Urmărește-ne în Social Media
Horia Brenciu - My Way (Crăciunul începe cu mine)

Albume noi

The Weeknd a lansat albumul "After Hours", creaţie R&B-electronică exuberantă

The Weeknd a lansat pe 20 martie albumul "After Hours", al patrulea material discografic din cariera sa. După un EP de despărţire în 2018 artistul a revenit la un sound înţesat de influenţe ale anilor '80, sintetizatoare şi ode aduse vieţii de noapte. Aflaţi detalii despre noul LP în articol şi ascultaţi câteva piese de pe disc.

Publicat

pe

Coperta album The Weeknd After Hours
Coperta album The Weeknd After Hours │ FOTO: The Weeknd

"After Hours" a fost prefaţat de single-urile "Blinding Lights" şi "Heartless", care au cucerit rapid topurile. Am putut asculta recent şi track-ul "After Hours", care întregeşte un peisaj sonic al unui maniac al petrecerilor nocturne, care se refugiază în singurătate, vanitate şi îşi linge rănile sentimentale în mod exuberant. Abel Tesfaye a scos toate armele din arsenal: vocea de înger, auto tuning, sintetizatoare moştenite de la colaborarea cu Daft Punk pe "Starboy" şi sensibilităţi R&B.

Noul LP include 14 melodii şi este primul material al canadianului care nu include nici o colaborare. Iată tracklist-ul său oficial:

  1. Alone Again
  2. Too Late
  3. Hardest To Love
  4. Scared To Live
  5. Snowchild
  6. Escape from LA
  7. Heartless
  8. Faith
  9. Blinding Lights
  10. In Your Eyes
  11. Save Your Tears
  12. Repeat After Me (Interlude)
  13. After Hours
  14. Until I Bleed Out

Materialul este produs de către The Weeknd, alături de nume precum Metro Boomin, Ricky Reed, Max Martin şi alţii. În spatele acestei colecţii de piese se află nu doar un artist, ci şi o "persona concept", un personaj adus de The Weeknd în toate reprezentaţiile live şi videoclipurile oficiale. El trăieşte doar noaptea, are faţa plină de sânge, plasture pe nas şi un costum roşu. Îi plac maşinile rapide, fotomodelele de pe Instagram şi narcoticele, dar nu se dă înapoi de la o luptă cu pumnii.

Abel a apărut cu câteva luni în urmă în filmul "Uncut Gems", în care îşi joacă propriul rol şi îi fură iubita lui Adam Sandler. Artistul a împlinit 30 de ani pe 16 februarie şi a intrat într-o nouă etapă a vieţii sale, dar asta nu înseamnă că lasă în urma viaţa de noapte. "After Hours" e poate cel mai animat album al său, cu negative eclectice, cu elemente de downtempo, ba chiar şi drum & bass pe "Hardest to Love". Oneohtrix Point Never este un nume din muzica electronică şi cel care a adus acea textură şi aromă electro-EDM unor track-uri de pe LP.

Creierul Tame Impala, Kevin Parker şi-a lăsat de asemenea amprenta pe acest disc, alături de producătorul cu care a lucrat Camila Cabello, Frank Dukes. Fiecare piesă spune povestea eroului nostru în costum roşu, care are cea mai rea noapte din viaţa sa în Las Vegas. Sunt şanse ca acest disc să ia ceva premii în următorul an.

Comentează

Muzică nouă

Ascultă noua piesă hipnotică a lui The Weeknd, "Closing Night" - AUDIO

Unul dintre cele mai așteptate bonus track-uri din ultimele luni, "Closing Night", a fost lansat online de The Weeknd. Melodia a fost produsă de Swedish House Mafia și a fost inclusă nu doar pe versiunea deluxe a albumului "Hurry Up Tomorrow", ci și pe ediția specială Pharrell Williams.

Publicat

pe

Coperta album The Weeknd Hurry Up Tomorrow
Coperta album The Weeknd Hurry Up Tomorrow │ FOTO: The Weeknd

Trioul emblematic dance-pop Swedish House Mafia a produs și scris mai multe hituri alături de The Weeknd. În 2021, au lansat "Moth to a Flame", un imn dance melancolic, iar în 2022, au produs și compus împreună single-ul "Sacrifice".

Trioul a contribuit, de asemenea, la producția pieselor "How Do I Make You Love Me", de pe albumul The Weeknd "Dawn FM", și la "Nothing Is Lost", care a apărut în "Avatar: The Way Of Water", filmul cu cele mai mari încasări din 2022.

Bonus track-ul "Closing Night" a fost așteptat de fani încă de când s-a aflat că e inclus pe ediția japoneză deluxe a albumului "Hurry Up Tomorrow". Cei care au achiziționat versiunea Pharrell Williams Cover Edition au putut asculta în exclusivitate această melodie încă din luna februarie. Online, bonus track-ul a fost publicat în urmă cu doar câteva ore, devenind astfel disponibil publicului larg.

AUDIO: The Weeknd - "Closing Night"

"Hurry Up Tomorrow" conține 22 de piese și este, potrivit spuselor artistului, ultimul album care păstrează această identitate muzicală atât de iubită de public.

"E un spațiu mental în care trebuie să intru și pur și simplu nu mai am dorința să o fac. Tu ai un alter ego, dar apoi vine și partea competitivă. Devine o cursă de șoareci: mai multe direcții, mai mult succes, mai multe show-uri, mai multe albume, mai multe premii și mai multe hituri. Nu se mai termină până când nu îi pui tu capăt", a povestit The Weeknd într-un interviu cu Variety.

Aceastea fiind spuse, artistul nu își dorește să renunțe complet la muzică.

"Nu cred că pot să mă opresc din a face muzică. Trebuie să mă simt, însă, provocat, iar pentru mine acum, the Weeknd, oricine ar fi el, a ajuns în punctul maxim. Nu va putea nimeni să-l portretizeze pe The Weeknd mai bine decât mine și eu n-o să reușesc să o fac mai bine decât o fac acum", a detaliat Abel în același interviu.

"Hurry Up Tomorrow" a inspirat și realizarea unei pelicule, ce a avut premiera în mai 2025. Cu The Weeknd, Jenna Ortega și Barry Keoghan în rolurile principale, filmul este regizat de Trey Edward Shults pe baza unui scenariu la care a contribuit și The Weeknd.

Citește în continuare

Muzică și film

Recenzie film: Hurry Up Tomorrow sau cum să dai foc la 40 lei şi o carieră... sau trei

"Hurry Up Tomorrow" este fără îndoială cel mai slab film văzut în ultimul deceniu. E o risipă de 40 de lei daţi pe bilet şi un "încheietor de cariere" pentru The Weeknd, Barry Keoghan sau Jenna Ortega. Nu îmi pot explica asocierea a doi actori în vogă cu un proiect atât de falimentar, decât prin... prietenia cu The Weeknd. Tot ce e în neregulă cu acest film aflaţi mai jos.

Publicat

pe

Într-o sală complet goală, la Cinema City Mega Mall, într-o seară ploioasă de duminică am văzut "Hurry Up Tomorrow". Pentru că efectiv nu aveam ce să văd. Nu aveam chef de "Mission Impossible" şi mă păstrez pentru un anturaj mai mare la "Final Destination". În fine, nu recomand acest film nimănui. Cine îl descria ca "vis febril ca Enter The Void" pesemne că făcea mişto de mine.

Ce e în neregulă cu filmul?

Scenariul: absolut dezlânat, fără sens, povestea e clişeu şi am mai văzut-o. Ideea de fan obsedat care îşi răpeşte idolul şi vrea să îl salveze, dar îi şi explică faptul că "eu ştiu arta ta mai bine decât tine" e deja răsuflată şi nimeni nu a făcut-o mai bine decât DeNiro cu Wesley Snipes în "The Fan". Visul febril e un ego trip şi o masturbare carieristică pentru omul care a dat de pe Pământ cu banii HBO în serialul "The Idol".

Cinematografia: o cameră care se învârte, vagi filtre artsty şi cele mai slabe tranziţii din softurile gratuite de editare video nu te fac cineast. Am văzut TikTok-uri mai bine editate şi efecte de CapCut pe care le-am apreciat mai mult. Nici măcar momentele din concerte nu au amploarea unui concert REAL The Weeknd.

Actoria: Jenna Ortega şi-a dinamitat cariera când a început cel mai prost dans din istoria filmelor pe "Blinding Lights". Dacă există anti-coregrafia, aici e. Recomand tuturor dacă vedeţi filmul ăsta, să vă acoperiţi urechile şi vă uitaţi la dansul său. E ca şi cum ar călări o capră invizibilă. Am râs, recunosc, copios. Barry Keoghan e aproape decent în cele 7 minute când trage pe nas şi îi dă sfaturi proaste lui The Weeknd. Intră pe uşa precum Kramer din Seinfeld şi pare că mereu se luptă cu gravitaţia. Şi el şi Weeknd joacă cei mai slabi narcomani văzuţi în ultima vreme, cumva anemici, visători şi pendulând între obsesia pentru carieră şi femei.

Coloana sonoră: ai crede că un muzician ştie să potrivească piesele cu momente din film. Nici vorbă.

Spoiler şi momentul când TREBUIE să pleci din sală

Fiţi atenţi aici: The Weeknd, care se joacă pe sine e lovit în spatele capului, legat de pat de Jenna Ortega, se toarnă benzină pe el şi cum se salvează el? Cum, cum? Ghiciţi.... ÎNCEPE SĂ CÂNTE oameni buni. Cântă în falsetto-ul său clasic, o melodie care nu ar trece nici pe C-Sides la un EP demo. Jenna plânge şi închide amnarul. Ce e drept puteam să plec din sală şi când Abel sufla aer între buze la început de film, practic îşi flutură buzele la tine în primul minut din film.

Final

The Weeknd se joacă pe el însuşi într-un film companion pentru albumul final de trilogie "Hurry Up Tomorrow". Iertată să îmi fie expresia, dar o "puşcărie" mai mare de film nu am văzut. În lipsă de lăudători, Abel îşi ia actori celebri să îi facă sluj pe peliculă, ca să ne arate cât de neînţeles e. E drept, e vulnerabil, plânge, dar... simulat, fals. E vanitos chiar şi când încearcă să pară vanitos arătând că e rău să fii vanitos.

Artistul vrea să ne spună că e aşa mare încât a ajuns să se teamă că ar fi răpit de fane. Neştiind că BTS are asta săptămânal. Că nimeni nu îi înţelege obsesia decât o obsedată. Că viaţa e grea când te anesteziezi constant şi că şi vedetele au probleme reale, cu vocea, gâtul, fostele iubite, înecul în cadă şi amicii cu sfaturi proaste.

"Hurry Up Tomorrow" e atât de slab încât ar trebui scos urgent din cinema, nefăcând deloc favoruri carierei lui Abel Tesfaye. Posibil să nu îl mai ascult în viitorul apropiat. Şi de la "Starboy" încoace... să fim sinceri... nu prea a mai livrat.

Citește în continuare

Trending