiile și personalitatea acestora. Vizualul se încheie în vârful unui deal cu ambele versiuni ale lui Billie mărturisindu-și dragostea una față de cealaltă.

Potrivit publicației RollingStone, Billie Eilish a fost selectată pentru campanie datorită autenticității sale care se potrivește cu valorile de bază ale casei de modă. Totodată, Gucci menționează că tânăra artistă este considerată de mulți drept vocea generației sale, acest aspect contribuind la alegerea lui Eilish pentru campanie.

Noua reclamă cu Billie vine după ce Gucci a lansat recent campania de toamnă 2022. Materialele sunt inspirate tot din cinematografie, mai exact din filmele lui Stanley Kubrick: "2001: A Space Odyssey", "A Clockwork Orange" și "The Shining".

VIDEO: Campanie Gucci Billie Eilish

PUBLICITATE
Comentează

Muzică și film

Billie Eilish lansează un cântec de pe coloana sonoră a filmului "Barbie"

Billie Eilish a anunțat că a lucrat la coloana sonoră a filmului "Barbie", cu Margot Robbie și Ryan Gosling în rolurile principale. Cântăreața de 21 de ani a pregătit un cântec ce va fi lansat oficial peste câteva zile. Găsești mai multe detalii în articol.

Publicat

pe

Billie Eilish Special Acoustic Show la Telekom Forum Bonn
Billie Eilish Special Acoustic Show la Telekom Forum Bonn │ FOTO: Captură YouTube

Noua melodie se intitulează "What Was I Made For" și va fi lansată oficial pe 13 iulie. Piesa a fost realizată cu ajutorul lui FINNEAS, fratele și vechiul colaborator al artistei.

"Am făcut această melodie pentru <<Barbie>> și înseamnă totul pentru mine. Acest film vă va schimba viețile și sperăm că și cântecul va face la fel. Pregătiți-vă să plângeți", a transmis Billie Eilish.

"What Was I Made For" marchează a doua lansare muzicală din acest an a cântăreței. În mai, Billie Eilish a urcat pe platformele de streaming un cover al piesei "Hotline Bling" a lui Drake. Mai mult, viitoarea piesă continuă incursiunea lui Eilish în film. În 2020, ea a lansat "No Time to Die", melodia tematică a filmului James Bond. Doi ani mai târziu, ea și fratele său au scris trei melodii originale pentru coloana sonoră a filmului "Turning Red".

Revenind la muzica filmului "Barbie", aceasta a fost produsă de Mark Ronson și include cântece ale unora dintre cele mai mari vedete pop contemporane, cum ar fi Lizzo, Fifty Fifty, Kali, Gayle, Khalid, Haim și Ava Max. O serie de single-uri au fost deja lansate, printre care "Dance the Night" (Dua Lipa) și "Barbie World" (Nicki Minaj, Ice Spice, AQUA).

Filmul "Barbie" ajunge în cinematografe pe 21 iulie. Este regizat de Greta Gerwig, pe baza unui scenariu scris de ea împreună cu soțul și colaboratorul Noah Baumbach.

Citește în continuare

PROMO

Descoperă laptopul pentru creatori ASUS Zenbook Pro 14 OLED

Trending