Cele mai așteptate concerte în România și recomandări2018: Cele mai importante concerte în România Summer Well 2018: Picnic indie cu topping electro și hip-hop autentic pe scena Red Bull INFO CONCERT:
AWAKE Festival 2018
INFO CONCERT:
BUCHAREST GreenSounds FESTIVAL 2018
INFO CONCERT:
David Garrett
INFO CONCERT:
Nightwish - 20 de ani
INFO CONCERT:
Cerbul de Aur 2018

După The Weeknd, a venit rândul lui G-Eazy să rupă contractul cu H&M

The Weeknd a fost primul artist care a încetat colaboarea cu H&M din cauza unei poze rasiste, fiind urmat de rapperul G-Eazy. Vă invităm să aflați mai multe detalii mai jos.

În fotografie apare un model de culoare care poartă un hanorac pe care scrie "Coolest monkey in the jungle" (Cea mai cool maimuță din junglă). După scandalul apărut în mediul online, brandul de îmbrăcăminte a retras imediat fotografia, iar ulterior compania și-a cerut scuze public.

G-Eazy a publicat și el un mesaj pe contul lui de Instagram:

"În ultimele luni am fost foarte entuziasmat de ceea ce avea să fie colaborarea mea cu H&M. Din păcate, după ce am văzut fotografia jignitoare apărută ieri, entuziasmul meu referitor la campania globală pe care urma să o derulăm împreună s-a evaporat rapid, așa că am decis să pun capăt acestei colaborări. Indiferent dacă a fost o greșeală sau nu, este cu adevărat trist și deranjant ca în 2018, ceva atât de insensibil din punct de vedere cultural și rasial a putut fi trecut cu vederea de către atâția oameni (stilist, fotograf, echipe de creație și de marketing). Sper că această situație va fi un semnal de alarmă pentru H&M și alte companii – aceștia trebuie să fie conștienți de diversitatea rasială și culturală la orice nivel."

Over the past months I was genuinely excited about launching my upcoming line and collaboration with @HM... Unfortunately, after seeing the disturbing image yesterday, my excitement over our global campaign quickly evaporated, and I've decided at this time our partnership needs to end. Whether an oblivious oversight or not, it's truly sad and disturbing that in 2018, something so racially and culturally insensitive could pass by the eyes of so many (stylist, photographer, creative and marketing teams) and be deemed acceptable. I can't allow for my name and brand to be associated with a company that could let this happen. I hope that this situation will serve as the wake up call that H&M and other companies need to get on track and become racially and culturally aware, as well as more diverse at every level.

A post shared by G-Eazy (@g_eazy) on

Răspunsul venit din partea H&M poate fi citit mai jos:

”Înțelegem că această poză a cauzat supărare foarte multor oameni. Noi, cei care lucrăm la H&M, nu putem decât să fim de acord cu ei. Ne pare foarte rău că am realizat această fotografie, și regretăm, de asemenea, acest print de pe hanorac. În consecință, nu doar că am eliminat poza de pe toate canalele noastre de promovare, dar am și oprit punerea în vânzare a articolului. Este evident că etapele noastre de filtrare a produselor nu au fost respectate la standardele indicate. Acest lucru este de necontestat. Vom investiga cu multă atenție cum a fost posibil ca acest lucru să treacă neobservat pentru a exclude definitiv posibilitatea repetării acestei greșeli.”

Citește mai multe despre G-Eazy
Ispas Ingrid este redactor la InfoMusic.ro.
Citește și alte articole ale autorului.
CLOSE
CLOSE
Citește articolul precedent:
Ascultă noua piesă Thy Veils, "Timeshards" - AUDIO

Grupul timișorean de artă sincretică Thy Veils a lansat un nou material audio, intitulat "Timeshards". Compoziția este extrasă de pe...

Închide