Urmărește-ne în Social Media
Horia Brenciu - My Way (Crăciunul începe cu mine)

Muzică nouă

The Weeknd şi Kendrick Lamar prezintă piesa "Pray For Me", de pe coloana sonoră "Black Panther" - AUDIO

Încă de la finalul anului trecut am aflat că pelicula Marvel "Black Panther" îl va avea pe Kendrick Lamar responsabil cu coloana sonoră. Artistul a lansat deja o melodie de pe acel soundtrack şi acum revine cu colaborarea cu "The Weeknd", pe melodia "Pray For Me".

Publicat

pe

Single The Weeknd Kendrick Lamar Pray for Me
Single The Weeknd Kendrick Lamar Pray for Me │ FOTO: Kendrick Lamar

La începutul lunii ianuarie puteam asculta piesa "All the Stars", extrasă de pe aceeaşi coloană sonoră. Atunci Kendrick Lamar colabora cu SZA, iar acum împrumută timbrul sensibil şi vulnerabil al lui The Weeknd pentru piesa catchy "Pray For Me". Asemenea primului single, negativul este minimalist, cu un singur sample electronic care se repetă în fundal şi o percuţie ţinută la minim.

The Weeknd cântă despre dorinţa de a fi văzut drept cine este cu adevărat. Artistul îşi doreşte sufletul salvat şi afirmă că ar muri şi ar ucide pentru o persoană specială. Kendrick intră pe vers puternic, exprimându-şi dorinţa de a se lupta cu el însuşi şi cu universul pentru lucrurile în care crede. Flow-ul creşte accelerat spre mijlocul piesei, cu o vocaliză în surdină a lui The Weeknd în fundal.

Aceasta nu este o melodie clasică de film de acţiune cu super eroi, mai ales unul Marvel, dar nici "Black Panther" nu este un film tipic. Se aventurează profund în cultura alternativ-africană, în subliminalul omului de culoare şi al mândriei sale. Coloana sonoră oficială a filmului va fi lansată pe 9 februarie, prin Aftermath Records.

Teasere cu privire la implicarea lui Kendrick în proiect au apărut încă de la lansarea videoclipului "LOVE". Rapperul a avut un an excelent, adjudecându-şi 6 premii Grammy la festivitatea de la finalul lunii ianuarie, inclusiv "Cel mai bun videoclip" şi "Cel mai bun album rap".

Comentează

Premii muzicale

Kendrick Lamar și Lady Gaga au primit cele mai multe nominalizări la Premiile Grammy 2026 - LISTĂ

Cea de-a 68-a ediție a premiilor Grammy și-a dezvăluit nominalizații. Cei mai buni artiști, cele mai interesante cântece sau cele mai complexe albume de studio vor fi premiate pe 1 februarie 2026, într-o gală de decernare ce va avea loc la Crypto Arena din Los Angeles.

Publicat

pe

Kendrick Lamar / Lady Gaga la Premiile Grammy 2025
Kendrick Lamar / Lady Gaga la Premiile Grammy 2025 │ FOTO: captură YouTube

Kendrick Lamar este în fruntea artiștilor nominalizați la premiile Grammy 2026 cu nouă desemnări în unele dintre cele mai importante categorii, precum "Albumul Anului" sau "Cântecul Anului". Este urmat de Lady Gaga care a primit șapte nominalizări, depășind recordul anterior de șase, obținut în 2010. Gaga se află la egalitate în clasamentul nominalizărilor cu producătorii Jack Antonoff și Cirkut.

Numărul total de nominalizări la premiile Grammy din cariera lui Kendrick Lamar a ajuns acum la 66, cu 22 de trofee câștigate. Cinci dintre acestea au fost obținute la ceremonia din 2025. Lady Gaga are acum 45 de nominalizări la premiile Grammy din carieră, cu 14 victorii.

Leon Thoms, un artist la început de drum, a surprins cu șase nominalizări, plasându-se la egalitate cu Sabrina Carpenter, Bad Bunny și inginerul de sunet de origine română, Șerban Ghenea.

Nominalizări Premiile Grammy 2026:

Record of the Year

  • “DtMF” – Bad Bunny
  • “Manchild” – Sabrina Carpenter
  • “Anxiety” – Doechii
  • “Wildflower” – Billie Eilish
  • “Abracadabra” – Lady Gaga
  • “Luther” – Kendrick Lamar With SZA
  • “The Subway” – Chappell Roan
  • “APT.” – Rosé, Bruno Mars

Album of the Year

  • Debí Tirar Más Fotos – Bad Bunny
  • Swag – Justin Bieber
  • Man’s Best Friend – Sabrina Carpenter
  • Let God Sort Em Out – Clipse, Pusha T & Malice
  • Mayhem – Lady Gaga
  • GNX – Kendrick Lamar
  • Mutt – Leon Thomas
  • Chromakopia – Tyler, the Creator

Song of the Year

  • “Abracadabra”
  • “Anxiety”
  • “APT.”
  • “DtMF”
  • “Golden [From “KPop Demon Hunters”]”
  • “Luther”
  • “Manchild”
  • “Wildflower”

Best New Artist

  • Olivia Dean
  • Katseye
  • The Marias
  • Addison Rae
  • Sombr
  • Leon Thomas
  • Alex Warren
  • Lola Young

Producer of the Year, Non-Classical

  • Dan Auerbach
  • Cirkut
  • Dijon
  • Blake Mills
  • Sounwave

Songwriter of the Year, Non-Classical

  • Amy Allen
  • Edgar Barrera
  • Jessie Jo Dillon
  • Tobias Jesso Jr.
  • Laura Veltz

Best Pop Solo Performance

  • “Daisies” — Justin Bieber
  • “Manchild” — Sabrina Carpenter
  • “Disease” — Lady Gaga
  • “The Subway” — Chappell Roan
  • “Messy” — Lola Young

Best Pop Duo/Group Performance

  • “Defying Gravity” – Cynthia Erivo & Ariana Grande
    “Golden [From “KPop Demon Hunters”]” – HUNTR/X: EJAE, Audrey Nuna, Rei Ami
  • “Gabriela” – Katseye
  • “APT.” – Rosé, Bruno Mars
  • “30 for 30” – SZA With Kendrick Lamar

Best Pop Vocal Album

  • Swag – Justin Bieber
  • Man’s Best Friend – Sabrina Carpenter
  • Something Beautiful – Miley Cyrus
  • Mayhem – Lady Gaga
  • I’ve Tried Everything But Therapy (Part 2) – Teddy Swims

Best Dance/Electronic Recording

  • “No Cap” — Disclosure & Anderson .Paak
  • “Victory Lap” — Fred Again.., Skepta, & PlaqueBoyMax
  • “Space Invader” — Kaytranada
  • “Voltage” — Skrillex
  • “End of Summer” — Tame Impala

Best Dance Pop Recording

  • “Bluest Flame” – Selena Gomez & Benny Blanco
  • “Abracadabra” — Lady Gaga
  • “Midnight Sun” – Zara Larsson
  • “Just Keep Watching (From “F1 The Movie”)”
  • “Illegal” – PinkPantheress

Best Dance/Electronic Album

  • Eusexua — FKA Twigs
  • Ten Days — Fred Again..
  • Fancy That — PinkPantheress
  • Inhale / Exhale — Rüfüs Du Sol
  • F*** U Skrillex You Think Ur Andy Warhol But Ur Not!! <3 — Skrillex

Best Remixed Recording

  • “Abracadabra (Gesaffelstein Remix)”
  • “Don’t Forget About Us” — Kaytranada
  • “A Dreams A Dream – Ron Trent Remix”
  • “Galvanize” — Chris Lake
  • “Golden – David Guetta REM/X”

Best Rock Performance

  • “U Should Not Be Doing That” — Amyl and the Sniffers
  • “The Emptiness Machine” — Linkin Park
  • “Never Enough” — Turnstile
  • “Mirtazapine” — Hayley Williams
  • “Changes (Live From Villa Park) Back to the Beginning” — Yungblud Featuring Nuno Bettencourt, Frank Bello, Adam Wakeman, II

Best Metal Performance

  • “Night Terror” — Dream Theater
  • “Lachryma” — Ghost
  • “Emergence” — Sleep Token
  • “Soft Spine” —Spiritbox
  • “Birds” — Turnstile

Best Rock Song

  • “As Alive as You Need Me to Be” – Trent Reznor & Atticus Ross
  • “Caramel” – Sleep Toke
  • “Glum” – Hayley Williams
  • “Never Enough” –  Turnstile
  • “Zombie” – YUNGLUB

Best Rock Album

  • Private Music — Deftones
  • I Quit — Haim
  • From Zero — Linkin Park
  • Never Enough — Turnstile
  • Idols — Yungblud

Best Alternative Music Performance

  • “Everything Is Peaceful Love” — Bon Iver
  • “Alone” — The Cure
  • “Seein’ Stars” —Turnstile
  • “Mangetout” — Wet Leg
  • “Parachute” — Hayley Williams

Best Alternative Music Album

  • Sable, Fable – Bon Iver
  • Songs of a Lost World – The Cure
  • Don’t Tap the Glass – Tyler, the Creator
  • Moisturizer – Wet Leg
  • Ego Death at a Bachelorette Party – Hayley Williams

Best R&B Performance

  • “Yukon” – Justin Bieber
  • “It Depends” – Chris Brown Featuring Bryson Tiller
  • “Folded” – Kehlani
  • “Mutt (Live From NPR’s Tiny Desk)” – Leon Thomas
  • “Heart of a Woman” – Summer Walker

Best Traditional R&B Performance

  • “Here We Are” — Durand Bernarr
  • “Uptown” — Lalah Hathaway
  • “Love You Too” — Ledisi
  • “Crybaby” — SZA
  • “Vibes Don’t Lie” — Leon Thomas

Best R&B Song

  • “Folded” — Kehlani
  • “Heart of a Woman” — Summer Walker
  • “It Depends” — Chris Brown ft. Bryson Tiller
  • “Overqualified” — Durand Bernarr
  • “Yes It Is” — Leon Thomas

Best Progressive R&B Album

  • Bloom — Durand Bernarr
  • Adjust Brightness — Bilal
  • Love on Digital — Destin Conrad
  • Access All Areas — Flo
  • Come as You Are — Terrace Martin & Kenyon Dixon

Best R&B Album

  • Beloved— Giveon
  • Why Not More? — Coco Jones
  • The Crown — Ledisi
  • Escape Room — Teyana Taylor
  • Mur — Leon Thomas

Best Rap Performance

  • “Outside” — Cardi B
  • “Chains & Whips” — Clipse, Pusha T & Malice Featuring Kendrick Lamar &
  • Pharrell Williams
  • “Anxiety” — Doechii
  • “TV Off” — Kendrick Lamar Featuring Lefty Gunplay
  • “Darling, I” — Tyler, the Creator Featuring Teezo Touchdown

Best Melodic Rap Performance

  • “Proud of Me” — Fridayy Featuring Meek Mill
  • “Wholeheartedly” — JID Featuring Ty Dolla $ign & 6Lack
  • “Luther” — Kendrick Lamar With SZA
  • “WeMaj” — Terrace Martin & Kenyon Dixon Featuring Rapsody
  • “Somebody Loves Me” — Partynextdoor & Drake

Best Rap Song

  • “Anxiety” —  Doechii
  • “The Birds Don’t Sing” — Clipse, Pusha T & Malice Featuring John Legend & Voices of Fire
  • “Sticky” — Tyler, the Creator Featuring GloRilla, Sexyy Red & Lil Wayne
  • “TGIF” — GloRilla
  • “TV Off” — Kendrick Lamar Featuring Lefty Gunplay

Best Rap Album

  • Let God Sort Em Out – Clipse, Pusha T & Malice
  • Glorious – GloRilla
  • God Does Like Ugly – JID
  • GNX – Kendrick Lamar
  • Chromakopia – Tyler, the Creator

Best Spoken Word Poetry Album

  • A Hurricane in Heels: healed people don’t act like that — Queen Sheba
  • Black Shaman — Marc Marcel
  • Pages — Omari Hardwick & Anthony Hamilton
  • Saul Williams meets Carlos Niño & Friends at Treepeople — Saul Williams, Carlos Niño & Friends
  • Words for Days Vol. 1 — Mad Skillz

Best Jazz Performance

  • “Noble Rise” — Lakecia Benjamin Featuring Immanuel Wilkins & Mark Whitfield
  • “Windows – Live” — Chick Corea, Christian McBride & Brian Blade
  • “Peace of Mind / Dreams Come True” — Samara Joy
  • “Four” — Michael Mayo
  • “All Stars Lead to You – Live” — Nicole Zuraitis, Dan Pugach, Tom Scott, Idan Morim,
    Keyon Harrold & Rachel Eckroth

Best Jazz Vocal Album

  • Elemental — Dee Dee Bridgewater & Bill Charlap
  • We Insist 2025! — Terri Lyne Carrington & Christie Dashiell
  • Portrait — Samara Joy
  • Fly — Michael Mayo
  • Live at Vic’s Las Vegas — Nicole Zuraitis, Dan Pugach, Tom Scott, Idan Morim,
  • Keyon Harrold & Rachel Eckroth

Best Jazz Instrumental Album

  • Trilogy 3 (Live) — Chick Corea, Christian McBride & Brian Blade
  • Southern Nights — Sullivan Fortner Featuring Peter Washington & Marcus Gilmore
  • Belonging — Branford Marsalis Quartet
  • Spirit Fall — John Patitucci Featuring Chris Potter & Brian Blade
  • Fasten Up — Yellowjackets

Best Large Jazz Ensemble Album

  • Orchestrator Emulator — The 8-Bit Big Band
  • Without Further Ado, Vol 1 — Christian McBride Big Band
  • Lumen — Danilo Pérez & Bohuslän Big Band
  • Basie Rocks! — Deborah Silver & The Count Basie Orchestra
  • Lights on a Satellite — Sun Ra Arkestra
  • Some Days Are Better: The Lost Scores — Kenny Wheeler Legacy Featuring the Royal Academy of Music Jazz Orchestra & Frost Jazz Orchestra

Best Latin Jazz Album

  • La Fleur de Cayenne — Paquito D’Rivera & Madrid-New York Connection Band
  • The Original Influencers: Dizzy, Chano & Chico — Arturo O’Farrill & the Afro Latin Jazz Orchestra Featuring Pedrito Martinez, Daymé Arocena, Jon Faddis, Donald Harrison & Melvis Santa
  • Mundoagua – Celebrating Carla Bley — Arturo O’Farrill & the Afro Latin Jazz Orchestra
    A Tribute to Benny Moré and Nat King Cole — Gonzalo Rubalcaba, Yainer Horta & Joey Calveiro
  • Vanguardia Subterránea: Live at The Village Vanguard — Miguel Zenón Quartet

Best Alternative Jazz Album

  • Honey From a Winter Stone — Ambrose Akinmusire
  • Keys to the City Volume One — Robert Glasper
  • Ride into the Sun — Brad Mehldau
  • Live-Action — Nate Smith
  • Blues Blood — Immanuel Wilkins

Best Traditional Pop Vocal Album

  • Wintersongs — Laila Biali
  • The Gift of Love — Jennifer Hudson
  • Who Believes in Angels? — Elton John & Brandi Carlile
  • Harlequin — Lady Gaga
  • A Matter of Time — Laufey
  • The Secret Of Life: Partners, Volume 2 — Barbra Streisand

Best Contemporary Instrumental Album

  • Brightside — ARKAI
  • Ones & Twos — Gerald Clayton
  • BEATrio — Béla Fleck, Edmar Castañeda, Antonio Sánchez
  • Just Us — Bob James & Dave Koz
  • Shayan —Charu Suri

Best Musical Theater Album

  • Buena Vista Social Club
  • Death Becomes Her
  • Gypsy
  • Just In Time
  • Maybe Happy Ending

Best Country Solo Performance

  • “Nose on the Grindstone” – Tyler Childers
  • “Good News” – Shaboozey
  • “Bad as I Used to Be [From “F1 The Movie”]”
  • “I Never Lie” – Zach Top
  • “Somewhere Over Laredo” – Lainey Wilson

Best Country Duo/Group Performance

  • “A Song to Sing” — Miranda Lambert And Chris Stapleton
  • “Trailblazer” — Reba McEntire, Miranda Lambert, Lainey Wilson
  • “Love Me Like You Used to Do” — Margo Price & Tyler Childers
  • “Amen” — Shaboozey & Jelly Roll
  • “Honky Tonk Hall of Fame” — George Strait, Chris Stapleton

Best Country Song

  • “Bitin’ List” — Tyler Childers
  • “Good News” — Shaboozey
  • “I Never Lie” — Zach Top
  • “Somewhere Over Laredo” — Lainey Wilson
  • “A Song to Sing” — Miranda Lambert and Chris Stapleton

Best Traditional Country Album

  • Dollar a Day — Charley Crockett
  • American Romance — Lukas Nelson
  • Oh What a Beautiful World — Willie Nelson
  • Hard Headed Woman — Margo Price
  • Ain’t in It for My Health — Zach Top

Best Contemporary Country Album

  • Patterns — Kelsea Ballerini
  • Snipe Hunter — Tyler Childers
  • Evangeline vs. the Machine — Eric Church
  • Beautifully Broken — Jelly Roll
  • Postcards From Texas — Miranda Lambert

Best American Roots Performance

  • “Lonely Avenue” — Jon Batiste Featuring Randy Newman
  • “Ancient Light” — I’m With Her
  • “Crimson and Clay” — Jason Isbell
  • “Richmond on the James” — Alison Krauss & Union Station
  • “Beautiful Strangers” — Mavis Staples

Best Americana Performance

  • “Boom” — Sierra Hull
  • “Poison in My Well” — Maggie Rose & Grace Potter
  • “Godspeed” — Mavis Staples
  • “That’s Gonna Leave a Mark” — Molly Tuttle
  • “Horses” — Jesse Welles

Best American Roots Song

  • “Ancient Light” — I’m With Her
  • “Big Money” — Jon Batiste
  • “Foxes in the Snow” — Jason Isbell
  • “Middle” — Jesse Welles
  • “Spitfire” — Sierra Hull

Best Americana Album

  • Big Money – Jon Batiste
  • Bloom – Larkin Poe
  • Last Leaf on the Tree – Willie Nelson
  • So Long Little Miss Sunshine – Molly Tuttle
  • Middle – Jesse Welles

Best Bluegrass Album

  • Carter & Cleveland — Michael Cleveland & Jason Carter
  • A Tip Toe High Wire — Sierra Hull
  • Arcadia — Alison Krauss & Union Station
  • Outrun —The Steeldrivers
  • Highway Prayers — Billy Strings

Best Traditional Blues Album

  • Ain’t Done With the Blues — Buddy Guy
  • Room on the Porch — Taj Mahal & Keb’ Mo’
  • One Hour Mama: The Blues of Victoria Spivey — Maria Muldaur
  • Look Out Highway — Charlie Musselwhite
  • Young Fashioned Ways — Kenny Wayne Shepherd & Bobby Rush

Best Contemporary Blues Album

  • Breakthrough — Joe Bonamassa
  • Paper Doll — Samantha Fish
  • A Tribute to LJK — Eric Gales
  • Preacher Kids — Robert Randolph
  • Family — Southern Avenue

Best Folk Album

  • What Did the Blackbird Say to the Crow — Rhiannon Giddens & Justin Robinson
  • Crown of Roses — Patty Griffin
  • Wild and Clear and Blue — I’m With Her
  • Foxes in the Snow — Jason Isbell
  • Under the Powerlines (April 24 – September 24) — Jesse Welles

Best Gospel Album

  • Sunny Days — Yolanda Adams
  • Tasha — Tasha Cobbs Leonard
  • Live Breathe Fight — Tamela Mann
  • Only On The Road (Live) — Tye Tribbett
  • Heart Of Mine — Darrel Walls, PJ Morton

Best Contemporary Christian Music Album

  • Child of God II — Forrest Frank
  • Coritos Vol. 1 — Israel & New Breed
  • King Of Hearts — Brandon Lake
  • Reconstruction — Lecrae
  • Let The Church Sing — Tauren Wells

Best Latin Pop Album

  • Cosa Nuestra – Rauw Alejandro
  • Bogotá (Deluxe) – Andrés Cepeda
  • Tropicoqueta – Karol G
  • Cancionera – Natalia Lafourcade
  • ¿Y ahora qué? – Alejandro Sanz

Best Música Urbana Album

  • DeBÍ TiRAR MáS FOToS — Bad Bunny
  • Mixteip — J Balvin
  • FERXXO VOL X: Sagrado — Feid
  • NAIKI — Nicki Nicole
  • EUB DELUXE — Trueno
  • SINFÓNICO (En Vivo) —Yandel

Best Latin Rock or Alternative Album

  • Genes Rebeldes — Aterciopelados
  • ASTROPICAL — Bomba Estéreo, Rawayana, ASTROPICAL
  • PAPOTA — CA7RIEL & Paco Amoroso
  • ALGORHYTHM — Los Wizzards
  • Novela — Fito Paez

Best Música Mexicana Album (Including Tejano)

  • MALA MÍA — Fuerza Regida, Grupo Frontera
  • Y Lo Que Viene — Grupo Frontera
  • Sin Rodeos — Paola Jara
  • Palabra De To’s (Seca) — Carín León
  • Bobby Pulido & Friends Una Tuya Y Una Mía – Por La Puerta Grande (En Vivo) — Bobby Pulido

Best Reggae Album

  • Treasure Self Love — Lila Iké
  • Heart & Soul — Vybz Kartel
  • BLXXD & FYAH — Keznamdi
  • From Within — Mortimer
  • No Place Like Home — Jesse Royal

Best Compilation Soundtrack for Visual Media

  • A Complete Unknown – Timothée Chalamet
  • F1 The Album – Various Artists
  • Kpop Demon Hunters – Various Artists
  • Sinners – Various Artists
  • Wicked – Various Artists

Best Score Soundtrack For Visual Media (Includes Film and Television)

  • How to Train Your Dragon – John Powell, composer
  • Severance: Season 2 – Theodore Shapiro, composer
  • Sinners – Ludwig Göransson, composer
  • Wicked – John Powell & Stephen Schwartz, composers
  • The Wild Robot – Kris Bowers, composer

Best Score Soundtrack for Video Games and Other Interactive Media

  • Avatar: Frontiers of Pandora – Secrets of the Spires — Pinar Toprak, composer
  • Helldivers 2 — Wilbert Roget, II, composer
  • Indiana Jones and the Great Circle — Gordy Haab, composer
  • Star Wars Outlaws: Wild Card & a Pirate’s Fortune — Cody Matthew Johnson & Wilbert Roget, II, composers
  • Sword of the Sea — Austin Wintory, composer

Best Song Written for Visual Media

  • “As Alive as You Need Me to Be” (From “Tron: Ares”)
  • “Golden” (From “KPop Demon Hunters”)
  • “I Lied to You” (From “Sinners”)
  • “Never Too Late” (From “Elton John: Never Too Late”)
  • “Pale, Pale Moon” (From “Sinners”)
  • “Sinners” (From “Sinners”)

Best Music Video

  • “Young Lion” — Sade
  • “Manchild” — Sabrina Carpenter
  • “So Be It” — Clipse
  • “Anxiety” — Doechii
  • “Love” — OK Go

Best Music Film

  • Devo — Devo
  • Live at the Royal Albert Hall — Raye
  • Relentless — Diane Warren
  • Music by John Williams — John Williams
  • Piece by Piece — Pharrell Williams
Citește în continuare

Muzică nouă

Ascultă noua piesă hipnotică a lui The Weeknd, "Closing Night" - AUDIO

Unul dintre cele mai așteptate bonus track-uri din ultimele luni, "Closing Night", a fost lansat online de The Weeknd. Melodia a fost produsă de Swedish House Mafia și a fost inclusă nu doar pe versiunea deluxe a albumului "Hurry Up Tomorrow", ci și pe ediția specială Pharrell Williams.

Publicat

pe

Coperta album The Weeknd Hurry Up Tomorrow
Coperta album The Weeknd Hurry Up Tomorrow │ FOTO: The Weeknd

Trioul emblematic dance-pop Swedish House Mafia a produs și scris mai multe hituri alături de The Weeknd. În 2021, au lansat "Moth to a Flame", un imn dance melancolic, iar în 2022, au produs și compus împreună single-ul "Sacrifice".

Trioul a contribuit, de asemenea, la producția pieselor "How Do I Make You Love Me", de pe albumul The Weeknd "Dawn FM", și la "Nothing Is Lost", care a apărut în "Avatar: The Way Of Water", filmul cu cele mai mari încasări din 2022.

Bonus track-ul "Closing Night" a fost așteptat de fani încă de când s-a aflat că e inclus pe ediția japoneză deluxe a albumului "Hurry Up Tomorrow". Cei care au achiziționat versiunea Pharrell Williams Cover Edition au putut asculta în exclusivitate această melodie încă din luna februarie. Online, bonus track-ul a fost publicat în urmă cu doar câteva ore, devenind astfel disponibil publicului larg.

AUDIO: The Weeknd - "Closing Night"

"Hurry Up Tomorrow" conține 22 de piese și este, potrivit spuselor artistului, ultimul album care păstrează această identitate muzicală atât de iubită de public.

"E un spațiu mental în care trebuie să intru și pur și simplu nu mai am dorința să o fac. Tu ai un alter ego, dar apoi vine și partea competitivă. Devine o cursă de șoareci: mai multe direcții, mai mult succes, mai multe show-uri, mai multe albume, mai multe premii și mai multe hituri. Nu se mai termină până când nu îi pui tu capăt", a povestit The Weeknd într-un interviu cu Variety.

Aceastea fiind spuse, artistul nu își dorește să renunțe complet la muzică.

"Nu cred că pot să mă opresc din a face muzică. Trebuie să mă simt, însă, provocat, iar pentru mine acum, the Weeknd, oricine ar fi el, a ajuns în punctul maxim. Nu va putea nimeni să-l portretizeze pe The Weeknd mai bine decât mine și eu n-o să reușesc să o fac mai bine decât o fac acum", a detaliat Abel în același interviu.

"Hurry Up Tomorrow" a inspirat și realizarea unei pelicule, ce a avut premiera în mai 2025. Cu The Weeknd, Jenna Ortega și Barry Keoghan în rolurile principale, filmul este regizat de Trey Edward Shults pe baza unui scenariu la care a contribuit și The Weeknd.

Citește în continuare

Muzică și film

Recenzie film: Hurry Up Tomorrow sau cum să dai foc la 40 lei şi o carieră... sau trei

"Hurry Up Tomorrow" este fără îndoială cel mai slab film văzut în ultimul deceniu. E o risipă de 40 de lei daţi pe bilet şi un "încheietor de cariere" pentru The Weeknd, Barry Keoghan sau Jenna Ortega. Nu îmi pot explica asocierea a doi actori în vogă cu un proiect atât de falimentar, decât prin... prietenia cu The Weeknd. Tot ce e în neregulă cu acest film aflaţi mai jos.

Publicat

pe

Într-o sală complet goală, la Cinema City Mega Mall, într-o seară ploioasă de duminică am văzut "Hurry Up Tomorrow". Pentru că efectiv nu aveam ce să văd. Nu aveam chef de "Mission Impossible" şi mă păstrez pentru un anturaj mai mare la "Final Destination". În fine, nu recomand acest film nimănui. Cine îl descria ca "vis febril ca Enter The Void" pesemne că făcea mişto de mine.

Ce e în neregulă cu filmul?

Scenariul: absolut dezlânat, fără sens, povestea e clişeu şi am mai văzut-o. Ideea de fan obsedat care îşi răpeşte idolul şi vrea să îl salveze, dar îi şi explică faptul că "eu ştiu arta ta mai bine decât tine" e deja răsuflată şi nimeni nu a făcut-o mai bine decât DeNiro cu Wesley Snipes în "The Fan". Visul febril e un ego trip şi o masturbare carieristică pentru omul care a dat de pe Pământ cu banii HBO în serialul "The Idol".

Cinematografia: o cameră care se învârte, vagi filtre artsty şi cele mai slabe tranziţii din softurile gratuite de editare video nu te fac cineast. Am văzut TikTok-uri mai bine editate şi efecte de CapCut pe care le-am apreciat mai mult. Nici măcar momentele din concerte nu au amploarea unui concert REAL The Weeknd.

Actoria: Jenna Ortega şi-a dinamitat cariera când a început cel mai prost dans din istoria filmelor pe "Blinding Lights". Dacă există anti-coregrafia, aici e. Recomand tuturor dacă vedeţi filmul ăsta, să vă acoperiţi urechile şi vă uitaţi la dansul său. E ca şi cum ar călări o capră invizibilă. Am râs, recunosc, copios. Barry Keoghan e aproape decent în cele 7 minute când trage pe nas şi îi dă sfaturi proaste lui The Weeknd. Intră pe uşa precum Kramer din Seinfeld şi pare că mereu se luptă cu gravitaţia. Şi el şi Weeknd joacă cei mai slabi narcomani văzuţi în ultima vreme, cumva anemici, visători şi pendulând între obsesia pentru carieră şi femei.

Coloana sonoră: ai crede că un muzician ştie să potrivească piesele cu momente din film. Nici vorbă.

Spoiler şi momentul când TREBUIE să pleci din sală

Fiţi atenţi aici: The Weeknd, care se joacă pe sine e lovit în spatele capului, legat de pat de Jenna Ortega, se toarnă benzină pe el şi cum se salvează el? Cum, cum? Ghiciţi.... ÎNCEPE SĂ CÂNTE oameni buni. Cântă în falsetto-ul său clasic, o melodie care nu ar trece nici pe C-Sides la un EP demo. Jenna plânge şi închide amnarul. Ce e drept puteam să plec din sală şi când Abel sufla aer între buze la început de film, practic îşi flutură buzele la tine în primul minut din film.

Final

The Weeknd se joacă pe el însuşi într-un film companion pentru albumul final de trilogie "Hurry Up Tomorrow". Iertată să îmi fie expresia, dar o "puşcărie" mai mare de film nu am văzut. În lipsă de lăudători, Abel îşi ia actori celebri să îi facă sluj pe peliculă, ca să ne arate cât de neînţeles e. E drept, e vulnerabil, plânge, dar... simulat, fals. E vanitos chiar şi când încearcă să pară vanitos arătând că e rău să fii vanitos.

Artistul vrea să ne spună că e aşa mare încât a ajuns să se teamă că ar fi răpit de fane. Neştiind că BTS are asta săptămânal. Că nimeni nu îi înţelege obsesia decât o obsedată. Că viaţa e grea când te anesteziezi constant şi că şi vedetele au probleme reale, cu vocea, gâtul, fostele iubite, înecul în cadă şi amicii cu sfaturi proaste.

"Hurry Up Tomorrow" e atât de slab încât ar trebui scos urgent din cinema, nefăcând deloc favoruri carierei lui Abel Tesfaye. Posibil să nu îl mai ascult în viitorul apropiat. Şi de la "Starboy" încoace... să fim sinceri... nu prea a mai livrat.

Citește în continuare
Horia Brenciu - My Way (Crăciunul începe cu mine)

CONCERTELE LUNII

Trending