Urmărește-ne în Social Media

Lifestyle

Inna a primit cadou un Ferrari din partea Global Records

Cea mai recentă reușită profesională a Innei a fost recompensată de către casa ei de discuri cu un cadou pe măsura. Artista a primit din partea Global Records un Ferrari. Pentru a-și arăta recunoștința, Inna a publicat un mesaj de mulțumire pe Instagram, precum și două poze cu noua sa mașină.

Publicat

pe

Inna în videoclipul ”Read My Lips”
Inna în videoclipul ”Read My Lips” │ FOTO: Captură YouTube

Inna a atins recent pragul de 10 miliarde de vizualizări și stream-uri însumate la piesele din întregul ei portofoliu muzical. Pentru a sărbători această performanță, casa de discuri a organizat o petrecere privată, la care au participat și alți colegi de la Global, printre care Alina Eremia și Irina Rimes.

Potrivit story-urilor Innei de pe Instagram, evenimentul a avut loc la Loft, artista venind însoțită de iubitul ei, Deliric. Petrecerea a culminat cu un cadou impresionant din partea Global: Inna a primit un Ferrari F8 Spider.

"Oameni buni, faceți cunoștință cu RARI. Acesta este un cadou primit din partea echipei mele pentru atingerea pragului de 10.000.000.000 de view-uri și stream-uri! Global Records și Lucian, încă nu îmi vine să cred că am ajuns atât de departe! Visele devin realitate", a scris Inna pe Instagram, artista publicând și două poze cu noua sa mașină.

POZE: INNA alături de noul ei Ferrari

View this post on Instagram

A post shared by INNA (@inna)

INNA este unul dintre cei mai de succes artiști dance din industrie. Cu un șir lung de hituri, ce au obținut multi-platină, artista a colaborat cu unele din cele mai importante nume la nivel global, amintind aici de J Balvin, Sean Paul, ALOK sau Sofi Tukker. Mai mult de atât, lansările ei solo au dus-o până în punctul în care astăzi spunem despre INNA că este cel mai bine vândut artist român.

INNA a doborât recent un record global: a devenit artista cu cele mai multe videoclipuri cu peste un milion de vizualizări din lume. Portofoliul impresionant al INNEI este comparabil cu cele mai mari nume din industria muzicală globală, dar începând din martie 2022, INNA are 269 de videoclipuri pe YouTube ce depășesc un milion de vizualizări, iar acest număr o clasează pe prima poziție, conform Kworb. Pentru o mai bună înțelegere a acestei reușite, Ariana Grande are 268 de videoclipuri, Taylor Swift 231, Shakira 187, Katy Perry 168, iar Rihanna 119.

Industria muzicala

INNA a lansat "Just Dance Club Party", prima sesiune din "Rock the Club" - VIDEO

INNA a lansat "Just Dance Club Party", un performance live cu o parte din piesele de pe albumul "Just Dance", material rezultat în urma Dance Queen's House. Mai multe detalii și video în articol.

Publicat

pe

INNA - Just Dance Club Party
INNA - Just Dance Club Party │ FOTO: captură YouTube / INNA

"Just Dance Club Party" este prima sesiune dintr-un concept special care se numește "Rock the Club". În cadrul acestuia, INNA ia cu asalt cluburile și le cântă fanilor piesele cele mai cunoscute din repertoriul său.

Această primă sesiune îi are ca invitați speciali pe Marco&Seba și Sickotoy, producătorii cu care INNA lucrează constant pentru hiturile care au cucerit topurile radio și TV internaționale și naționale. Echipa de filmare dedicată pentru acest episod a fost coordonată de Lucian Ștefan, Jimachez și Paul Tatcu, iar editul final a fost realizat de Jimachez.

Înainte de "Rock the Club", fanii INNEI s-au bucurat de "Rock the Roof", sesiuni live pe care artista le-a filmat de-a lungul anilor cu trupa ei pe clădirile cele mai înalte din orașe emblematice din lume precum Mexico City, Barcelona, Londra, Paris, Los Angeles, Istanbul, dar și București. Videoclipurile sunt postate pe canalul de YouTube al artistei și au depășit 300 de milioane de vizualizări.

Anul acesta, INNA a lansat albumul "Just Dance" care include 11 piese într-o nouă direcție muzicală pe care artista a abordat-o, piese cu un sound atipic, uptempo, energic, curajos, obținute în urma unui alt proiect devenit deja statement pentru INNA: Dance Queen's House. Aceasta este o sesiune muzicală de 16 zile în care artista a stat izolată într-o casă alături de producători și compozitori precum Marcel Botezan, Sebastian Barac, Alex Cotoi, Iraida, iar procesul creativ a fost prezentat publicului într-o serie de 8 vloguri difuzate pe canalul de YouTube INNA.

Vara aceasta, colaborarea INNEI cu R3hab și Sash! pentru "Rock My Body" a dominat topurile radio din Franța, dar și Turcia, Olanda, Norvegia, Finlanda. De curând, INNA a lansat și piesa "Freak" în colaborare cu Tujamo și Azteck.

VIDEO: INNA - Just Dance Club Party

Citește în continuare

Lifestyle

INNA semnează coloana sonoră a campaniei "Icon Collection" de la Victoria's Secret - VIDEO

INNA a marcat o nouă reușită în carieră. "VKTM", piesa sa în colaborare cu SICKOTOY, a devenit fundalul muzical al celei mai recente campanii Victoria's Secret. Găsești în articol mai multe detalii.

Publicat

pe

INNA / fotomodelele Adut Akech și Naomi Campbell
INNA / fotomodelele Adut Akech și Naomi Campbell │ FOTO: capturi YouTube

INNA s-a alăturat unora dintre cele mai populare modele Victoria's Secret în cadrul campaniei "Icon Collection". Piesa "VKYM" a devenit coloana sonoră a reclamei pentru noua gamă de lenjerie intimă.

"Este o onoare ca una dintre piesele mele să fie parte dintr-o campanie atât de mare cu modele inspiraționale la care toată planeta se uită cu admirație, pentru un brand atât de cunoscut precum Victoria's Secret. Sunt recunoscătoare și mulțumesc tuturor celor care cred în mine", a spus INNA.

Mai mult, senzualele piese sunt purtate de unele dintre cele mai apreciate modele. Este vorba despre Naomi Campbell, Adriana Lima, Gisele Bundchen și Candice Swanepoel. În același timp, "Icon Collection" le prezintă și pe Adut Akech, Emily Ratajkowski, Hailey Bieber, Sui He și Paloma Elsesser. Ele completează pleiada de fotomodele care îmbracă noile lenjerii Victoria's Secret.

Piesa centrală a colecției Icon este sutienul Push-Up Demi, care se mândrește cu o tehnologie de ridicare și modelare menită să îmbunătățească forma naturală a purtătoarei. Această caracteristică se dorește a fi angajamentul Victoria's Secret de a promova toate femeile pentru ceea ce sunt și ceea ce le face unice. Sutienul are o dantelă delicată, o căptușeală ușoară cu push-up și bretele reglabile. Colecția este completată de chiloți și halate cu logo-ul Victoria's Secret, iar toate piesele sunt deja disponibile online.

Victoria's Secret - Icon Collection

Revenind la coloana sonoră a campaniei "Icon Collection", piesa "VKTM" a fost compusă de Breyan Isaac și Sickotoy (Alex Cotoi) și produsă de Sickotoy. Melodia a fost lansată alături de un videoclip oficial în 2020.

INNA a stabilit recorduri internaționale când muzica ei a depășit impresionanta cifră de 10 miliarde de stream-uri anul trecut. Cu 8 albume de studio și numeroase concerte în întreaga lume, INNA s-a dovedit a fi o artistă îndrăgită și de succes. Single-ul "Rock My Body", cu R3HAB, a urcat în topurile din întreaga lume și a acumulat peste 32 de milioane de ascultări, iar recentul "Freak", în colaborare cu Tujamo și Azteck, pare să urmeze aceeași cale de succes. Melodia a primit deja aprecieri, după ce a fost interpretată live, alături de Tujamo, la Neversea 2023.

SICKOTOY este unul dintre cei mai de succes DJ și producători din Europa de Est din ultimii ani și posesorul unui Latin Grammy, pentru cel mai bun album Latin, Rock și Urban Alternative, obținut în urma colaborării sale cu Pitbull, Mohombi și Wisin pentru "Baddest Girl in Town". SICKOTOY a avut, de asemenea, multiple colaborări de succes cu artiști precum INNA, Ilkay Sencan, Minelli și Elvana Gjata.

Citește în continuare

Trending