Urmărește-ne în Social Media

Emisiuni radio-tv

Augustin Viziru a câștigat marea finală Ferma 2020

După 13 săptămâni în care 18 fermieri au luptat cu propriile limite, Augustin Viziru a reușit să câștige marea finală și să obțină titlul de Fermierul Anului 2020, dar și marele premiu de 50.000 de euro. Găsești în articol clasamentul celor patru finaliști.

Publicat

pe

Augustin Viziru cu marele trofeu Ferma 2020
Augustin Viziru cu marele trofeu Ferma 2020 │ FOTO: PRO TV

Andrei Stoica, Augustin Viziru, Elena Chiriac și Viviana Sposub au pornit cu gânduri mari și cu dorința de a demonstra că își merită locul în finală și că au ceea ce le trebuie pentru a pleca acasă cu trofeul. Fiecare probă le-a testat îndemânarea, forța, atenția la detalii și puterea de a trece peste clipele în care totul părea prea greu. Însă numai unul dintre ei putea să câștige premiul cel mare, iar acela a fost Augustin Viziru. Concurentul a știut să profite la maximum de a doua șansă primită și a dedicat victoriei tatălui său care-l urmărește din cer.

"Am abordat cu totul altfel jocul și singurul meu obiectiv a fost să-i dau educația fetiței mele, să-i arăt că se poate să fii om bun și să câștigi trofeul. Și asta am făcut", a declarat Augustin.

Ce locuri au obținut ceilalți concurenți?

Ocupanta locului 4 a fost Viviana Sposub, cea care a reușit de-a lungul competiției să profite de fiecare șansă primită.

"Sunt fericită. Sunt mai puternică. Ferma schimbă destine",  mărturisit Viviana.

Fermierul pe care concurenții au mizat încă din prima zi că poate ajunge în marea finală, Andrei Stoica, a încheiat competiția pe locul 3.

Surpriza competiției, Elena Chiriac, cea care a reușit să elimine, rând pe rând, șapte concurente a demonstrat că a meritat fiecare victorie și a luptat până în ultima clipă, reușind să obțină locul 2.

"Am avut foarte multe provocări. Au fost lecții. A fost cea mai frumoasă experiență din viața mea. M-am acceptat pe mine. Sunt alt om”, a spus Elena.

Marea finală a emisiunii Ferma a condus topul audiențelor la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, unde show-ul a înregistrat 8.7 puncte de rating și 26.6% share față de televiziunea de pe locul secund care a obţinut doar 5.0 puncte de rating și 15.2% share.

Trending