Urmărește-ne în Social Media

Albume noi

INNA a lansat cea de-a doua parte a albumului "Champagne Problems" - AUDIO

INNA revine cu cea de-a doua parte a albumului "Champagne Problems". Înregistrat în cadrul unei noi sesiuni "Dance Queen's House", discul include 8 piese noi.

Publicat

pe

INNA - ”Champagne Problems”
INNA - ”Champagne Problems” │ FOTO: Artwork

"Cryo" este piesa de rezistență a albumului, catchy, plină de energie, care te va face să cânți și să dansezi întruna. Întregul album a fost compus în cadrul celor 16 zile de sesiune muzicală numită "Dance Queen's House", pe care artista le-a petrecut izolată într-o casă cu producători și compozitori alături de care a lucrat pentru a lansa piese noi, dar și pentru a-i aduce pe fani și mai aproape de universul ei, prin cele 8 vloguri postate pe YouTube.

Și pentru acest album, INNA a colaborat cu Marcel Botezan, Sebastian Barac, Minelli, Alex Cotoi, dar și cu autori și compozitori străini precum Gustav Nyström, Moa Pettersson Hammar si Jordan Shaw. Albumul poate fi accesat pe canalul de YouTube al artistei aici, dar și pe magazinele digitale.

"Cea de-a doua parte a albumului "Champagne Problems" e aici și mă bucur că sunteți alături de mine în această călătorie frumoasă. Dance Queen's House este un proiect de suflet și să creez atât de multe piese alături de oameni talentați pe care îi admir este o reală bucurie și onoare. Enjoy!", a spus INNA.

AUDIO: INNA - "Champagne Problems", partea a II-a (Albumul integral)

INNA doboară un nou record global: este artista cu cele mai multe videoclipuri cu peste un milion de vizualizări din lume. Portofoliul impresionant al INNEI este comparabil cu cele mai mari nume din industria muzicală globală, dar începând de astăzi, INNA are 269 de videoclipuri pe YouTube ce depășesc un milion de vizualizări, iar acest număr o clasează pe prima poziție, conform Kworb. Pentru o mai bună înțelegere a acestei reușite, Ariana Grande are 268 de videoclipuri, Taylor Swift 231, Shakira 187, Katy Perry 168, iar Rihanna 119.

"Sunt recunoscătoare pentru fiecare reușită din cariera mea și mă bucur că muzica mea a ajuns atât de departe, în viețile atâtor oameni, cărora sper că le-am făcut viața mai frumoasă! Mulțumesc fanilor mei și echipei mele pentru susținere! Don't let the music die!", a declarat INNA.

La finalul anului trecut, INNA a lansat single-ul "Up" cu Sean Paul, piesa cumulând peste 37 milioane de vizualizări pe YouTube. Piesa a fost compusă de Minelli, Sebastian Barac, Marcel Botezan, Elena Alexandra Apostoleanu, Alex Cotoi, Sean Paul, produsă de Alex Cotoi, Marcel Botezan, Sebastian Barac, versuri de Minelli, Sean Paul.

PUBLICITATE
Comentează

Industria muzicala

INNA a lansat "Just Dance Club Party", prima sesiune din "Rock the Club" - VIDEO

INNA a lansat "Just Dance Club Party", un performance live cu o parte din piesele de pe albumul "Just Dance", material rezultat în urma Dance Queen's House. Mai multe detalii și video în articol.

Publicat

pe

INNA - Just Dance Club Party
INNA - Just Dance Club Party │ FOTO: captură YouTube / INNA

"Just Dance Club Party" este prima sesiune dintr-un concept special care se numește "Rock the Club". În cadrul acestuia, INNA ia cu asalt cluburile și le cântă fanilor piesele cele mai cunoscute din repertoriul său.

Această primă sesiune îi are ca invitați speciali pe Marco&Seba și Sickotoy, producătorii cu care INNA lucrează constant pentru hiturile care au cucerit topurile radio și TV internaționale și naționale. Echipa de filmare dedicată pentru acest episod a fost coordonată de Lucian Ștefan, Jimachez și Paul Tatcu, iar editul final a fost realizat de Jimachez.

Înainte de "Rock the Club", fanii INNEI s-au bucurat de "Rock the Roof", sesiuni live pe care artista le-a filmat de-a lungul anilor cu trupa ei pe clădirile cele mai înalte din orașe emblematice din lume precum Mexico City, Barcelona, Londra, Paris, Los Angeles, Istanbul, dar și București. Videoclipurile sunt postate pe canalul de YouTube al artistei și au depășit 300 de milioane de vizualizări.

Anul acesta, INNA a lansat albumul "Just Dance" care include 11 piese într-o nouă direcție muzicală pe care artista a abordat-o, piese cu un sound atipic, uptempo, energic, curajos, obținute în urma unui alt proiect devenit deja statement pentru INNA: Dance Queen's House. Aceasta este o sesiune muzicală de 16 zile în care artista a stat izolată într-o casă alături de producători și compozitori precum Marcel Botezan, Sebastian Barac, Alex Cotoi, Iraida, iar procesul creativ a fost prezentat publicului într-o serie de 8 vloguri difuzate pe canalul de YouTube INNA.

Vara aceasta, colaborarea INNEI cu R3hab și Sash! pentru "Rock My Body" a dominat topurile radio din Franța, dar și Turcia, Olanda, Norvegia, Finlanda. De curând, INNA a lansat și piesa "Freak" în colaborare cu Tujamo și Azteck.

VIDEO: INNA - Just Dance Club Party

Citește în continuare

Lifestyle

INNA semnează coloana sonoră a campaniei "Icon Collection" de la Victoria's Secret - VIDEO

INNA a marcat o nouă reușită în carieră. "VKTM", piesa sa în colaborare cu SICKOTOY, a devenit fundalul muzical al celei mai recente campanii Victoria's Secret. Găsești în articol mai multe detalii.

Publicat

pe

INNA / fotomodelele Adut Akech și Naomi Campbell
INNA / fotomodelele Adut Akech și Naomi Campbell │ FOTO: capturi YouTube

INNA s-a alăturat unora dintre cele mai populare modele Victoria's Secret în cadrul campaniei "Icon Collection". Piesa "VKYM" a devenit coloana sonoră a reclamei pentru noua gamă de lenjerie intimă.

"Este o onoare ca una dintre piesele mele să fie parte dintr-o campanie atât de mare cu modele inspiraționale la care toată planeta se uită cu admirație, pentru un brand atât de cunoscut precum Victoria's Secret. Sunt recunoscătoare și mulțumesc tuturor celor care cred în mine", a spus INNA.

Mai mult, senzualele piese sunt purtate de unele dintre cele mai apreciate modele. Este vorba despre Naomi Campbell, Adriana Lima, Gisele Bundchen și Candice Swanepoel. În același timp, "Icon Collection" le prezintă și pe Adut Akech, Emily Ratajkowski, Hailey Bieber, Sui He și Paloma Elsesser. Ele completează pleiada de fotomodele care îmbracă noile lenjerii Victoria's Secret.

Piesa centrală a colecției Icon este sutienul Push-Up Demi, care se mândrește cu o tehnologie de ridicare și modelare menită să îmbunătățească forma naturală a purtătoarei. Această caracteristică se dorește a fi angajamentul Victoria's Secret de a promova toate femeile pentru ceea ce sunt și ceea ce le face unice. Sutienul are o dantelă delicată, o căptușeală ușoară cu push-up și bretele reglabile. Colecția este completată de chiloți și halate cu logo-ul Victoria's Secret, iar toate piesele sunt deja disponibile online.

Victoria's Secret - Icon Collection

Revenind la coloana sonoră a campaniei "Icon Collection", piesa "VKTM" a fost compusă de Breyan Isaac și Sickotoy (Alex Cotoi) și produsă de Sickotoy. Melodia a fost lansată alături de un videoclip oficial în 2020.

INNA a stabilit recorduri internaționale când muzica ei a depășit impresionanta cifră de 10 miliarde de stream-uri anul trecut. Cu 8 albume de studio și numeroase concerte în întreaga lume, INNA s-a dovedit a fi o artistă îndrăgită și de succes. Single-ul "Rock My Body", cu R3HAB, a urcat în topurile din întreaga lume și a acumulat peste 32 de milioane de ascultări, iar recentul "Freak", în colaborare cu Tujamo și Azteck, pare să urmeze aceeași cale de succes. Melodia a primit deja aprecieri, după ce a fost interpretată live, alături de Tujamo, la Neversea 2023.

SICKOTOY este unul dintre cei mai de succes DJ și producători din Europa de Est din ultimii ani și posesorul unui Latin Grammy, pentru cel mai bun album Latin, Rock și Urban Alternative, obținut în urma colaborării sale cu Pitbull, Mohombi și Wisin pentru "Baddest Girl in Town". SICKOTOY a avut, de asemenea, multiple colaborări de succes cu artiști precum INNA, Ilkay Sencan, Minelli și Elvana Gjata.

Citește în continuare

Trending