Cele mai așteptate concerte în România și recomandăriCele mai importante concerte în Romania în 2020 Shakira și Gerard PiqueShakira și Gerard Pique ne scot la restaurant în Barcelona dacă donăm pentru o cauză nobilă Irina Rimes la The Artist Awards 2020Irina Rimes întâmpină 2021 cu albumul "Acasă", fanii dedicați ascultă prima piesă înainte de lansare Delia în reclama la centrul de testare COVID OK MedicalReclama cu Delia la teste Covid a fost interzisă la TV Eurovision 2021În 2021, Eurovision va fi de neclintit. Finala și semifinalele au datele stabilite Marco Hietala: "Părăsesc trupa Nightwish și mă retrag din viața publică" Ștefan Bănică și fiul său Radu Ștefan Bănică în concertul de Crăciun din 15 decembrie 2019Fiul lui Ștefan Bănică "se va transforma" la "Te Cunosc de Undeva!", sezonul 16. Ce alte vedete participă

Spotify testează o nouă funcție ce le va permite artiștilor să își promoveze muzica mai bine

Spotify testează o nouă caracteristică ce permite artiștilor să sporească vizibilitatea anumitor piese prin algoritmii de recomandare ai platformei, în schimbul unor redevențe mai mici. Mai multe detalii în articol.
Spotify

Spotify

Melodiile pe care artiștii vor să le promoveze vor apărea în funcțiile Spotify’s Radio și Autoplay înaintea lansării noii caracteristici, cu potențialul de a se extinde la alte moduri de ascultare personalizate disponibile pe platformă.

Noua caracteristică, denumită "Discovery Mode", a fost anunțată pe 2 noiembrie într-un comunicat de presă al companiei Spotify. Aceasta va fi testată inițial cu artiști și case de discuri din SUA, apoi lansată la nivel mondial în cazul în care funcția este considerată un succes. Ce diferențiază Discovery Mode de restul funcțiilor de redare a melodiilor pe Spotify este elementul financiar. Noua caracteristică le oferă artiștilor șansa de a promova muzica prioritară pentru ei în schimbul unei sume mai reduse de bani. 

În principiu, atunci când un artist are o melodie pe care dorește să o scoată în evidență din varii motive (aniversări de piese sau albume sau melodii virale, etc), poate opta pentru modul Discovery. Cu toate acestea, Spotify nu promite că Discovery va spori automat prezența unei melodii în sesiuni de ascultare personalizate doar că, dacă o va face, artiștii vor plăti un cost mai redus pentru acele stream-uri. Spotify vede în această inițiativă o șansă ca artiștii să câștige mai mult pe o piesă care poate nu ar fi primit o expunere atât de mare fără un astfel de boost.

"În acest nou experiment, artiștii și label-urile pot identifica ce piese reprezintă o prioritate pentru ei, iar sistemul nostru va adăuga un anumit semnal algoritmului care determină sesiunile de ascultare personalizate. Acest lucru permite algoritmilor noștri să țină cont de ceea ce este important pentru artist - poate o melodie de care sunt deosebit de încântați, o aniversare a vreunui album, un moment cultural viral pe care îl trăiesc sau alți factori importanți pentru ei" - este menționat în comunicatul oficial Spotify.

Alina Ghimus este redactor la InfoMusic.ro.
Citește și alte articole ale autorului.
CLOSE
CLOSE
Citește articolul precedent:
Britney Spears și-a asigurat fanii îngrijorați că "nu a fost niciodată mai fericită" - VIDEO

Britney Spears a stârnit neliniștea fanilor. Artista a dispărut de pe canalele de social media, publicând apoi un video cu...

Închide