Cele mai așteptate concerte în România și recomandăriCele mai importante concerte în Romania în 2020 John Mayer în clipul ”Carry Me Away”Documentarul "Framing Britney Spears" l-a întristat pe John Mayer: "Am fost pe punctul de a plânge de cinci ori" Casey Bishop la American Idol,2021Trupa Motley Crue a lăudat o concurentă de 15 ani de la American Idol: "Felicitări, Casey Bishop!" - VIDEO Chefi la CuțiteCel de-al nouălea sezon "Chefi la Cuțite" începe la sfârșitul lunii februarie Sorin Pârcălab la iUmorSorin Pârcălab, la iUmor: "Dacă nu era reală faza, aș fi râs și eu" - VIDEO Juriu iUmor sezonul 10Emisiunea iUmor nu va mai fi difuzată duminica; află când o poți urmări GIM la "Românii au talent" 2021"Românii au talent": GIM a primit Golden Buzz de la Florin Călinescu după ce a emoționat cu un mesaj puternic

O formaţie metal din Suedia cântă recenzii la laptopuri Lenovo - VIDEO

În general recenziile de laptopuri nu sunt chestiuni care să aprindă metalistul din tine şi te facă să dai din cap. Le citeşti, decizi ce să cumperi, treci mai departe. În cazul unui laptop Lenovo s-a lăsat cu heavy metal în cel mai neaşteptat mod posibi: recenzia site-ului tech The Verge a fost transformată în melodie death metal de către o trupă suedeză. Ce a ieşit vedeţi în articol.
Recenzie laptop Lenovo heavy metal

Recenzie laptop Lenovo heavy metal │ FOTO: The Verge

The Verge a testat laptopul Lenovo Legion 5i, un dispozitiv de gaming şi i-a dat nota 7. Trupa suedeză de metal Iron Savages a luat textul recenziei şi l-a transformat în versuri pentru cea mai nouă piesă a sa. Grupul a fost plătit de către agenţia de PR a celor de la Lenovo pentru a "grohăi"' câteva dintre citatele reprezentative din recenzie, iar producătorul Claudio Marino a realizat videoclipul delicios de mai jos. Lenovo şi-a tras reclamă metal am putea spune, doar că nota de 7 nu e chiar de laudă.

Isprava de a transforma recenzia în death metal e totuşi demnă de un rival. În general când jurnaliştii fac recenzii de produse li se cere permisiunea de a le folosi citatele pe site-ul producătorului. În acest caz redactorul The Verge Cameron Faulkner a fost întrebat "Ummmm, îţi pot folosi cuvintele pentru o piesă metal?". Cine ar fi zis nu? Nu am fi crezut că vom vedea o trupă de death care cântă despre procesoare Intel Core 10th Gen, sau despre un design banal de laptop. Alte versuri sunt: "Atractiv dar cu design banal, acesta e laptopul de gaming Lenovo ".

Videoclipul este unul scurt, badass, dur şi specific metal, iar laptopul în cauză stă periculos de aproape de un foc de tabără sau de tobele formaţiei. Cred că acesta e doar începutul şi exemplul poate fi urmat pe viitor şi de alţi producători de gadgeturi/ agenţii de PR. In Flames ar putea cânta despre noul iPhone 13, iar Arch Enemy ar putea avea un refren agresiv despre cele mai noi camere GoPro.

Poate vedem şi o recenzie la PlayStation 5 pe un ritm de punk...

Citește mai multe despre Iron Savages
Alex Stănescu este redactor la InfoMusic.ro.