Urmărește-ne în Social Media

Premii muzicale

Premiile Grammy 2022 ar putea fi amânate din cauza variantei Omicron

Ceremonia Premiilor Grammy 2022 ar urma să fie amânată, conform unor surse citate de Billboard. Evenimentul trebuia să aibă loc pe 31 decembrie la arena Crypto.com din Los Angeles, dar ar urma să fie amânată pentru o dată ulterioară.

Publicat

pe

Nominalizari Premiile Grammy 2022
Nominalizari Premiile Grammy 2022 │ FOTO: Grammy.com www.grammy.com

Premiile Grammy ajung în 2022 la ediţia cu numărul 64, iar un purtător de cuvânt al Academiei a dezvăluit unei publicaţii americane că încă se discuta şi nu s-a ajuns la o decizie cu privire la data finală. Totuşi oficialii tind spre amânare din cauza numărului mare de cazuri Covid-19 varianta Omicron din SUA (aproape 300.000 pe zi). În 2021 ediţia 63 a premiilor a fost de asemenea mutată de la final de ianuarie din cauza pandemiei şi până la urmă s-a desfăşurat pe 14 martie 2021 la Los Angeles Convention Center.

Nominalizariile la ediţia din 2022 au fost anunţate pe 23 noiembrie 2021 prin live stream, iar Billie Eilish, Adele, Justin Bieber şi Ed Sheeran se întrec în nominalizări. Cel mai impresionant e totuşi artistul jazz Jon Batiste, cu 11 nominalizări, urmat de Doja Cat, H.E.R şi Bieber, cu câte 8 menţiuni. ABBA a bifat la rândul său prima nominalizare. La categoria rock concurează Gojira, Rob Zombie, AC/DC, Mastodon, Kings of Leon şi Dream Theater. La rap bătălia e strânsă, cu Drake şi Kanye având albume noi lansate la doar zile distanţă, în vreme ce Lil Nas X a lansat la rândul său un LP foarte popular.

Costi Ioniţă se numără printre compozitorii nominalizaţi la Premiile Grammy 2022 pentru piesa "Go Down Deh" a lui Sean Paul şi Shaggy. Între timp Jay-Z a devenit artistul cu cele mai multe nominalizări din istoria Premiilor Grammy, cu un total de 83 de nominalizări pe parcursul carierei.

În ce priveşte ceremonia din acest an, ea va avea acelaşi prezentator ca şi Premiile Grammy 2021 şi anume Trevor Noah. Îl cunoaştem din cariera de comediant, dar şi ca gazdă a show-ului "The Daily Show With Trevor Noah" de pe Comedy Central.

PUBLICITATE
Comentează

Industria muzicala

Justin Bieber și-a vândut catalogul muzical pentru 200 de milioane de dolari

Justin Bieber, unul dintre cei mai bine vânduți cântăreți contemporani, se alătură unui grup tot mai mare de artiști care își vând discografiile. Află ce înseamnă acest lucru atât pentru Bieber, cât și pentru compania care plătit 200 de milioane de dolari pentru muzica lui.

Publicat

pe

Justin Bieber
Justin Bieber │ FOTO: Captură YouTube

Compania Hipgnosis Songs Capital a achiziționat drepturile lui Bieber asupra catalogului său muzical. Afacerea a avut un preț de aproximativ 200 de milioane de dolari, devenind cea mai profitabilă pentru orice artist din generația lui Bieber. Este, de asemenea, cea mai mare achiziție a companiei Hipgnosis până în prezent, acoperind toate cele 290 de titluri din catalogul lui Bieber, lansate înainte de 31 decembrie 2021.

Hipgnosis Songs Capital deține acum controlul asupra unora dintre cele mai mari hituri din ultimii ani, printre care "Baby" și "Sorry". Acest lucru înseamnă că Hipgnosis va primi o sumă de bani de fiecare dată când o melodie pe care o deține este ascultată pe serviciile de streaming sau folosită pe radio, TV sau în filme.

În mod normal, cataloagele mai noi, cum ar fi cel al lui Bieber, sunt considerate investiții mai riscante, deoarece pot să nu fie susținute de trecerea timpului. De multe ori se vând pentru sume mai mici decât cataloagele artiștilor cu o anumită "istorie". Cu toate acestea, succesul lui Bieber a fost de netăgăduit încă de la albumul său de debut din 2009, "My World".

În ceea ce-l privește pe Justin Bieber, el a avut de ales - să continue să culeagă recompensele de fiecare dată când unul dintre hiturile sale este difuzat sau să încaseze acum și să vândă drepturile pentru o sumă forfetară. Artistul de 28 de ani a ales a doua variantă. De asemenea, melodiile lui Bieber vor continua să fie administrate de Universal Music, casa de discuri cu care a colaborat artistul.

Justin Bieber are o perioadă mai liniștită în carieră. Cântărețul s-a văzut nevoit să amâne concertele rămase din turneul "Justice" pentru o perioadă nedeterminată. Turneul, care inițial era programat să debuteze în 2020, a fost amânat și reprogramat de mai multe ori, inițial din cauza pandemiei, iar recent din cauza sindromului Ramsay Hunt care i-a provocat lui Bieber paralizie facială.

Citește în continuare

Lifestyle

Gucci a cooptat-o pe Billie Eilish pentru o companie la ochelari de soare

Billie Eilish a devenit chipul celei mai noi campanii Gucci de ochelari de soare. Artista de 20 de ani ne prezintă mai multe fațete ale personalității sale. Detalii, foto și video în articol.

Publicat

pe

Billie Eilish în campania Gucci
Billie Eilish în campania Gucci │ FOTO: captură YouTube / Gucci

Inspirată de filmele noir, noua reclamă Gucci o are în prim plan pe Billie, conducând o mașină de epocă pe dealurile de la Hollywood. Protagonista este urmărită de o altă mașină la volanul căreia se află tot Billie Eilish. Pe parcursul clipului, cele două Billie Eilish prezintă trei modele de ochelari de soare Gucci. La fel ca materialul vizual, ochelarii prezentați îmbină alura retro cu rafinamentul modern.

Vizualizate de Alessandro Michele și surprinse de fotograful Harley Weir sub conducerea artistică a Linei Kutsovskaya, scenele prezintă o selecție de noi stiluri de inspirație retro care oglindesc starea cinematografică a videoclipului. De asemenea, mașinile joacă și ele un rol cheie, explorând ideea că ele funcționează ca extensii simbolice ale celor care le conduc, dezvăluind intențiile, motivațiile și personalitatea acestora. Vizualul se încheie în vârful unui deal cu ambele versiuni ale lui Billie mărturisindu-și dragostea una față de cealaltă.

Potrivit publicației RollingStone, Billie Eilish a fost selectată pentru campanie datorită autenticității sale care se potrivește cu valorile de bază ale casei de modă. Totodată, Gucci menționează că tânăra artistă este considerată de mulți drept vocea generației sale, acest aspect contribuind la alegerea lui Eilish pentru campanie.

Noua reclamă cu Billie vine după ce Gucci a lansat recent campania de toamnă 2022. Materialele sunt inspirate tot din cinematografie, mai exact din filmele lui Stanley Kubrick: "2001: A Space Odyssey", "A Clockwork Orange" și "The Shining".

VIDEO: Campanie Gucci Billie Eilish

Citește în continuare
Concert Depeche Mode 2023

AGENDA DE CONCERTE

<< ian. 2023 >>
lmmjvsd
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5

Trending