Urmărește-ne în Social Media

Industria muzicala

Mihail a cucerit Italia, "Who You Are" e cea mai difuzată piesă la radio

După ce la începutul lui aprilie, piesa lui Mihail, "Who you are", intrase în topurile din Italia, o lună mai târziu artistul ajunge în vârful clasamentului.

Publicat

pe

“Who You Are” se află în topul difuzărilor la radio în Italia pentru cea de a 6-a săptămână consecutivă. În perioada 27 aprilie  - 3 mai, piesa a ajuns pe primul loc, în urcare de pe locul secund. De asemenea, melodia este printre primele și în topul difuzărilor TV.

Mihail se află în turneu de promovare în Italia, fiind primit cu brațele deschise. Muzicianul urmează să cânte în cadrul uneia dintre cele mai importante emisiuni din Italia, "Che tempo che fa", unde au mai fost invitați în trecut artiști precum Ed Sheeran, U2, JP Cooper sau Jamiroquai.

La momentul actual, piesa “Who You Are” are pe Spotify sute de mii de ascultări: în Milano 35.018 de ascultători pe lună, în Roma 24.841 de ascultători, în Turin 10.353 de ascultători pe lună și în Napoli 6.792. Pe lângă orașele importante din Italia, melodia se mai aude și în Londra, Paris sau Istanbul.

În clasamentul Shazam - Italy Top 100, Mihail se află pe locul 9, cu aproape 300.000 de mii de ascultări. În Italia, melodia a intrat și în playlist-urile MTV și VH1.

Piesa "Who You Are" pe primul loc în Italia

În România, piesa a fost mai multe săptămâni la rând pe prima poziție în topul Media Forest, atât la radio, cât și la TV, clasându-se pe locul 5 în Top Audiențe 2017. De asemenea, la scurt timp după lansare a fost pe locul 1 în trending pe YouTube.

Invitat și în redacția InfoMusic, artistul ne-a declarat mai multe despre "Who You Are":

"E o piesă senină, piesa are o energie senină încă de atunci când visam mult mai naiv. Dar cumva, acum am realizat despre ce era piesa de fapt, despre faptul că trebuie să fiu sincer în primul rând cu mine și cu ceilalți din jurul meu. Pentru că am realizat că foarte mulți oameni dragi sufereau din cauza faptului că nu eram sincer cu ei. Și cumva în piesă am vrut să accentuez monologul între tine și tine, stările alea în care tu vrei să zici ceva, dar te ține ceva legat și cumva prin dans vrei să accentuezi conflictul între ce ești tu și ce emani tu cumva."

La finalul anului trecut, Mihail a lansat o nouă piesă, „Slow Train”, ce prezintă o altă față a muzicii sale, dar și un concept proaspăt de show experimental. „Slow Train” pune în evidență pasiunea artistului pentru muzica electronică, alături de influențele sale pop și alternative prezente în lansările anterioare.

PUBLICITATE
Comentează

Albume noi

Mihail va lansa albumul său de debut cu ajutorul donațiilor primite de la fani

Mihail revine anul acesta în atenția fanilor cu primul său material discografic. Pentru noul proiect, ce va conține pe lângă albumul propriu-zis și videoclipuri, live video session și un documentar, Mihail a apelat la ajutorul fanilor. Găsești mai multe detalii în articol.

Publicat

pe

Mihail la Festivalul Awake 2018 │ FOTO: Alexandru Dragoi / InfoMusic.ro

Mihail, artistul cunoscut publicului larg mai ales datorită hit-ului "Mă ucide ea", continuă să-și fructifice cariera muzicală, iar în prezent lucrează la primul său album. Materialul o să conțină 11 piese, care sunt în proporție de 90% finalizate. Acesta o să fie însoțit de o serie de videoclipuri, dintre care două sunt deja filmate integral, iar unul 50%.

Pentru acest proiect muzical, care presupune destul de multe costuri, Mihail a apelat la ajutorul fanilor și a lansat o campanie prin care doritorii pot dona variate sume de banii. Există două tipuri de donații - una fără recompensă și cealaltă cu recompensă. Cea din urmă înseamnă că în funcție de suma oferită, donatorul va primi ceva în schimb. De la disponibilitatea albumului înainte de lansare, CD-uri și viniluri cu noul material discografic, până la tricouri, hanorace, brățări sau insigne, donatorii vor fi răsplătiți pentru generozitatea lor.

"Este un proiect mare și ambițios, un experiment artistic, care a adunat multe inimi. Suntem o echipa mare și creativă, și e mare dorința de a împărtăși cu voi această experiență care sperăm noi să deschidă inimi.

Din păcate, în anul 2020 am fost din plin loviți de pandemie, iar industria muzicală a fost efectiv pusă la pământ din toate punctele de vedere. Sperăm ca lucrurile se vor remedia încet și că vom intra pe un făgaș normal, dar până atunci, noi ca artiști, deși nu ne e ușor, suntem nevoiți să căutăm resurse financiare pentru a putea împinge lucrurile înainte. Ca și ceilalți colegi din industrie, și eu m-am trezit peste noapte fără niciun concert și fără o sursă de venit care să-mi permită să avansez cu tot ce ține de album, atât din punct de vedere muzical, cât și vizual.

Resursele financiare care au existat s-au epuizat și mă văd nevoit să caut noi surse de venit care să îmi asigure posibilitatea de a continua și termina acest proiect. Trimit acest mesaj către voi fiind conștient de faptul că suma care se va strânge nu va acoperi decât o mică parte din tot ceea ce înseamnă cheltuielile noastre, dar va aduce o gură de aer proaspăt atât de necesară și binevenită în aceste momente de criză și cu siguranța va împinge albumul spre finalizare cu încă un pas important", este o parte din mesajul prin care Mihail a oferit detalii despre campanie.

Mai mult, artistul a vorbit deschis despre aspecte care pot deveni copleșitoare în momentul în care îmbrățișezi o cariera în muzică, despre redescoperirea sa în urma unor călătorii fizice și spirituale, dar și despre informații "administrative". Pentru ca fanii și eventualii donatori să aibă o imagine clară asupra proiectului, Mihail a enumerat o serie de factori necesari în realizarea unui album - producție, masterizare, filmarea videoclipurilor sau campanii de marketing.

Muzicianul a dezvăluit că lucrează la acest album de trei ani și își dorește să ajungă la urechile fanilor în toamna acestui an. 

Citește în continuare

AGENDA DE CONCERTE

<< sept. 2021 >>
lmmjvsd
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3

Trending