Urmărește-ne în Social Media

Concerte & turnee

Mihail a fost invitat să cânte la Vatican, în cadrul concertului anual de Crăciun

Mihail a fost invitat la concertul anual de Crăciun de la Vatican, ce va avea loc anul acesta pe 15 decembrie. Ajuns la a 26-a ediție, evenimentul a găzduit de-a lungul anilor artiști precum Patti Smith, Bryan Adams, Al Bano, Tom Jones și Lauryn Hill.

Publicat

pe

Festivalul Awake 2018 │ FOTO: Alexandru Dragoi / InfoMusic.ro

Mihail, unul dintre artiștii cu cea mai spectaculoasă ascensiune a ultimilor ani, continuă să impresioneze prin performanțele sale în domeniul muzical. Recent, artistul a fost invitat la concertul anual de Crăciun de la Vatican, un eveniment prestigios, în cadrul căruia au cântat de-a lungul anilor nume legendare ale industriei muzicale, precum Patti Smith și B.B. King.

Evenimentul de la Vatican se adaugă unei liste impresionante de apariții TV ale artistului de origine basarabeană. Mihail a fost invitat să cânte piesa "Who You Are" atât în finala emisiunii The Voice, cât și în cadrul emisiunii "Che Tempo Che Fa" a postului de televiziune Rai 1. Acesta este cel mai bine cotat talk-show din Italia din punct de vedere al audiențelor, Mihail fiind urmărit de 4 milioane de telespectatori în timpul interpretării live.

Tot în această țară, artistul a ocupat locul I în Italian Airplay Charts și Italian Indie Charts, dar și în topul iTunes Italy. Cu „Who You Are”, Mihail a câștigat discul de aur în Italia, dar și trofeul „Top Of The Top”, din cadrul festivalului Sopot din Polonia.

În 2018, Mihail a venit cu o nouă direcție muzicală și un nou concept de show, un mix de muzică electronică, alternativ și pop marcat de lansarea conceptului „End Of Summer Session”, ce include piese ca „Slow Train”, „Guess It’s On You” si „Intro”.

Ascultă „End Of Summer Session”:

De origine rusă, Mihail Sandu a crescut în Republica Moldova și, încă din copilărie, s-a îndreptat spre domeniul artistic. A studiat timp de șapte ani pianul, a învățat să cânte și la chitară, însă în liceu a ales pictura. La facultate, deși i-ar fi plăcut să se reîntoarcă la muzică, a considerat că nu va avea perspective muzicale în Chișinău. Astfel, i s-a părut mai potrivit designul, pe care l-a văzut ca pe o provocare. Mutarea în România, la Cluj, a venit tot datorită studiilor și după doi ani în care a acumulat aici informații noi din acest domeniu, a plecat cu o bursă în Polonia, la Cracovia, unde și-a continuat studiile în design grafic și în fotografie. Așa s-a născut proiectul „I had a dream”, ce i-a avut ca protagoniști pe diverși oameni ai străzii, fotografiile fiind expuse mai târziu într-o galerie din Cluj.

RECOMANDARE: Urmărește interviul InfoMusic cu Mihail

Chitara l-a însoțit peste tot, la fel și muzica, iar primul său single s-a numit „Dans nocturn”. A devenit cunoscut cu „Mă ucide ea”, un mix de funk, blues și pop, piesa fiind desemnată a doua cea mai difuzată piesă din 2016, acumulând pâna în momentul de față aproape 70 de milioane de vizualizări pe YouTube. Influențele indie-alternative din creațiile sale au apărut odată cu „Simt că ne-am îndepărtat”, piesa reprezentând primul pas spre reinventarea artistului, direcție ce avea să se continue prin single-ul „Who You Are”.

PUBLICITATE
Comentează

Albume noi

Mihail va lansa albumul său de debut cu ajutorul donațiilor primite de la fani

Mihail revine anul acesta în atenția fanilor cu primul său material discografic. Pentru noul proiect, ce va conține pe lângă albumul propriu-zis și videoclipuri, live video session și un documentar, Mihail a apelat la ajutorul fanilor. Găsești mai multe detalii în articol.

Publicat

pe

Mihail la Festivalul Awake 2018 │ FOTO: Alexandru Dragoi / InfoMusic.ro

Mihail, artistul cunoscut publicului larg mai ales datorită hit-ului "Mă ucide ea", continuă să-și fructifice cariera muzicală, iar în prezent lucrează la primul său album. Materialul o să conțină 11 piese, care sunt în proporție de 90% finalizate. Acesta o să fie însoțit de o serie de videoclipuri, dintre care două sunt deja filmate integral, iar unul 50%.

Pentru acest proiect muzical, care presupune destul de multe costuri, Mihail a apelat la ajutorul fanilor și a lansat o campanie prin care doritorii pot dona variate sume de banii. Există două tipuri de donații - una fără recompensă și cealaltă cu recompensă. Cea din urmă înseamnă că în funcție de suma oferită, donatorul va primi ceva în schimb. De la disponibilitatea albumului înainte de lansare, CD-uri și viniluri cu noul material discografic, până la tricouri, hanorace, brățări sau insigne, donatorii vor fi răsplătiți pentru generozitatea lor.

"Este un proiect mare și ambițios, un experiment artistic, care a adunat multe inimi. Suntem o echipa mare și creativă, și e mare dorința de a împărtăși cu voi această experiență care sperăm noi să deschidă inimi.

Din păcate, în anul 2020 am fost din plin loviți de pandemie, iar industria muzicală a fost efectiv pusă la pământ din toate punctele de vedere. Sperăm ca lucrurile se vor remedia încet și că vom intra pe un făgaș normal, dar până atunci, noi ca artiști, deși nu ne e ușor, suntem nevoiți să căutăm resurse financiare pentru a putea împinge lucrurile înainte. Ca și ceilalți colegi din industrie, și eu m-am trezit peste noapte fără niciun concert și fără o sursă de venit care să-mi permită să avansez cu tot ce ține de album, atât din punct de vedere muzical, cât și vizual.

Resursele financiare care au existat s-au epuizat și mă văd nevoit să caut noi surse de venit care să îmi asigure posibilitatea de a continua și termina acest proiect. Trimit acest mesaj către voi fiind conștient de faptul că suma care se va strânge nu va acoperi decât o mică parte din tot ceea ce înseamnă cheltuielile noastre, dar va aduce o gură de aer proaspăt atât de necesară și binevenită în aceste momente de criză și cu siguranța va împinge albumul spre finalizare cu încă un pas important", este o parte din mesajul prin care Mihail a oferit detalii despre campanie.

Mai mult, artistul a vorbit deschis despre aspecte care pot deveni copleșitoare în momentul în care îmbrățișezi o cariera în muzică, despre redescoperirea sa în urma unor călătorii fizice și spirituale, dar și despre informații "administrative". Pentru ca fanii și eventualii donatori să aibă o imagine clară asupra proiectului, Mihail a enumerat o serie de factori necesari în realizarea unui album - producție, masterizare, filmarea videoclipurilor sau campanii de marketing.

Muzicianul a dezvăluit că lucrează la acest album de trei ani și își dorește să ajungă la urechile fanilor în toamna acestui an. 

Citește în continuare

AGENDA DE CONCERTE

<< sept. 2021 >>
lmmjvsd
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3

Trending