Cele mai așteptate concerte în România și recomandăriCele mai importante concerte în Romania în 2020 Daria Batschi-Beleca la "Românii au talent" 2021"Românii au talent": Daria Batschi-Beleca și interpretarea angelică la harpă l-au făcut pe Andi Moisescu să apese Golden Buzz Akara Dianne la "Românii au talent" 2021"A fost pasiune de la început și până la sfârșit", i-a spus Andi Moisescu unei acrobate la "Românii au talent" Laura Melu la "Românii au talent" 2021"Românii au talent": Laura Melu a îmbinat muzica folclorică cu rockul și a impresionat audiența Lady Gaga, Bradley Cooper - I'll Never Love Again (A Star Is Born)Persoana care îi plimba câinii lui Lady Gaga a fost împușcată, doi buldogi francezi ai artistei au dispărut "Românii au talent" sezonul 11Un nou Golden Buzz la "Românii au talent!", în ediția cu artistul stradal care testează limitele imposibilului: "Sunt nebun, recunosc" Victoria - Ugly Cry (Artwork)Eurovision 2021: Reprezentanta Bulgariei dorește ca România să o ajute la selectarea piesei

Brandul de haine al Rihannei a fost închis la mai puțin de doi ani de la lansare

"Fenty Fashion House", linia de îmbrăcăminte a Rihannei, a fost suspendată pe o perioadă nedeterminată. Brandul fusese lansat cu aproape doi în urmă ca parte a companiei de lux LVMH, în care se mai găsesc firme high-end ca Louis Vuitton, Givenchy sau Christian Dior.
Rihanna

Rihanna │ FOTO: Facebook Rihanna

Această decizie vine în urma situației create de pandemia de coronavirus. Industria globală a modei și, implicit, numeroase branduri au fost grav afectate, vânzările scăzând dramatic în 2020. Potrivit CNN, LVMH a hotărât să pună (momentan) lacătul pe ușă, "în așteptarea unor condiții mai bune". Demersul a fost acceptat și de Rihanna.

Închiderea casei de modă Fenty nu va afecta celelalte afaceri ale vedetei, precum liniile de îngrijire a pielii și a produselor de înfrumusețare "Fenty Skin" și "Fenty Beauty", precum și linia de lenjerie intimă "Savage X Fenty". LVMH a declarat că va continua să sprijine aceste branduri, concentrându-se pe "creșterea și dezvoltarea" lor.

Chiar dacă a pierdut o piesă de pe tabla de șah, Rihanna mai are ași în mânecă. Recent, linia sa de lenjerie intimă a primit o finanțare de 115 milioane de dolari pentru a se extinde pe piață. "Savage X Fenty", la fel ca celelalte mărci Fenty, a fost apreciată pentru imaginea pozitivă pe care o promovează. Linia oferă lenjerie de corp pentru o gamă largă de tonuri ale pielii și tipuri de corp - un mesaj care poate fi observat în prezentările de modă și campaniile publicitare. Toamna trecută, o campanie pentru o colecție specială a fost prezentată de femei care au câștigat lupta cu cancerul de sân.

Citește mai multe despre Rihanna
Alina Ghimus este redactor la InfoMusic.ro.
Citește și alte articole ale autorului.
CLOSE
CLOSE
Citește articolul precedent:
Michelle Obama va fi gazda unei emisiuni culinare pentru copii

Fosta Primă Doamnă a Statelor Unite va juca și va produce "Waffles + Mochi", o emisiune ce îi învață pe...

Închide