Urmărește-ne în Social Media

Lifestyle

Brandul de haine al Rihannei a fost închis la mai puțin de doi ani de la lansare

"Fenty Fashion House", linia de îmbrăcăminte a Rihannei, a fost suspendată pe o perioadă nedeterminată. Brandul fusese lansat cu aproape doi în urmă ca parte a companiei de lux LVMH, în care se mai găsesc firme high-end ca Louis Vuitton, Givenchy sau Christian Dior.

Publicat

pe

Rihanna
Rihanna │ FOTO: Facebook Rihanna www.facebook.com

Această decizie vine în urma situației create de pandemia de coronavirus. Industria globală a modei și, implicit, numeroase branduri au fost grav afectate, vânzările scăzând dramatic în 2020. Potrivit CNN, LVMH a hotărât să pună (momentan) lacătul pe ușă, "în așteptarea unor condiții mai bune". Demersul a fost acceptat și de Rihanna.

Închiderea casei de modă Fenty nu va afecta celelalte afaceri ale vedetei, precum liniile de îngrijire a pielii și a produselor de înfrumusețare "Fenty Skin" și "Fenty Beauty", precum și linia de lenjerie intimă "Savage X Fenty". LVMH a declarat că va continua să sprijine aceste branduri, concentrându-se pe "creșterea și dezvoltarea" lor.

Chiar dacă a pierdut o piesă de pe tabla de șah, Rihanna mai are ași în mânecă. Recent, linia sa de lenjerie intimă a primit o finanțare de 115 milioane de dolari pentru a se extinde pe piață. "Savage X Fenty", la fel ca celelalte mărci Fenty, a fost apreciată pentru imaginea pozitivă pe care o promovează. Linia oferă lenjerie de corp pentru o gamă largă de tonuri ale pielii și tipuri de corp - un mesaj care poate fi observat în prezentările de modă și campaniile publicitare. Toamna trecută, o campanie pentru o colecție specială a fost prezentată de femei care au câștigat lupta cu cancerul de sân.

Lifestyle

Rihanna și A$AP Rocky apar într-o reclamă la Fenty - VIDEO

Rihanna și A$AP Rocky formează unul dintre cele mai apreciate cupluri ale momentului. Însă, au reușit să demonstreze că dragostea lor este atemporală cu o reclamă pentru Fenty Skin, a cărei acțiune este plasată în anii 1940. Mai multe detalii și video în articol.

Publicat

pe

Rihanna și A$AP Rocky în reclama Fenty
Rihanna și A$AP Rocky în reclama Fenty │ FOTO: captură YouTube / Fenty Beauty by Rihanna

Rihanna și partenerul său, A$AP Rocky, sunt protagoniștii unei reclame la balsamul de buze hidratant Lux Ultra. În materialul video, cântăreața arată uimitor, cu bucle perfecte și un machiaj impecabil. Ambele vedete sunt îmbrăcate în ținute vintage și arată de parcă ar fi ieșit direct dintr-un film noir hollywoodian.

Cu atenție și viclenie, Rihanna încearcă să-i fure lui A$AP Rocky un sacou. Reușește în cele din urmă, fiind chiar fotografiată de paparazzi purtându-l. La sfârșitul reclamei, Rihanna și Rocky servesc micul dejun și, citind ziarul, rapperul își dă seama că femeia din fața lui este cea care îi fură lucrurile. Dar dacă există un lucru de care nu se va despărți, acela este balsamul lui de buze Fenty Lux Ultra. Din fericire, atât el, cât și Rihanna au propriile tuburi, pentru că "Ține-ți iubitul aproape, dar Lux Balm și mai aproape".

Nu este prima dată când A$AP Rocky i s-a alăturat Rihannei pentru a promova compania Fenty. Artistul de 35 de ani a plasat câteva produse de îngrijire a pielii în videoclipul piesei "Riot".

Recent, ​cuplul a sărbătorit Ziua Îndrăgostiților într-un restaurant din Paris. Povestea lor de dragoste a fost încununată și de nașterea a doi băieți: RZA și Riot Rose.

Citește în continuare

Trending