Urmărește-ne în Social Media

Muzică nouă

Marius Moga a colaborat cu Icona Pop și R3hab la piesa "This is how we party"

După colaborările cu Maroon 5, Train, Lumidee, Hillary Duff, RBD și alții, Marius Moga revine cu încă un proiect internațional, acesta fiind co-autor pe single-ul “This Is How We Party”, lansat de R3HAB și Icona Pop.

Publicat

pe

Marius Moga a lucrat la piesa “This Is How We Party”, alături de Nick Audino, Aino Jawo, Caroline Hjelt, Claus Christiansen, Lewis Hughes, Remee Jackson și Simon Hassle. Refrenul piesei reprezintă o bucată din “imnul petrecerilor” lansat în anii ’90, cu același titlu, de S.O.U.L.

Billboard a publicat un review în care descrie “This Is How We Party” ca fiind genul de piesă de party care îți șterge orice urmă de încruntare de pe față.

Melodia se bucură deja de succes, având peste 11 milioane de vizualizări pe YouTube și peste 4 milioane de stream-uri. “This Is How We Party” urcă tot mai sus în topurile muzicale din peste 25 de țări, ocupând în toate aceste teritorii un loc în top 20. La nivel mondial, piesa ocupă locul 9 în topul celor mai distribuite piese în playlist-urile New Music Friday.

“Mă bucur că Nick Audino, producător australian stabilit în LA, cu care mă știu și lucrez de mulți ani, m-a invitat să lucrez pe piesa asta. E o realizare importantă să fiu co-autor pe această piesă.”, a declarat Marius Moga.

Nick Audino este un compozitor de succes din LA, care a lucrat la piese lansate de Post Malone, Rihanna, Demi Lovato, Ty Dolla Sign, Future și alții.

Marius Moga și echipa DeMoga Music s-au concentrat în ultimii ani pe lansări și sesiuni internaționale. Proiectul Morandi se bucură de succes în peste 20 de țări, cu piesa “Kalinka”. Proaspăt lansat este și remix-ul oficial al piesei, în colaborare cu renumitul DJ turc Burak Yeter. ZADI și Irina Flow, artiste DeMoga Music, au lansat “Your Attention”, piesă deja preluată de către radiouri din Europa de Est. Ciprenko lansează piesă “Ohana” featuring T.Y.A, fiind urmați și de alte nume de artiști DeMoga Music care vor debuta anul acesta cu piese și EP-uri internaționale.

PUBLICITATE
Comentează

Industria muzicala

Marius Moga: "Evit să lucrez la o piesă care este destinată unui număr limitat de oameni, ca și cum sunt eu un eclectic elitist"

Marius Moga a făcut analiză pe hit în podcastul "Aproximativ discuții", al lui Gojira. Din perspectiva producătorului, e mai greu să faci muzică comercială decât de nișă, argumentându-și părerea răspicat, cu riscul de a-și supăra colegii din underground.

Publicat

pe

Marius Moga la podcastul lui Gojira
Marius Moga la podcastul lui Gojira │ FOTO: Captură YouTube

Marius Moga a adus în discuție un subiect arzător al industriei muzicale, respectiv segmentul adeseori blamat al hiturilor. Cum apare un hit și de ce ne place sau nu ne place o piesă care atinge un nivel ridicat de popularitate? Vorbind din perspectiva unui producător pop comercial, cu multe piese Number One în tolba sa, Marius e de părere că hitul trebuie să aibă o anume structură și, mai ales, un anume echilibru.

"Mozart a zis-o cel mai bine: cea mai importantă treabă din muzică e pauza. Adică eu, când stau pe idei, este ca să văd dacă nu cumva sunt prea multe idei bune într-o piesă. (...) Nu poți să ai o strofă genială și un pre-refren genial și un refren genial. Omul are nevoie de o ierarhie", i-a explicat Marius lui Gojira

Marius Moga: "Societatea te împinge să faci hitul ăla, nu ai venit tu din munți cu el"

Dincolo de acest aspect, este important și ca versurile să atingă un subiect de impact, ce stă pe buzele tuturor.

"Mai e o treabă adevărată în songwriting și anume că tu trebuie să spui ceva ce este super evident în societate, dar nimeni n-a zis-o. Tu nu trebuie să zici ceva ce nu s-a mai zis sau nimeni nu se gândea la treaba aia. Trebuie să observi ceva ce parcă ar zice-o oamenii cumva mai eficient, decât să te țină de vorbă 10 minute, să-ți explice o treabă, și tu ai găsit cum s-o zici într-o frază. Societatea te împinge să faci hitul ăla, nu ai venit tu din munți cu el."

Marius Moga: "Când faci o piesă să prindă la toată lumea, este cel mai greu lucru din lume"

"Vrei să transmiți cu orice preț optimismul?", l-a întrebat direct Gojira, pornind de la câteva hituri de-ale lui Moga ce au, vădit, un mesaj optimist.

"Nu, nici măcar nu e despre optimism, sau depresie, sau despre melancolie. E despre a fi sigur că nu vorbești numai unor oameni care-ți plac ție. Evit să lucrez la o piesă sau la o creație care este destinată unui număr limitat de oameni, ca și cum sunt eu un eclectic elitist și o fac doar pentru oamenii ăia.

Dacă faci o creație bună, ar trebui să prindă și la unul care n-a făcut o oră de nimic în viața lui, și la unul care e doxă de educație, și la unul care e plin de bani, și la unul care n-are niciun ban în buzunar, și la unul care are toată dragostea din lume, și la unul care n-a avut-o niciodată.

E un principiu pe care nu poți să-l ignori, și anume că, dacă scoatem brand-urile de pe noi, hainele, mașinile, unde locuim, în sectorul 1 sau acolo, și ne pui pe toți în rând, not much of a difference (nu e mare diferență). We all feel the same (cu toții simțim la fel). Suntem toți la fel de plini de frici, de complexe. Nici măcar nu-s ale noastre - sunt de la părinți, de la bunici, de la profesori, toți ne încărcăm cu lucruri în viață. Și când faci o piesă să prindă la toată lumea, este cel mai greu lucru din lume."

Marius Moga: "Nu prea poți să pui degetul pe muzică, să zici că o faci pentru un grup. Aia-i lene. Mi se pare lene s-o faci pentru un singur grup social"

Riscând să atragă criticile colegilor din underground, Marius a concluzionat că a fi producător și a face muzică pentru un singur segment de public este o dovadă de lene.

"Eu am auzit de multe ori: <<A, da, Moga, care face muzică comercială>>. Am o surpriză pentru producătorii care nu fac muzică comercială: it's harder than anything else (e mai greu decât orice altceva). Este mai greu să faci muzică să prindă la toate demograficele decât să cunoști un demografic foarte bine și să fie foarte ușor să le dai ce știi că le place.

Mergi cu ei la party-uri, vezi ce se ascultă, faci exact chestia aia. <<A, tu ai făcut asta? E exact ca aia, ce ascultăm noi. Super, ești genial!>>. Du-te și arată același lucru la alt demografic și-o să zică: <<Ce?>>. (..) Nu prea poți să pui degetul pe muzică, să zici că o faci pentru un grup. Aia-i lene. Mi se pare lene s-o faci pentru un singur grup social. E chiar lene, până la urmă.

Petreci mult mai puține ore pe piesa aia, nu-ți dai interesul așa de mult, pentru că știi că dacă ai bifat un pic de tech house cu un pic de shaker din aia, gata, i-ai nimerit pe ăia. Cum faci să prindă și la fanii Villa-Lobos (compozitorul brazilian) și la ceilalți?"

În cadrul acestui podcast de două ore, Marius și Gojira discută și despre plecarea lui Moga în LA, acuzații de plagiat, sindromul impostorului, concursuri de talente și colaborări cu artiști din România, dar și din afara țării. Întreaga discuție poate fi urmărită/ascultată integral mai jos.

VIDEO: Marius Moga la podcastul lui Gojira

Citește în continuare

Emisiuni radio-tv

SuperStar România îi are în juriu pe Carla’s Dreams, Smiley, Moga și artista care a descoperit-o pe Irina Rimes

În 2021, PRO TV își adaugă în grilă un nou format de talent show - SuperStar România. În juriu îl regăsim pe Smiley, juratul cel mai longeviv de la Vocea României, alături de el fiind vechiul său prieten, Marius Moga. În completare vin doi jurați surpriză: Carla’s Dreams, care a fost înainte în juriul X Factor, și o artistă îndrăgită din muzica pop și dance, ce a descoperit-o pe Irina Rimes în urmă cu aproximativ 4 ani.

Publicat

pe

Carla's Dreams, Raluka, Marius Moga, Smiley - Juriul SuperStar Romania
Carla's Dreams, Raluka, Marius Moga, Smiley - Juriul SuperStar Romania │ FOTO: Captură YouTube

Nu se știe încă ce se va întâmpla cu Vocea României, însă PRO TV-ul își încearcă norocul anul acesta cu o nouă emisiune de talente. SuperStar România, un show care are la bază formatul internațional "Idol" (ex: American Idol, Pop Idol), va fi inclus în grila postului din această toamnă. Formatul își are geneza în Marea Britanie, fiind creat de Simon Fuller. Prima emisiune Pop Idol din UK a fost difuzată în 2001, succesul show-ului conducând la preluarea acestui format în peste 55 de țări. Printre cei mai faimoși concurenți ai emisiunii se numără Kelly Clarkson, Carrie Underwood și Adam Lambert.

Cine sunt jurații SuperStar România 2021

Juriul SuperStar România vine cu câteva surprize. Carla’s Dreams, jurat la X Factor în sezoanele 6, 7 și 8, a schimbat trustul de televiziune acceptând oferta postului PRO TV. El va fi în juriul SuperStar România alături de doi artiști cu mulți ani de experiență pe platourile emisiunilor de talente, respectiv Smiley (Vocea României, Românii au Talent) și Marius Moga (Vocea României, The Voice Kids).

Prezența feminină din acest juriu este surpriza cea mai mare. Raluka își va face debutul ca jurat într-o emisiune de talente în cadrul SuperStar România. Artista cunoscută pentru hiturile lansate alături de DJ Sava, respectiv piesa ca "Aroma", "Aer", "Love you" sau "I like the trumpet", este cea care, în urmă cu patru ani, o descoperea pe Irina Rimes.

"Talentul Irinei l-am descoperit în timpul unei sesiuni la studio. În momentul în care am auzit-o cântând şi când am văzut cât de frumos scrie, am fost sigură că Irina merită să îşi continue visul şi că trebuie ajutată în această direcţie", declara Raluka în 2017.

SuperStar România este pentru Raluka o mare provocare, dar și o mare responsabilitate.

"SuperStar este o provocare foarte mare. Nu este cel mai ușor lucru să stai pe un scaun și să decizi soarta unor oameni. Ceea ce știu sigur este că alături de colegii mei vom face alegerea corectă", a declarat Raluka pentru PRO TV.

Filmările pentru SuperStar România au început deja. Emisiunea va fi difuzată la PRO TV în 2021.

Citește în continuare

AGENDA DE CONCERTE

<< iun. 2021 >>
lmmjvsd
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4

Trending