Cele mai așteptate concerte în România și recomandăriCele mai importante concerte în Romania în 2020 John Mayer în clipul ”Carry Me Away”Documentarul "Framing Britney Spears" l-a întristat pe John Mayer: "Am fost pe punctul de a plânge de cinci ori" Casey Bishop la American Idol,2021Trupa Motley Crue a lăudat o concurentă de 15 ani de la American Idol: "Felicitări, Casey Bishop!" - VIDEO Chefi la CuțiteCel de-al nouălea sezon "Chefi la Cuțite" începe la sfârșitul lunii februarie Sorin Pârcălab la iUmorSorin Pârcălab, la iUmor: "Dacă nu era reală faza, aș fi râs și eu" - VIDEO Juriu iUmor sezonul 10Emisiunea iUmor nu va mai fi difuzată duminica; află când o poți urmări GIM la "Românii au talent" 2021"Românii au talent": GIM a primit Golden Buzz de la Florin Călinescu după ce a emoționat cu un mesaj puternic

Paginile de Facebook ale artiştilor nu vor mai avea Like-uri şi îşi schimbă designul

Facebook a anunţat pe 6 ianuarie o schimbare majoră a paginilor sale oficiale, cele pentru artişti, branduri şi companii. Acele Facebook Pages vor avea eliminat conceptul de Like-uri şi butonul dedicat pentru Like. Îşi vor schimba şi designul şi metricii după care sunt monitorizate. Avem detalii în articol.
Design nou Facebook Pages 2021

Design nou Facebook Pages 2021 │ FOTO: Facebook

În următoarele luni nu vei mai putea să dai Like paginii artistului preferat pe Facebook, ci doar Follow. Facebook a început testele cu noua variantă de Pages încă din vara lui 2020, oferind acces la noul format câtorva creatori de conţinut, actori şi muzicieni. Principala schimbare în Pages este că scapă de Like-uri. Aparent acestea reprezintă în mod eronat popularitatea unei pagini, mai ales pentru că mulţi utilizatori dau Like unei pagini şi apoi îi dau unfollow, pentru că postările sale nu sunt interesante.

În plus există şi presiunea prietenilor de a da like la ceva ce nu îţi place cu adevărat. Noul metric relevant este cel al followerilor, care va fi scos în evidenţă. Este mai relevant pentru a indica numărul de fani care chiar urmăresc un artist, business sau brand. Pages vor primi propriul News Feed şi se vor putea implica în conversaţii cu fanii şi interacţiuni mai complexe. News Feed-ul va mai sugera şi alte personalităţi, pagini, grupuri şi conţinut Trending chiar, iar cu ele poate interacţiona chiar muzicianul sau brandul respectiv.

Cei care urmăresc o pagină de vedetă vor vedea comentariile acelui star scoase în evidenţă deasupra celorlalte comentarii, pentru extra vizibilitate. În cadrul paginilor oficiale de Facebook apare şi un format Q&A, prin care artistul poate răspunde la întrebările celor care vor să afle mai multe despre viaţa sa. Sunt modificări şi la nivel de culise, pentru că adminii de pagini vor putea oferi permisiuni de acces mai granular. Publicul va primi diferite grade de acces la paginile respective.

Facebook a umblat şi la moderare, implementând un filtru mai eficient pentru violenţă, conţinut sexual, spam, phishing sau hate speech. A fost şi uşurată trecerea între un profil public şi unul privat sau o pagină. Vom afla mai multe detalii în următoarele luni, dar staţi liniştiţi, veţi putea da like postărilor artiştilor preferaţi, doar că nu şi paginilor lor oficiale.

Alex Stănescu este redactor la InfoMusic.ro.
Citește și alte articole ale autorului.
CLOSE
CLOSE
Citește articolul precedent:
Dr. Dre a suferit un anevrism cerebral şi a fost internat la Urgenţe

Unul dintre cei mai mari rapperi din lume, Dr. Dre a fost dus la spital de urgenţă pe 5 ianuarie,...

Închide