Urmărește-ne în Social Media

Lifestyle

Rihanna îl dă în judecată pe tatăl ei

Rihanna îl dă în judecată pe tatăl ei, Ronald Fenty, pentru falsă publicitate și invadarea vieții sale private, susținând că acesta a folosit numele ei pentru a atrage beneficii pentru compania sa. Înainte de a lua decizia de a merge în instanță, artista a încercat să vorbească cu tatăl ei, însă acesta a ignorat-o.

Publicat

pe

Rihanna
Rihanna │ FOTO: www.rihannanow.com

Rihanna îl dă în judecată pe tatăl ei, susținând că acesta încearcă să păcălească lumea că ea este implicată în afacerea lui, Fenty Entertainment.  Artista îl acuză că a ales numele Fenty știind că acesta este un brand puternic, pe care lumea îl asociază cu Rihanna. Mai mult decât atât, Ronald ar fi utilizat această marcă pentru a acționa în numele cântăreței, fără acordul acesteia.

”Deși domnul Fenty este tatăl Rihannei, el nu are, și nu a avut niciodată, autoritatea de a acționa în numele Rihannei”

Compania Fenty Entertainment a fost fondată în 2017 de tatăl Rihannei, Ronald Fenty, și Moses Perkins, pe site-ul firmei și canalele de social media sugerându-se că Riri ar fi motorul afacerii.

Acest lucru a fost dezmințit de artistă, așa cum apare și în plângerea depusă.

"Deși domnul Fenty este tatăl Rihannei, el nu are, și nu a avut niciodată, autoritatea de a acționa în numele Rihannei și nici nu a fost vreodată autorizat să-i folosească numele, drepturile de proprietate intelectuală sau drepturile de publicitate", scrie avocata Carla Wirtschafter în plângere.

Tatăl Rihannei ar fi încercat să-i rezerve concerte fără autorizația ei

În acuzațiile aduse lui Ronald Fenty și lui Moses Perkins se arată și că cei doi au încercat să rezerve prin intermediul Fenty Entertainment numeroase concerte în numele Rihannei, fără autorizația ei. Nu mai puțin de 15 show-uri fuseseră rezervate în America Latină fără știrea artistei, toate aceste concerte valorând în jur de 15 milioane de dolari.

"Domnul Fenty și domnul Perkins au folosit aceste minciuni într-un efort fraudulos de a solicita milioane de dolari de la terțe părți nevinovate în schimbul promisiunii false că au fost autorizați să acționeze în numele Rihannei și /sau că Rihanna va participa la diverse evenimente cu locații din întreaga lume", este detaliat în plângere.

În apărarea sa, Ronald Fenty a declarat că aceste afaceri au fost discutate înainte cu cei de la casa de discuri a Rihannei, Roc Nation. Acest lucru a fost însă dezmințit de artistă, Rihanna specificând că nimeni de la Roc Nation nu știa ce făcea Fenty.

Rihanna îl dă, astfel, în judecată pe tatăl ei pentru publicitate falsă și invazie a drepturilor ei de confidențialitate și publicitate, printre alte revendicări. Ea cere instanței să declare că inculpații nu pot folosi marca Fenty sau orice alt termen care este similar cu numele ei și că cei doi (Ronald și Moses) nu pot promova în mod fals o afiliere de afaceri cu ea.

Înainte ca acest scandal să ajungă în fața instanței, Rihanna a încercat să ia legătura cu tatăl său trimițându-i mai multe scrisori prin care îi cerea să renunțe la numele Fenty și să nu o mai implice în business-ul lui. Toate aceste tentative de a discuta cu el au fost, însă, ignorate, susține artista.

Muzică nouă

Rihanna va lansa o piesă nouă "în curând"

Rihanna a pregătit o surpriză pentru public. Artista le-a dat de înțeles fanilor că are o piesă nouă, pe care plănuiește să o lanseze "în curând".

Publicat

pe

Rihanna
Rihanna │ FOTO: Captură YouTube

La 5 ani de la apariția albumului "Anti", Rihanna își anunță revenirea într-un mod neconvențional, într-un schimb de replici pe Instagram.

Artista a marcat de curând Women’s History Month publicând un clip ce trece în revistă câteva dintre cele mai recent realizări ale sale, ca artist și femeie de culoare. Riri a mulțumit echipei care a ajutat-o să creeze albumul "Anti" și să susțină evenimentele majore din ultimii 5 ani.

"Le mulțumesc tuturor celor care au contribuit la această eră ["Anti"], mulțumesc echipei", a scris Rihanna pe Instagram.

În secțiunea de comentarii a acestei postări, artista a fost întrebată dacă nu plănuiește să sărbătorească cumva evenimentul prin lansarea unei piese. Spre surprinderea fanilor, Riri a răspuns acestei provocări:

"Cred că da (ar trebui să lansez o piesă). În curând. Doar una, totuși, lol", i-a scris Rihannei fanului ei.

Întrebările nu s-au oprit aici. Văzând că a primit un răspuns de la artistă, acesta a insistat, spunându-i că nu ar fi rău să lanseze un album.

"R9 (albumul al 9-lea) e ceea ce ne lipsește", a scris fanul Rihannei, aceasta replicând: "Lasă-mă să mă bucur de moment, nuuu? Lol"

Schimbul de replici dintre Rihanna și fanul ei

Comentariile Rihannei de pe Instagram

Comentariile Rihannei de pe Instagram │ FOTO: Captură Instagram

Cel mai recent single al artistei a fost o piesă în colaborare cu PARTYNEXTDOOR, intitulată "Believe It". Melodia a fost lansată în martie 2020, de atunci fanii așteptând vești despre un viitor album.

Într-un interviu acordat anul trecut, Rihanna spunea că perioada de carantină din pandemie a avut un efect pozitiv asupra creativității sale.

"Anul 2021 e plin de incertitudine pentru toată lumea... dețin controlul creativității mele, totuși, și vreau să duc muzica mea și brand-urile mele la un alt nivel", declara Rihanna în decembrie 2020 pentru revista Closer.

Anunțul acesta nu a fost urmat, însă, de nicio dată oficială de lansare. Comentariile recente de pe Instagram ne dau de înțeles, totuși, că așteptarea va lua sfârșit cât de curând.

Citește în continuare

Lifestyle

Brandul de haine al Rihannei a fost închis la mai puțin de doi ani de la lansare

"Fenty Fashion House", linia de îmbrăcăminte a Rihannei, a fost suspendată pe o perioadă nedeterminată. Brandul fusese lansat cu aproape doi în urmă ca parte a companiei de lux LVMH, în care se mai găsesc firme high-end ca Louis Vuitton, Givenchy sau Christian Dior.

Publicat

pe

Rihanna
Rihanna │ FOTO: Facebook Rihanna www.facebook.com

Această decizie vine în urma situației create de pandemia de coronavirus. Industria globală a modei și, implicit, numeroase branduri au fost grav afectate, vânzările scăzând dramatic în 2020. Potrivit CNN, LVMH a hotărât să pună (momentan) lacătul pe ușă, "în așteptarea unor condiții mai bune". Demersul a fost acceptat și de Rihanna.

Închiderea casei de modă Fenty nu va afecta celelalte afaceri ale vedetei, precum liniile de îngrijire a pielii și a produselor de înfrumusețare "Fenty Skin" și "Fenty Beauty", precum și linia de lenjerie intimă "Savage X Fenty". LVMH a declarat că va continua să sprijine aceste branduri, concentrându-se pe "creșterea și dezvoltarea" lor.

Chiar dacă a pierdut o piesă de pe tabla de șah, Rihanna mai are ași în mânecă. Recent, linia sa de lenjerie intimă a primit o finanțare de 115 milioane de dolari pentru a se extinde pe piață. "Savage X Fenty", la fel ca celelalte mărci Fenty, a fost apreciată pentru imaginea pozitivă pe care o promovează. Linia oferă lenjerie de corp pentru o gamă largă de tonuri ale pielii și tipuri de corp - un mesaj care poate fi observat în prezentările de modă și campaniile publicitare. Toamna trecută, o campanie pentru o colecție specială a fost prezentată de femei care au câștigat lupta cu cancerul de sân.

Citește în continuare

AGENDA DE CONCERTE

<< mai 2021 >>
lmmjvsd
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6

Trending

CLOSE
CLOSE