Cu o vechime de 20 de ani pe piața muzicală, magazinul Grimey's a fost închis temporar din cauza pandemiei de COVID-19. Angajații au respectat ordinele guvernamentale și au rămas acasă, pentru a stopa răspândirea virusului. Însă odată cu acest demers, s-a ridicat problema salariilor și a asigurărilor medicale. Taylor Swift s-a oferit să plătească toate cele necesare pentru ca angajații magazinului să nu simtă lipsa remunerațiilor.
"Am fost foarte surprinși, și pot spune chiar impresionați, că Taylor Swift ne-a contactat prin intermediul impresarului său pentru a ne ajuta pe durata pandemiei de coronavirus. Nici nu știam că suntem în atenția sa, dar chiar s-a implicat să ofere o mână de ajutor după tornadele ce au lovit Nashville și Tennessee și acum încearcă să ajute o mică afacere locală.
Taylor a oferit un ajutor financial angajaților mei și a fost dispusă să acopere asigurarea medicală pe trei luni. Este foarte important pentru noi și acum mă simt mai liniștit deoarece solicitaserăm împrumuturi de la Asociația Micilor Afaceri pentru a plăti chiria, vânzătorii și alte cheltuieli. Sprijinul domnișoarei Swift ne oferă o reală șansă de revenire.
Având în vedere situația incertă în care ne aflăm, suntem recunoscători că ne putem gândi la posibilitatea de a ne reîntoarce la magazin, de a împărtăși muzică și de a relua legătura cu comunitatea pasionată de muzică, grație donației oferită de Taylor", a spus co-proprietarul magazinului, Doyle Davis pentru publicația Rolling Stone.
Magazinele de muzică trec printr-o perioadă dificilă cauzată de coronavirus. Nu doar că magazinele fizice au fost nevoite să își închidă porțile, dar și retailerii online, precum Amazon, opresc stocurile de materiale muzicale pentru a face loc unor produse mai esențiale. Acest lucru a dus la scăderea dramatică a vânzării de albume.