The Weeknd şi Kendrick Lamar prezintă piesa "Pray For Me", de pe coloana sonoră "Black Panther" - AUDIO
Încă de la finalul anului trecut am aflat că pelicula Marvel "Black Panther" îl va avea pe Kendrick Lamar responsabil cu coloana sonoră. Artistul a lansat deja o melodie de pe acel soundtrack şi acum revine cu colaborarea cu "The Weeknd", pe melodia "Pray For Me".
La începutul lunii ianuarie puteam asculta piesa "All the Stars", extrasă de pe aceeaşi coloană sonoră. Atunci Kendrick Lamar colabora cu SZA, iar acum împrumută timbrul sensibil şi vulnerabil al lui The Weeknd pentru piesa catchy "Pray For Me". Asemenea primului single, negativul este minimalist, cu un singur sample electronic care se repetă în fundal şi o percuţie ţinută la minim.
The Weeknd cântă despre dorinţa de a fi văzut drept cine este cu adevărat. Artistul îşi doreşte sufletul salvat şi afirmă că ar muri şi ar ucide pentru o persoană specială. Kendrick intră pe vers puternic, exprimându-şi dorinţa de a se lupta cu el însuşi şi cu universul pentru lucrurile în care crede. Flow-ul creşte accelerat spre mijlocul piesei, cu o vocaliză în surdină a lui The Weeknd în fundal.
Aceasta nu este o melodie clasică de film de acţiune cu super eroi, mai ales unul Marvel, dar nici "Black Panther" nu este un film tipic. Se aventurează profund în cultura alternativ-africană, în subliminalul omului de culoare şi al mândriei sale. Coloana sonoră oficială a filmului va fi lansată pe 9 februarie, prin Aftermath Records.
Teasere cu privire la implicarea lui Kendrick în proiect au apărut încă de la lansarea videoclipului "LOVE". Rapperul a avut un an excelent, adjudecându-şi 6 premii Grammy la festivitatea de la finalul lunii ianuarie, inclusiv "Cel mai bun videoclip" şi "Cel mai bun album rap".
Kendrick Lamar și Lady Gaga au primit cele mai multe nominalizări la Premiile Grammy 2026 - LISTĂ
Cea de-a 68-a ediție a premiilor Grammy și-a dezvăluit nominalizații. Cei mai buni artiști, cele mai interesante cântece sau cele mai complexe albume de studio vor fi premiate pe 1 februarie 2026, într-o gală de decernare ce va avea loc la Crypto Arena din Los Angeles.
Kendrick Lamar / Lady Gaga la Premiile Grammy 2025 │ FOTO: captură YouTube
Kendrick Lamar este în fruntea artiștilor nominalizați la premiile Grammy 2026 cu nouă desemnări în unele dintre cele mai importante categorii, precum "Albumul Anului" sau "Cântecul Anului". Este urmat de Lady Gaga care a primit șapte nominalizări, depășind recordul anterior de șase, obținut în 2010. Gaga se află la egalitate în clasamentul nominalizărilor cu producătorii Jack Antonoff și Cirkut.
Numărul total de nominalizări la premiile Grammy din cariera lui Kendrick Lamar a ajuns acum la 66, cu 22 de trofee câștigate. Cinci dintre acestea au fost obținute la ceremonia din 2025. Lady Gaga are acum 45 de nominalizări la premiile Grammy din carieră, cu 14 victorii.
Leon Thoms, un artist la început de drum, a surprins cu șase nominalizări, plasându-se la egalitate cu Sabrina Carpenter, Bad Bunny și inginerul de sunet de origine română, Șerban Ghenea.
Nominalizări Premiile Grammy 2026:
Record of the Year
“DtMF” – Bad Bunny
“Manchild” – Sabrina Carpenter
“Anxiety” – Doechii
“Wildflower” – Billie Eilish
“Abracadabra” – Lady Gaga
“Luther” – Kendrick Lamar With SZA
“The Subway” – Chappell Roan
“APT.” – Rosé, Bruno Mars
Album of the Year
Debí Tirar Más Fotos – Bad Bunny
Swag – Justin Bieber
Man’s Best Friend – Sabrina Carpenter
Let God Sort Em Out – Clipse, Pusha T & Malice
Mayhem – Lady Gaga
GNX – Kendrick Lamar
Mutt – Leon Thomas
Chromakopia – Tyler, the Creator
Song of the Year
“Abracadabra”
“Anxiety”
“APT.”
“DtMF”
“Golden [From “KPop Demon Hunters”]”
“Luther”
“Manchild”
“Wildflower”
Best New Artist
Olivia Dean
Katseye
The Marias
Addison Rae
Sombr
Leon Thomas
Alex Warren
Lola Young
Producer of the Year, Non-Classical
Dan Auerbach
Cirkut
Dijon
Blake Mills
Sounwave
Songwriter of the Year, Non-Classical
Amy Allen
Edgar Barrera
Jessie Jo Dillon
Tobias Jesso Jr.
Laura Veltz
Best Pop Solo Performance
“Daisies” — Justin Bieber
“Manchild” — Sabrina Carpenter
“Disease” — Lady Gaga
“The Subway” — Chappell Roan
“Messy” — Lola Young
Best Pop Duo/Group Performance
“Defying Gravity” – Cynthia Erivo & Ariana Grande “Golden [From “KPop Demon Hunters”]” – HUNTR/X: EJAE, Audrey Nuna, Rei Ami
“Gabriela” – Katseye
“APT.” – Rosé, Bruno Mars
“30 for 30” – SZA With Kendrick Lamar
Best Pop Vocal Album
Swag – Justin Bieber
Man’s Best Friend – Sabrina Carpenter
Something Beautiful – Miley Cyrus
Mayhem – Lady Gaga
I’ve Tried Everything But Therapy (Part 2) – Teddy Swims
Best Dance/Electronic Recording
“No Cap” — Disclosure & Anderson .Paak
“Victory Lap” — Fred Again.., Skepta, & PlaqueBoyMax
“Space Invader” — Kaytranada
“Voltage” — Skrillex
“End of Summer” — Tame Impala
Best Dance Pop Recording
“Bluest Flame” – Selena Gomez & Benny Blanco
“Abracadabra” — Lady Gaga
“Midnight Sun” – Zara Larsson
“Just Keep Watching (From “F1 The Movie”)”
“Illegal” – PinkPantheress
Best Dance/Electronic Album
Eusexua — FKA Twigs
Ten Days — Fred Again..
Fancy That — PinkPantheress
Inhale / Exhale — Rüfüs Du Sol
F*** U Skrillex You Think Ur Andy Warhol But Ur Not!! <3 — Skrillex
Best Remixed Recording
“Abracadabra (Gesaffelstein Remix)”
“Don’t Forget About Us” — Kaytranada
“A Dreams A Dream – Ron Trent Remix”
“Galvanize” — Chris Lake
“Golden – David Guetta REM/X”
Best Rock Performance
“U Should Not Be Doing That” — Amyl and the Sniffers
“The Emptiness Machine” — Linkin Park
“Never Enough” — Turnstile
“Mirtazapine” — Hayley Williams
“Changes (Live From Villa Park) Back to the Beginning” — Yungblud Featuring Nuno Bettencourt, Frank Bello, Adam Wakeman, II
Best Metal Performance
“Night Terror” — Dream Theater
“Lachryma” — Ghost
“Emergence” — Sleep Token
“Soft Spine” —Spiritbox
“Birds” — Turnstile
Best Rock Song
“As Alive as You Need Me to Be” – Trent Reznor & Atticus Ross
“Caramel” – Sleep Toke
“Glum” – Hayley Williams
“Never Enough” – Turnstile
“Zombie” – YUNGLUB
Best Rock Album
Private Music — Deftones
I Quit — Haim
From Zero — Linkin Park
Never Enough — Turnstile
Idols — Yungblud
Best Alternative Music Performance
“Everything Is Peaceful Love” — Bon Iver
“Alone” — The Cure
“Seein’ Stars” —Turnstile
“Mangetout” — Wet Leg
“Parachute” — Hayley Williams
Best Alternative Music Album
Sable, Fable – Bon Iver
Songs of a Lost World – The Cure
Don’t Tap the Glass – Tyler, the Creator
Moisturizer – Wet Leg
Ego Death at a Bachelorette Party – Hayley Williams
Best R&B Performance
“Yukon” – Justin Bieber
“It Depends” – Chris Brown Featuring Bryson Tiller
“Darling, I” — Tyler, the Creator Featuring Teezo Touchdown
Best Melodic Rap Performance
“Proud of Me” — Fridayy Featuring Meek Mill
“Wholeheartedly” — JID Featuring Ty Dolla $ign & 6Lack
“Luther” — Kendrick Lamar With SZA
“WeMaj” — Terrace Martin & Kenyon Dixon Featuring Rapsody
“Somebody Loves Me” — Partynextdoor & Drake
Best Rap Song
“Anxiety” — Doechii
“The Birds Don’t Sing” — Clipse, Pusha T & Malice Featuring John Legend & Voices of Fire
“Sticky” — Tyler, the Creator Featuring GloRilla, Sexyy Red & Lil Wayne
“TGIF” — GloRilla
“TV Off” — Kendrick Lamar Featuring Lefty Gunplay
Best Rap Album
Let God Sort Em Out – Clipse, Pusha T & Malice
Glorious – GloRilla
God Does Like Ugly – JID
GNX – Kendrick Lamar
Chromakopia – Tyler, the Creator
Best Spoken Word Poetry Album
A Hurricane in Heels: healed people don’t act like that — Queen Sheba
Black Shaman — Marc Marcel
Pages — Omari Hardwick & Anthony Hamilton
Saul Williams meets Carlos Niño & Friends at Treepeople — Saul Williams, Carlos Niño & Friends
Words for Days Vol. 1 — Mad Skillz
Best Jazz Performance
“Noble Rise” — Lakecia Benjamin Featuring Immanuel Wilkins & Mark Whitfield
“Windows – Live” — Chick Corea, Christian McBride & Brian Blade
“Peace of Mind / Dreams Come True” — Samara Joy
“Four” — Michael Mayo
“All Stars Lead to You – Live” — Nicole Zuraitis, Dan Pugach, Tom Scott, Idan Morim, Keyon Harrold & Rachel Eckroth
Best Jazz Vocal Album
Elemental — Dee Dee Bridgewater & Bill Charlap
We Insist 2025! — Terri Lyne Carrington & Christie Dashiell
Portrait — Samara Joy
Fly — Michael Mayo
Live at Vic’s Las Vegas — Nicole Zuraitis, Dan Pugach, Tom Scott, Idan Morim,
Keyon Harrold & Rachel Eckroth
Best Jazz Instrumental Album
Trilogy 3 (Live) — Chick Corea, Christian McBride & Brian Blade
Southern Nights — Sullivan Fortner Featuring Peter Washington & Marcus Gilmore
Belonging — Branford Marsalis Quartet
Spirit Fall — John Patitucci Featuring Chris Potter & Brian Blade
Fasten Up — Yellowjackets
Best Large Jazz Ensemble Album
Orchestrator Emulator — The 8-Bit Big Band
Without Further Ado, Vol 1 — Christian McBride Big Band
Lumen — Danilo Pérez & Bohuslän Big Band
Basie Rocks! — Deborah Silver & The Count Basie Orchestra
Lights on a Satellite — Sun Ra Arkestra
Some Days Are Better: The Lost Scores — Kenny Wheeler Legacy Featuring the Royal Academy of Music Jazz Orchestra & Frost Jazz Orchestra
Best Latin Jazz Album
La Fleur de Cayenne — Paquito D’Rivera & Madrid-New York Connection Band
The Original Influencers: Dizzy, Chano & Chico — Arturo O’Farrill & the Afro Latin Jazz Orchestra Featuring Pedrito Martinez, Daymé Arocena, Jon Faddis, Donald Harrison & Melvis Santa
Mundoagua – Celebrating Carla Bley — Arturo O’Farrill & the Afro Latin Jazz Orchestra A Tribute to Benny Moré and Nat King Cole — Gonzalo Rubalcaba, Yainer Horta & Joey Calveiro
Vanguardia Subterránea: Live at The Village Vanguard — Miguel Zenón Quartet
Best Alternative Jazz Album
Honey From a Winter Stone — Ambrose Akinmusire
Keys to the City Volume One — Robert Glasper
Ride into the Sun — Brad Mehldau
Live-Action — Nate Smith
Blues Blood — Immanuel Wilkins
Best Traditional Pop Vocal Album
Wintersongs — Laila Biali
The Gift of Love — Jennifer Hudson
Who Believes in Angels? — Elton John & Brandi Carlile
Harlequin — Lady Gaga
A Matter of Time — Laufey
The Secret Of Life: Partners, Volume 2 — Barbra Streisand
Best Contemporary Instrumental Album
Brightside — ARKAI
Ones & Twos — Gerald Clayton
BEATrio — Béla Fleck, Edmar Castañeda, Antonio Sánchez
Just Us — Bob James & Dave Koz
Shayan —Charu Suri
Best Musical Theater Album
Buena Vista Social Club
Death Becomes Her
Gypsy
Just In Time
Maybe Happy Ending
Best Country Solo Performance
“Nose on the Grindstone” – Tyler Childers
“Good News” – Shaboozey
“Bad as I Used to Be [From “F1 The Movie”]”
“I Never Lie” – Zach Top
“Somewhere Over Laredo” – Lainey Wilson
Best Country Duo/Group Performance
“A Song to Sing” — Miranda Lambert And Chris Stapleton
“Trailblazer” — Reba McEntire, Miranda Lambert, Lainey Wilson
“Love Me Like You Used to Do” — Margo Price & Tyler Childers
“Amen” — Shaboozey & Jelly Roll
“Honky Tonk Hall of Fame” — George Strait, Chris Stapleton
Best Country Song
“Bitin’ List” — Tyler Childers
“Good News” — Shaboozey
“I Never Lie” — Zach Top
“Somewhere Over Laredo” — Lainey Wilson
“A Song to Sing” — Miranda Lambert and Chris Stapleton
Best Traditional Country Album
Dollar a Day — Charley Crockett
American Romance — Lukas Nelson
Oh What a Beautiful World — Willie Nelson
Hard Headed Woman — Margo Price
Ain’t in It for My Health — Zach Top
Best Contemporary Country Album
Patterns — Kelsea Ballerini
Snipe Hunter — Tyler Childers
Evangeline vs. the Machine — Eric Church
Beautifully Broken — Jelly Roll
Postcards From Texas — Miranda Lambert
Best American Roots Performance
“Lonely Avenue” — Jon Batiste Featuring Randy Newman
“Ancient Light” — I’m With Her
“Crimson and Clay” — Jason Isbell
“Richmond on the James” — Alison Krauss & Union Station
“Beautiful Strangers” — Mavis Staples
Best Americana Performance
“Boom” — Sierra Hull
“Poison in My Well” — Maggie Rose & Grace Potter
“Godspeed” — Mavis Staples
“That’s Gonna Leave a Mark” — Molly Tuttle
“Horses” — Jesse Welles
Best American Roots Song
“Ancient Light” — I’m With Her
“Big Money” — Jon Batiste
“Foxes in the Snow” — Jason Isbell
“Middle” — Jesse Welles
“Spitfire” — Sierra Hull
Best Americana Album
Big Money – Jon Batiste
Bloom – Larkin Poe
Last Leaf on the Tree – Willie Nelson
So Long Little Miss Sunshine – Molly Tuttle
Middle – Jesse Welles
Best Bluegrass Album
Carter & Cleveland — Michael Cleveland & Jason Carter
A Tip Toe High Wire — Sierra Hull
Arcadia — Alison Krauss & Union Station
Outrun —The Steeldrivers
Highway Prayers — Billy Strings
Best Traditional Blues Album
Ain’t Done With the Blues — Buddy Guy
Room on the Porch — Taj Mahal & Keb’ Mo’
One Hour Mama: The Blues of Victoria Spivey — Maria Muldaur
Look Out Highway — Charlie Musselwhite
Young Fashioned Ways — Kenny Wayne Shepherd & Bobby Rush
Best Contemporary Blues Album
Breakthrough — Joe Bonamassa
Paper Doll — Samantha Fish
A Tribute to LJK — Eric Gales
Preacher Kids — Robert Randolph
Family — Southern Avenue
Best Folk Album
What Did the Blackbird Say to the Crow — Rhiannon Giddens & Justin Robinson
Crown of Roses — Patty Griffin
Wild and Clear and Blue — I’m With Her
Foxes in the Snow — Jason Isbell
Under the Powerlines (April 24 – September 24) — Jesse Welles
Best Gospel Album
Sunny Days — Yolanda Adams
Tasha — Tasha Cobbs Leonard
Live Breathe Fight — Tamela Mann
Only On The Road (Live) — Tye Tribbett
Heart Of Mine — Darrel Walls, PJ Morton
Best Contemporary Christian Music Album
Child of God II — Forrest Frank
Coritos Vol. 1 — Israel & New Breed
King Of Hearts — Brandon Lake
Reconstruction — Lecrae
Let The Church Sing — Tauren Wells
Best Latin Pop Album
Cosa Nuestra – Rauw Alejandro
Bogotá (Deluxe) – Andrés Cepeda
Tropicoqueta – Karol G
Cancionera – Natalia Lafourcade
¿Y ahora qué? – Alejandro Sanz
Best Música Urbana Album
DeBÍ TiRAR MáS FOToS — Bad Bunny
Mixteip — J Balvin
FERXXO VOL X: Sagrado — Feid
NAIKI — Nicki Nicole
EUB DELUXE — Trueno
SINFÓNICO (En Vivo) —Yandel
Best Latin Rock or Alternative Album
Genes Rebeldes — Aterciopelados
ASTROPICAL — Bomba Estéreo, Rawayana, ASTROPICAL
PAPOTA — CA7RIEL & Paco Amoroso
ALGORHYTHM — Los Wizzards
Novela — Fito Paez
Best Música Mexicana Album (Including Tejano)
MALA MÍA — Fuerza Regida, Grupo Frontera
Y Lo Que Viene — Grupo Frontera
Sin Rodeos — Paola Jara
Palabra De To’s (Seca) — Carín León
Bobby Pulido & Friends Una Tuya Y Una Mía – Por La Puerta Grande (En Vivo) — Bobby Pulido
Best Reggae Album
Treasure Self Love — Lila Iké
Heart & Soul — Vybz Kartel
BLXXD & FYAH — Keznamdi
From Within — Mortimer
No Place Like Home — Jesse Royal
Best Compilation Soundtrack for Visual Media
A Complete Unknown – Timothée Chalamet
F1 The Album – Various Artists
Kpop Demon Hunters – Various Artists
Sinners – Various Artists
Wicked – Various Artists
Best Score Soundtrack For Visual Media (Includes Film and Television)
How to Train Your Dragon – John Powell, composer
Severance: Season 2 – Theodore Shapiro, composer
Sinners – Ludwig Göransson, composer
Wicked – John Powell & Stephen Schwartz, composers
The Wild Robot – Kris Bowers, composer
Best Score Soundtrack for Video Games and Other Interactive Media
Avatar: Frontiers of Pandora – Secrets of the Spires — Pinar Toprak, composer
Helldivers 2 — Wilbert Roget, II, composer
Indiana Jones and the Great Circle — Gordy Haab, composer
Star Wars Outlaws: Wild Card & a Pirate’s Fortune — Cody Matthew Johnson & Wilbert Roget, II, composers
Sword of the Sea — Austin Wintory, composer
Best Song Written for Visual Media
“As Alive as You Need Me to Be” (From “Tron: Ares”)
“Golden” (From “KPop Demon Hunters”)
“I Lied to You” (From “Sinners”)
“Never Too Late” (From “Elton John: Never Too Late”)
Ascultă noua piesă hipnotică a lui The Weeknd, "Closing Night" - AUDIO
Unul dintre cele mai așteptate bonus track-uri din ultimele luni, "Closing Night", a fost lansat online de The Weeknd. Melodia a fost produsă de Swedish House Mafia și a fost inclusă nu doar pe versiunea deluxe a albumului "Hurry Up Tomorrow", ci și pe ediția specială Pharrell Williams.
Coperta album The Weeknd Hurry Up Tomorrow │ FOTO: The Weeknd
Trioul emblematic dance-pop Swedish House Mafia a produs și scris mai multe hituri alături de The Weeknd. În 2021, au lansat "Moth to a Flame", un imn dance melancolic, iar în 2022, au produs și compus împreună single-ul "Sacrifice".
Trioul a contribuit, de asemenea, la producția pieselor "How Do I Make You Love Me", de pe albumul The Weeknd "Dawn FM", și la "Nothing Is Lost", care a apărut în "Avatar: The Way Of Water", filmul cu cele mai mari încasări din 2022.
Bonus track-ul "Closing Night" a fost așteptat de fani încă de când s-a aflat că e inclus pe ediția japoneză deluxe a albumului "Hurry Up Tomorrow". Cei care au achiziționat versiunea Pharrell Williams Cover Edition au putut asculta în exclusivitate această melodie încă din luna februarie. Online, bonus track-ul a fost publicat în urmă cu doar câteva ore, devenind astfel disponibil publicului larg.
AUDIO: The Weeknd - "Closing Night"
"Hurry Up Tomorrow" conține 22 de piese și este, potrivit spuselor artistului, ultimul album care păstrează această identitate muzicală atât de iubită de public.
"E un spațiu mental în care trebuie să intru și pur și simplu nu mai am dorința să o fac. Tu ai un alter ego, dar apoi vine și partea competitivă. Devine o cursă de șoareci: mai multe direcții, mai mult succes, mai multe show-uri, mai multe albume, mai multe premii și mai multe hituri. Nu se mai termină până când nu îi pui tu capăt", a povestit The Weeknd într-un interviu cu Variety.
Aceastea fiind spuse, artistul nu își dorește să renunțe complet la muzică.
"Nu cred că pot să mă opresc din a face muzică. Trebuie să mă simt, însă, provocat, iar pentru mine acum, the Weeknd, oricine ar fi el, a ajuns în punctul maxim. Nu va putea nimeni să-l portretizeze pe The Weeknd mai bine decât mine și eu n-o să reușesc să o fac mai bine decât o fac acum", a detaliat Abel în același interviu.
"Hurry Up Tomorrow" a inspirat și realizarea unei pelicule, ce a avut premiera în mai 2025. Cu The Weeknd, Jenna Ortega și Barry Keoghan în rolurile principale, filmul este regizat de Trey Edward Shults pe baza unui scenariu la care a contribuit și The Weeknd.
Recenzie film: Hurry Up Tomorrow sau cum să dai foc la 40 lei şi o carieră... sau trei
"Hurry Up Tomorrow" este fără îndoială cel mai slab film văzut în ultimul deceniu. E o risipă de 40 de lei daţi pe bilet şi un "încheietor de cariere" pentru The Weeknd, Barry Keoghan sau Jenna Ortega. Nu îmi pot explica asocierea a doi actori în vogă cu un proiect atât de falimentar, decât prin... prietenia cu The Weeknd. Tot ce e în neregulă cu acest film aflaţi mai jos.
Într-o sală complet goală, la Cinema City Mega Mall, într-o seară ploioasă de duminică am văzut "Hurry Up Tomorrow". Pentru că efectiv nu aveam ce să văd. Nu aveam chef de "Mission Impossible" şi mă păstrez pentru un anturaj mai mare la "Final Destination". În fine, nu recomand acest film nimănui. Cine îl descria ca "vis febril ca Enter The Void" pesemne că făcea mişto de mine.
Ce e în neregulă cu filmul?
Scenariul: absolut dezlânat, fără sens, povestea e clişeu şi am mai văzut-o. Ideea de fan obsedat care îşi răpeşte idolul şi vrea să îl salveze, dar îi şi explică faptul că "eu ştiu arta ta mai bine decât tine" e deja răsuflată şi nimeni nu a făcut-o mai bine decât DeNiro cu Wesley Snipes în "The Fan". Visul febril e un ego trip şi o masturbare carieristică pentru omul care a dat de pe Pământ cu banii HBO în serialul "The Idol".
Cinematografia: o cameră care se învârte, vagi filtre artsty şi cele mai slabe tranziţii din softurile gratuite de editare video nu te fac cineast. Am văzut TikTok-uri mai bine editate şi efecte de CapCut pe care le-am apreciat mai mult. Nici măcar momentele din concerte nu au amploarea unui concert REAL The Weeknd.
Actoria: Jenna Ortega şi-a dinamitat cariera când a început cel mai prost dans din istoria filmelor pe "Blinding Lights". Dacă există anti-coregrafia, aici e. Recomand tuturor dacă vedeţi filmul ăsta, să vă acoperiţi urechile şi vă uitaţi la dansul său. E ca şi cum ar călări o capră invizibilă. Am râs, recunosc, copios. Barry Keoghan e aproape decent în cele 7 minute când trage pe nas şi îi dă sfaturi proaste lui The Weeknd. Intră pe uşa precum Kramer din Seinfeld şi pare că mereu se luptă cu gravitaţia. Şi el şi Weeknd joacă cei mai slabi narcomani văzuţi în ultima vreme, cumva anemici, visători şi pendulând între obsesia pentru carieră şi femei.
Coloana sonoră: ai crede că un muzician ştie să potrivească piesele cu momente din film. Nici vorbă.
Spoiler şi momentul când TREBUIE să pleci din sală
Fiţi atenţi aici: The Weeknd, care se joacă pe sine e lovit în spatele capului, legat de pat de Jenna Ortega, se toarnă benzină pe el şi cum se salvează el? Cum, cum? Ghiciţi.... ÎNCEPE SĂ CÂNTE oameni buni. Cântă în falsetto-ul său clasic, o melodie care nu ar trece nici pe C-Sides la un EP demo. Jenna plânge şi închide amnarul. Ce e drept puteam să plec din sală şi când Abel sufla aer între buze la început de film, practic îşi flutură buzele la tine în primul minut din film.
Final
The Weeknd se joacă pe el însuşi într-un film companion pentru albumul final de trilogie "Hurry Up Tomorrow". Iertată să îmi fie expresia, dar o "puşcărie" mai mare de film nu am văzut. În lipsă de lăudători, Abel îşi ia actori celebri să îi facă sluj pe peliculă, ca să ne arate cât de neînţeles e. E drept, e vulnerabil, plânge, dar... simulat, fals. E vanitos chiar şi când încearcă să pară vanitos arătând că e rău să fii vanitos.
Artistul vrea să ne spună că e aşa mare încât a ajuns să se teamă că ar fi răpit de fane. Neştiind că BTS are asta săptămânal. Că nimeni nu îi înţelege obsesia decât o obsedată. Că viaţa e grea când te anesteziezi constant şi că şi vedetele au probleme reale, cu vocea, gâtul, fostele iubite, înecul în cadă şi amicii cu sfaturi proaste.
"Hurry Up Tomorrow" e atât de slab încât ar trebui scos urgent din cinema, nefăcând deloc favoruri carierei lui Abel Tesfaye. Posibil să nu îl mai ascult în viitorul apropiat. Şi de la "Starboy" încoace... să fim sinceri... nu prea a mai livrat.