Urmărește-ne în Social Media

Lifestyle

The Weeknd a rupt contractul cu H&M, declarându-se "profund jignit" de o poză dintr-o campanie publicitară

The Weeknd a fost șocat de o poză pe care H&M a hotărât să o folosească într-o campanie de promovare a noii colecții de haine pentru copii. Artistul a anunțat pe Twitter că nu mai dorește să colaboreze cu acest brand, declarându-se "profund jignit".

Publicat

pe

The Weeknd
The Weeknd

The Weeknd a întrerupt colaborarea sa cu H&M, anunțând acest lucru pe Twitter. Artistul s-a declarat ”șocat și rușinat” de decizia brand-ului de a promova un hanorac pentru copii cu mesajul “Coolest Monkey in the Jungle.” (în traducere ”Cea mai cool maimuță din junglă”) folosind un model de culoare.

Abel Tesfaye începuse colaborarea cu H&M în 2017, fiind imaginea brandului în ultimele campanii și lucrând împreună, totodată, la dezvoltarea unei linii de articole de îmbrăcăminte sub sigla companiei sale, XO.

”M-am trezit șocat și rușinat în această dimineață găsind această fotografie. Mă simt profund jignit și nu voi mai lucra cu H&M de acum înainte...”, a scris The Weekend pe Twitter, atașând mesajului și poza care i-a declanșat reacția.

Publicația Pitchfork a contactat reprezentanții brand-ului pentru un drept la replică. Răspunsul venit din partea H&M poate fi citit mai jos.

”Înțelegem că această poză a cauzat supărare foarte multor oameni. Noi, cei care lucrăm la H&M, nu putem decât să fim de acord cu ei. Ne pare foarte rău că am realizat această fotografie, și regretăm, de asemenea, acest print de pe hanorac. În consecință, nu doar că am eliminat poza de pe toate canalele noastre de promovare, dar am și oprit punerea în vânzare a articolului. Este evident că etapele noastre de filtrare a produselor nu au fost respectate la standardele indicate. Acest lucru este de necontestat. Vom investiga cu multă atenție cum a fost posibil ca acest lucru să treacă neobservat pentru a exclude definitiv posibilitatea repetării acestei greșeli.”

Trending